Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן שחור פיג'ו 605.


yosik
שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התחדשתי ב 605 שנת 96,

הרכב מוציא עשן שחור עם ריח של ה co, וכשהרכב חם ממש קשה לו להניע.

מישהו מכיר את התופעה?

ואפשר להפנות אותי באיזור מודיעין, למוסך שמכיר את הרכב ושלא יעשוק אותי?

כמו כן אם יש מישהו שמתעסק עם החלונות חשמל של הרכב, כי אחד החלונות ממש מתעלל בי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עם טורבו נכון?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחדשתי ב 605 שנת 96,

הרכב מוציא עשן שחור עם ריח של ה co, וכשהרכב חם ממש קשה לו להניע.

מישהו מכיר את התופעה?

ואפשר להפנות אותי באיזור מודיעין, למוסך שמכיר את הרכב ושלא יעשוק אותי?

כמו כן אם יש מישהו שמתעסק עם החלונות חשמל של הרכב, כי אחד החלונות ממש מתעלל בי.

 

מקווה בשבילך שלא הרחת CO מעולם (לא שיש לו ריח אגב..)

נשמע כמו חיישן טמפ' מים תקול, בדוק התנגדות של החיישן עם רב מודד, או גש למוסך.

תרחיב לגבי הבעייה בחלון ואולי נוכל לעזור יותר

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן שחור= תערובת עשירה בדלק.

כדי למצוא את הסיבה יש לגשת למכון להזרקות דלק טוב ולהתחיל מבדיקת 4 גזים וניתוח נתוניה כדי לאבחן את התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשן שחור בד"כ מעיד על תערובת דלק עשירה מידי (בגלל זה תצרוכת הלק שלך כל כך גבוהה).

ייתכן שיש לך בעיה במערכת ההזרקה או בחיישן המשפיע על המחשב לקביעת יחס התערובת כגון חיישן חמצן.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי, אחד המזרקים משתין או חיישן שקרן.

גש למוסך שמכיר את הרכב .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים.

איפה אני מוצא את החישן חמצן ואיך אני בודק את תקינותו?

הבעיות ממשיכות, שעון דלק לא עובד.

הוצאתי את המצוף וניקיתי אותו, בדקתי שהוא לא מלא בדלק, וכשהחזרתי אותו השעון עבד לכמה דקות והפסיק.

שמתי בודק פיוזים באחד החוטים אז השעון קופץ ל 3/4 מיכל וזה לא נכון.

למישהו יש רעיון בבקשה? (כמעט נתקעתי בלי דלק היום)

מחפש המלצה לבעל מלאכה, שמתקן מנגנונים של חלון חשמל, באיזור צומת שילת בבקשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים.

איפה אני מוצא את החישן חמצן ואיך אני בודק את תקינותו?

הבעיות ממשיכות, שעון דלק לא עובד.

הוצאתי את המצוף וניקיתי אותו, בדקתי שהוא לא מלא בדלק, וכשהחזרתי אותו השעון עבד לכמה דקות והפסיק.

שמתי בודק פיוזים באחד החוטים אז השעון קופץ ל 3/4 מיכל וזה לא נכון.

למישהו יש רעיון בבקשה? (כמעט נתקעתי בלי דלק היום)

מחפש המלצה לבעל מלאכה, שמתקן מנגנונים של חלון חשמל, באיזור צומת שילת בבקשה.

לפני החלון תתקן את הבעיה עם הדלק.גש למומחה ואל תתן למתחילים לגעת באוטו פעם לקחתי כזה אוטו לבדיקה וכבר בדרך לבדיקה נתקענו . זה לא אומר שלא יהיה לי כזה אוטו בעתיד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום חיברנו את הרכב למחשב, והתברר שהמחשב מזהה שהרכב בטמפרטורה של 20 מעלות בזמן שהרכב היה ב 90 מעלות.

כנראה חיישן טמפרטורה, מחר יגיע, ונקווה שנאמר לצרותינו די.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, אני מאמין שהבעיה תיפתר.

 

רק לזכור, חיישן הטמפ' מודד את טמפ' נוזל הקירור במקום בו הוא מורכב. על כן, יש לוודא סירקולצית נוזל הקירור תקינה, זאת יש לבצע רק אם החלפת החיישן לא תפתור את הבעיה.

 

מאידך, יתכן נתק או מפל מתח בחיוט של החיישן, למרות, שנתק מוחלט יצביע על יטמפ' נמוכה ממה שציינת.

 

כאמור, זאת כדי להרחיב בנושא, ובכלל, לידע כללי, של כלל חברי הפורום. במקרה שלך, אני מקווה ומאמין שהחלפת החיישן תביא את הפתרון לבעיה.

 

אנא חזור לעדכן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן דני צדקת.

הטמפרטורה היתה על 20- ולכן אולי טעיתי, בכל זאת התגלה קצר בחוטים של הקונקטור, ולאחר שהחוטים הופרדו כמו שצריך החיישן חזר לתפקד כשורה.

אם כבר סיפרתי, אז אני ימשיך במה שקרה. בסיום התיקון התגלתה נזילת מים רצינית, ומכיון שלא התעסקנו בשום צינור מים לא הצלחנו להבין ממה זה נובע. לאחר התעמקות התברר שהפלנץ' מים מעל החיישן עשוי מאלומיניום, וללא קשר לחוטים שהוחלפו האולמיניום החליט להתפרץ עקב ריקבון, אז נכון שהרכב לא מזייף, אבל כל המים נשפכו. ועכשיו מתלבטים אם לחפש כזה פלאנץ' או ללכת לחרט שיילחים את האלומיניום.

תודה רבה לכל העוזרים ובמיוחד לשמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...