Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר אוטומט לא מחליף להילוך רביעי - טויוטה קורולה 1994


r_ofer
שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טיוטה קורולה 1994 אוטומט הגיר מתפקד מצוין אבל לא מעביר להילוך 4 (לפעמים מעביר)

 

מה לעשות......

תודה עופר

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר מתפקד מצוין אבל לא מעביר להילוך 4 (לפעמים מעביר)

ג'קיל והייד בקרו גם אצלך?! :twisted:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לבדיקה במכון לגירים אוטומטיים.

בברכה - רפי לין :-)

 

נבדק במכון לגירים נאמר לי שאולי סולונואיד או מוח של הגיר אבל לא חד משמעי

כול חלק 1000 ש"ח עד 1500 ש"ח ללא עבודה ולא בטוח שזה זה.

הרכב נסע 230 אלף בלבד.

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאף אחד לא הייתה בעייה בטויוטה.

טויוטה לא מתקלקלת :brickwall::brickwall:

 

גש למכון גירים שיגיד לך מה מקולקל וכמה יעלה תיקון.

אגב - 230 אלף הם די והותר לגיר אוט', בטח אם עבר חיים לא קלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאור התקלה שאתה מתאר בהחלט ניתן להסיק כי מדובר בתקלה במוח ההידראולי, אולם יש לבחון מספר דברים אחרים קודם כמו את מערכת בקרת המנוע והתיבת ההילוכים.

גש למכון גירים אחר שמסוגל לבצע אבחנה יותר מדוייקת וזה ניתן, טרם פירוק חלקים ומכלולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נבדק במכון לגירים נאמר לי שאולי סולונואיד או מוח של הגיר אבל לא חד משמעי

כול חלק 1000 ש"ח עד 1500 ש"ח ללא עבודה ולא בטוח שזה זה.

הרכב נסע 230 אלף בלבד.

 

אני מוכן לשפץ לך את הגיר בצורה ווירטואלית אבל לא בטוח שהשיפוץ יחזיק.

ניתנו לך כל האופציות, בחר אחת מהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באפשרות של סולנואיד לא הייתי בוחר כי לדעתי זה היה גורם ליותר מהילוך אחד לא להשתלב.

 

במכון הגרים אמר הבחור שיש סולונואיד רק להילוך ה-4

יכול להיות ....

זה רכב משנת 1994

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה אפשרות שהילוך רביעי ישתלב רק לפי סולונואיד אחד . אם פעם משתלב ופעם לא אז הייתי בודק גם את צמת החוטים המקשרת בין הסולונואידים למחשב הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון ותלוי כמובן בסוג התיבה וכמה סולנואידים להחלפת הילוכים יש לה.

חשוב לבדוק כי אין דרישה ל TCM ל O/D OFF ומתג PNP תקין, עוד דבר חשוב, מכוון שבטויוטה הילוך שיוט אינו משתלב כאשר המנוע קר יש לבדוק יחידת בקרת מנוע לקבלת נתונים נכונים מחיין טמפ' ואת קווי התקשורת בין בקרת מנוע לתיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...