Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי VOLVO 940 TURBO 96


RedR
שימו לב! השרשור הזה בן 7437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

חבר שלי עוזר לסבא שלו לקנות רכב ,

 

הוא שואל האם הרכב הנ"ל נחשב רכב טוב ( האם יש לו בעיות ידועות ? ) .

 

ומה אתם בכלל חושבים על הרכב הנ"ל .

 

תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון יש שני סוגים של 940 טורבו

 

האחד עם מנוע 2000 טורבו בלחץ גבוה (ההספק בא גם בסל"ד יחסית גבוה) 155 כ"ס

השני 2300 135 כ"ס טורבו בלחץ נמוך בו הביצועים באים בצורה הרבה יותר רגועה.

 

לאדם מבוגר הייתי ממליץ יותר על ה-2300 משום שהוא יותר רגוע ופחות פרוע.

 

בעקרון יש לבדוק את מגדש הטורבו שאינו זול, וכן להעדיף מכונית שנסעה בדרכים בנעירוניות עם הסטוריית טיפולים ידועה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון יש שני סוגים של 940 טורבו

 

האחד עם מנוע 2000 טורבו בלחץ גבוה (ההספק בא גם בסל"ד יחסית גבוה) 155 כ"ס

השני 2300 135 כ"ס טורבו בלחץ נמוך בו הביצועים באים בצורה הרבה יותר רגועה.

 

לאדם מבוגר הייתי ממליץ יותר על ה-2300 משום שהוא יותר רגוע ופחות פרוע.

 

בעקרון יש לבדוק את מגדש הטורבו שאינו זול, וכן להעדיף מכונית שנסעה בדרכים בנעירוניות עם הסטוריית טיפולים ידועה.

 

להורים של יובל וולקן יש אחת כזאת יד ראשונה שנת 96' הוא מספר שהיא חפה מבעיות ומראה אמינות טובה מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון יש שני סוגים של 940 טורבו

 

האחד עם מנוע 2000 טורבו בלחץ גבוה (ההספק בא גם בסל"ד יחסית גבוה) 155 כ"ס

השני 2300 135 כ"ס טורבו בלחץ נמוך בו הביצועים באים בצורה הרבה יותר רגועה.

 

לאדם מבוגר הייתי ממליץ יותר על ה-2300 משום שהוא יותר רגוע ופחות פרוע.

 

בעקרון יש לבדוק את מגדש הטורבו שאינו זול, וכן להעדיף מכונית שנסעה בדרכים בנעירוניות עם הסטוריית טיפולים ידועה.

 

להורים של יובל וולקן יש אחת כזאת יד ראשונה שנת 96' הוא מספר שהיא חפה מבעיות ומראה אמינות טובה מאוד

 

אתה בטוח שיש לו את הטורבו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ,

חבר שלי עוזר לסבא שלו לקנות רכב ,

 

הוא שואל האם הרכב הנ"ל נחשב רכב טוב ( האם יש לו בעיות ידועות ? ) .

 

ומה אתם בכלל חושבים על הרכב הנ"ל .

 

תודה .

 

גיר אוטומטי בעייתי מאוד ..

 

מאוד !

 

לבדוק טוב טוב ... ( אני כמעט בטוח שהוא יצטרך להחליף בזמן קרוב אחרי הקנייה *)

 

מנסיון עם 960 ועם 850 (כולם יד ראשונה מטופלות ... )

ה960 עשתה לדוד שלי בעיות כשהגיעה ל 90 אלף קילומטרים .. שיפוץ .. ב 130 הוא החליף את הגיר .. ( באחד מפירוק וזה עדיין לא ממש בסדר .. ) אאאא והוא בן אדם מבוגר 50+ ואין מצב שזה מהתעללות

 

דומני שהרכבים דיי דומים למרות שהנסיון לא עם 940 אבל בכל זאת לבדוק את הגיר הכי חשוב

 

בהצלחה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון יש שני סוגים של 940 טורבו

 

האחד עם מנוע 2000 טורבו בלחץ גבוה (ההספק בא גם בסל"ד יחסית גבוה) 155 כ"ס

השני 2300 135 כ"ס טורבו בלחץ נמוך בו הביצועים באים בצורה הרבה יותר רגועה.

 

לאדם מבוגר הייתי ממליץ יותר על ה-2300 משום שהוא יותר רגוע ופחות פרוע.

 

בעקרון יש לבדוק את מגדש הטורבו שאינו זול, וכן להעדיף מכונית שנסעה בדרכים בנעירוניות עם הסטוריית טיפולים ידועה.

 

להורים של יובל וולקן יש אחת כזאת יד ראשונה שנת 96' הוא מספר שהיא חפה מבעיות ומראה אמינות טובה מאוד

 

אתה בטוח שיש לו את הטורבו ?

 

במאה אחוז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החל מ-96 הותקנו ב-940 רק מנועי טורבו.

 

הגיר הינו לפעמים מקור לבעיות, אבל אינו מראה אמינות טובה או פחותה יותר מאשר גירים אוטומטיים אחרים במכוניות דומות.

 

אני מכיר אנשים שנסעו גם 300 אלף ק"מ על הגיר המקורי, ואחרים שלא עברו אפילו 100 אלף ק"מ.

 

הגיר האוטומטי של ה-940 שונה מזה של ה-850 ושל ה-960.

 

כמעט בכל הגירים יש תופעה של החלפה לא מתוזמנת נכון עוד לפני עברם את ה-100 אלף ק"מ, אבל תופעה זו נובעת כנראה מהעובדה שבגירים הללו רוב השמן לא מוחלף משך כל חיי הגיר. בגיר יש 7 ליטר שמן, ועם פתיחת הקרטר נשפכים ומוחלפים רק 2 ליטר מתוך ה-7, יכול להיות שהחלפה של השמן כולו (שהיא דיי מסובכת ויכולה לפתור בעיות אלה)

 

אישית, כבר מכרתי 740 אחת עם כ-100 אלף ק"מ כשבמכון בדיקה טענו שהגיר מחליף מוקדם מדי ושיכול להיות שיומו קרב... 3.5 שנים ו-100 ק"מ מאוחר יותר, המכונית נסעה עדיין עם אותו הגיר ולא נצפו בעיות מיוחדות...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...