Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת סל"ד ורעידות אחרי הפעלת מזגן-קורולה 96


TOMY7
שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם,

כאשר אני מפעיל מזגן הסלד יורד בצורה משמעותית והאוטו מתחיל לרעוד, ואף מגיע למצב של כיבוי מנוע.

היום היתי במוסך וחיברו לי את האוטו לסורק תקלות, אך לא הופיע שום תקלה.

כמו כן גם ניסו לשחק עם המיצב תורים ולשים חומר לניקוי.

לפי דברי המכונאי הבעיה ככול הניראה במצערת, וכאשר מפעילים את המזגן המצערת לא מעלה את התורים.

הוחלט כי לבינתיים הוא יעלה לי את הסל"ד בסרק לכ1100 אשר זה פיתרון זמני ולא ממש אפקטיבי.

 

 

התקשרתי לפירוקיה והם רוצים 400 שקל למצערת.

 

שאלתי האם אפשר לצמצם עליות ולבדיוק שזו אכן המצערת, במידה וכן אפשר לקנות אותה ביותר זול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום!

 

בטויוטה שלך צריך להיות ברז וואקום חשמלי שתפקידו לעלות את סיבובי המנוע בעת הפעלת המזגן.

בדוק את כל צינורות הוואקום של המנוע לפני החלפת חלקים.

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון,

 

בדקתי את כל הצינורות וואקום, והכול בסדר חוץ מצינור אחד.

כאשר אני מוציא את הצינור של האוויר שמגיע מהמנוע, אין כל שינוי בתיפקוד של המנוע.

מצרפת תמונה ובו הצינור הבעיתי מסומן בעיגול אדום.

 

בעיקרון ההתלבטות היא מאיזה חלק להתחיל את הבדיקה המעמיקה.

האם זה יכול להיות הבעיה בחישנים אשר נמצאים בחלק העליון של המנוע או הבעיה היא אכן במצערת.

כמו כן אני לא פוסל שיכול להיות איזה סתימה בצנרת.

במצת אור עם כל הבדיקות והניקוי אומרים שזה המצערת.

וחבר שלי שהוא מכונאי כבר כמה עשרות שנים עם ניסיון רב אומר שזה כניראה אחד החישנים, למרות שהבדיקה הממוחשבת אמרה שאין שם בעיה כזאת או אחרת.

12DSC00200.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון,

 

בדקתי את כל הצינורות וואקום, והכול בסדר חוץ מצינור אחד.

כאשר אני מוציא את הצינור של האוויר שמגיע מהמנוע, אין כל שינוי בתיפקוד של המנוע.

מצרפת תמונה ובו הצינור הבעיתי מסומן בעיגול אדום.

 

בעיקרון ההתלבטות היא מאיזה חלק להתחיל את הבדיקה המעמיקה.

האם זה יכול להיות הבעיה בחישנים אשר נמצאים בחלק העליון של המנוע או הבעיה היא אכן במצערת.

כמו כן אני לא פוסל שיכול להיות איזה סתימה בצנרת.

במצת אור עם כל הבדיקות והניקוי אומרים שזה המצערת.

וחבר שלי שהוא מכונאי כבר כמה עשרות שנים עם ניסיון רב אומר שזה כניראה אחד החישנים, למרות שהבדיקה הממוחשבת אמרה שאין שם בעיה כזאת או אחרת.

קיבלת תשובה מקצועית מיניב (ymndi), הנה סימנתי לך בצהוב את מגבר הסל"ד למזגן.

AC solenoid.jpg

 

זהו סולנואיד פשוט ואתה יכול לבדוק את תפקודו בעצמך.

 

אגב, הצינור שחשדת בו הוא צינור אידי דלק של מיכל פחם פעיל, ניתוקו לא ישפיע על עבודת המנוע וזה תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...