Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תדירות החלפת רצועת תיזמון + עלות- סונאטה 2000


ADVANT
שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב.

במוסך מורשה אמרו לי שצריך להחליף טיימינג לרכב וסרבו לומר לי את העלות המשוערת.

במוסך אחר אמרו לי שאין צורך והם סתם מנסים לגזול ממני כסף וידחפו לי עוד מלא תיקונים, ועלות טיימינג כולל עבודה היא 1300 ש"ח.

 

מה התדירות של החלפת רצועת טיימינג ביונדאי סונטה שנת 2000?

ומה העלות של ההחלפה?

האם יש דברים נוספים שכדאי לטפל "על הדרך" ?

 

בברכה ותודה

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עומד בפני טיפול דומה.

 

רכשתי רכב לפני קצת יותר משנה, והבעלים אמר לי "שעשו טיימינג".

 

הוא לא הביא קבלות על הטיפול, מכסה הטיימינג אצלי שבור ואני אישית עשיתי 20 אלף ק"מ כבר.

ההמלצה לטיימינג אצלי היא בערך כל 60 אלף ק"מ, מה שאומר מבחינתי שאני חייב לעשות את הטיפול - הגיע הזמן.

 

אם אצלך המצב דומה - שעבר זמן מה מאז הטיימינג האחרון, או ק"מ גבוה יחסית - כדאי לך להחליף.

 

על הדרך תחליף את כל המותחנים, את משאבת המים ובכלל כל דבר שמצריך פירוק רציני באיזור. עדיף עכשיו כל עוד שילמת על המרכיב העיקרי - העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במסגרת הטיפול , בודקים את מצב משאבת המים , מחזירי השמן ( אם צריך מחליפים )

מותחנים - מחליפים + רצועות התיזמון והמשנה .

עלות ללא משאבת מים , ומחזירי שמן כ 1600-2000 ש"ח - בדוק במספר מוסכים ( גם בין המורשים יש הבדל )

 

אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל מידע ועלויות יחסיות

למרכזי המכירה והשירות של יונדאי בכל רחבי הארץ 5606*

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכים המורשים לא רוצים לתת לי מחיר, הם אוהבים להוסיף דברים לא נחוצים לטיפולים האלו.

 

השאלה אם אני באמת צריך?

ומתי צריך להחליף רצועת תזמון בסונטה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

האוטו עבר טיימינג היום.

- הוחלפו 3 מותחנים

- 2 רצועות טיימינג.

- 2 רצועות מנוע

- מכסה לא ידוע.

- וחיישן קראנק (גל הארכובה) שעלה לבד 450 ש"ח

 

* כולל ניקוי מנוע חיצוני

* כולל תוסף ליקוי מולי

 

סה"כ 1900 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג לגבי ה 2 רצועות.

 

לגבי החיישן קראנק:

בעבר היה בעיה שהאוטו היה נכבה בנסיעה.

ומוסך מורשה "לפיד" קבע שמדובר בחיישן קראנק ע"י בדיקת מחשב.

על חיבור החיישן היה רכיב שלחץ עליו פיזית והורדתי אותו (הוא לא קשור לאוטו) ומאז הפסיק הרכב להיכבות, אבל בכול מקרה החלטתי להחליף את החיישן מהסיבה שקשה מאוד להגיע אליו, ובגלל הטיימינג החליפו על הדרך לבקשתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה 2 רצועות טיימינג?

תקנו אותי אם אני טועה, זה אמנם מנוע DOHC אבל אמורה להיות רצועה משותפת אחת.

 

המנוע של הסונטה תואם את מנועי מיצובישי 2000 סמ"ק .

 

רצועת טיימינג + רצועת איזון קטנה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...