Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי אלפא 164... האם אני עומד לעשות את טעות חיי?


Joecamel
שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

כיום אני נוהג בגולף דור 4, מנוע 2,000 סמ"ק, אוטומטית.

 

מזה זמן רב אני שוקל להחליף את הרכב לרכב ידני משום שגיר אוטמטי מסרס לי את חדוות הנהיגה (וגם את המנוע אבל זה עניין אחר).

בדר"כ, אני חובב של רכבים קטנים וזריזים אך מאז ומתמיד היתה לי "סטייה" שאני לא יודע להסביר אותה לאלפא 164.

כבר כנער היית מזיל ריר כל פעם שראיתי אותה, ותמיד פינטזתי שיום אחד תהיה לי כזאת.

 

עכשיו, כשאני שוקל ברצינות למכור את הגולף ולחפש לי ידנית בעלת אופי ספורטיבי, אני תוהה אם הגיע הזמן לממש את החלום?!

 

מעולם לא נהגתי באלפא 164 (או כל אלפא אחרת לצורך העניין) כך שאין לי ביסוס מהותי לגבי החיבה לרכב הזה פרט למראהו המעלף לדעתי וצליל המנוע ה"אלפאי" המוכר.

 

אשמח לקבל כל מידע לגבי האלפא 164 (ידניות בלבד) ובראשם:

  • מגוון מנועים - יתרונות וחסרונות -או- האם גדול יותר בהכרח טוב יותר?
  • רמות גימור ונוחות
  • בטיחות אקטיבית ופאסיבית
  • שנות דגם - האם יש הבדלים מהותיים ביניהם?
  • אקוסטיקה - אני חובב מוסיקה ומסקרן אותי האם, ועד כמה, תהיה ירידה בסעיף הזה ביחס לגולף הנוכחית.
  • דברים מיוחדים לשים לב אליהם בעת בדיקת רכב?
  • היכן באיזור ראשל"צ מערב יש מוסך אמין ומקצועי לטיפול ברכבים אלו?

כל מידע נוסף יהיה מבורך.

ולשאלת השאלות... האם החלפת גולף 4 באלפא 164 היא טעות מיסודה או שאני "עלול" עוד להינות מזה? :-)

 

תודה רבה,

רפי.

 

נ.ב. - צריכת דלק אינה שיקול כלל, הרגישו חופשי להמליץ על גרסאות "שתייניות" אם הן טובות בכל פרמטר אחר.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום לך

לא ציינת באיזה תקציב מדובר.

בכל מקרה,ה 164 רכב מרווח ומפנק,די מורכב ולא זול לאחזקה-אם כי ישן במקצת.(1994 מודל אחרון).

נסה לחשוב על 156 ,2000 סמ"ק ידני.

ברשותי אחת כזו-מודל 98 - מחירון 43000 שקל-רכב מהנה בצורה בלתי רגילה.

בכל מקרה-בהצלחה.

אילן

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא 164 אוטו מעולה, הייתה לי אחת כזאת ומאוד אהבתי אותה.

 

מגוון מנועים - יתרונות וחסרונות -או- האם גדול יותר בהכרח טוב יותר?

  • רמות גימור ונוחות
    יש דגמים עם ריפוד עור. באופן כללי הכל חשמלי, בקרת אקלים דיגיטאלית וכד'. רכב מאובז מאוד.
  • בטיחות אקטיבית ופאסיבית
  • שנות דגם - האם יש הבדלים מהותיים ביניהם?
    החל מ-93 מנוע 2 ליטר היה שונה 1995 במקום 1962 ועם הצתה אלקטרונית.
  • אקוסטיקה - אני חובב מוסיקה ומסקרן אותי האם, ועד כמה, תהיה ירידה בסעיף הזה ביחס לגולף הנוכחית.
    בידוד טוב ולמנוע מנגינה נעימה מאוד.
  • דברים מיוחדים לשים לב אליהם בעת בדיקת רכב?
  • היכן באיזור ראשל"צ מערב יש מוסך אמין ומקצועי לטיפול ברכבים אלו?

כל מידע נוסף יהיה מבורך.

ולשאלת השאלות... האם החלפת גולף 4 באלפא 164 היא טעות מיסודה או שאני "עלול" עוד להינות מזה? :-)

אלפא 164 רכב מהנה מאוד.

הערות באדום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלול להנות מזה?

אןלי, אם אתה יודע בוודאות למה אתה ניכנס.

אל תשכח שמדובר במכונית בת 14 לכל הפחות על כל המשתמע מכך, מה גם שאחזקתה בתור חדשה יחסית לא היתה זולה במיוחד, כמו כל מכוניות הסאלון בנות תקופתה.

למעט עיצוב ומנוע מעולה (בעיקר ה V6 3.0) האלפא 164 היתה מכונית ממוצעת למדי ולא נחשבה למכונית מהנה במיוחד, שלא כמו אחותה לפלטפורמה, הלנצ'ייה תמא.

בכל מקרה, אם החלטת שזה הכיוון, קח איתך מישהו שמבין באמת באלפות, כי נפילה כאן יכולה להיות כואבת ויקרה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי וגם נהגתי ב-164TS ידנית.

למען האמת, בהתחלה הייתי בטוח שמנוע ה-2 ליטר יהיה קטן קצת על רכב בגודל כזה, ושמחתי להתבדות. המנוע מרגיש מצוין, וממש אין לו בעיה לייצר תנועה בקצב זריז.

שים לב שמנוע ה-V6 מגיע בשתי גירסאות: 12 ו-24 שסתומים, כאשר ה-24 שסתומים נקרא SUPER. אם אני זוכר נכון, במרוצת השנים זכו מנועי ה-V6 גם לאבזור נדיב יותר. בנוסף, קיים גם דגם הכולל הנעה לכל הגלגלים, אולם בארץ הוא נמכר ביחידות בודדות מאוד, והפעם האחרונה שראיתי אחת כזאת היתה לפני יותר משנה. תוספת נוספת שהיתה בחלק מהדגמים היא בולמי זעזועים בעלי שליטה חשמלית, אולם אינני יודע כמה כאלה יש בארץ, אם בכלל.

הדגמים עם נאבות חמישה ברגים מצויידים גם ב-ABS ובמידת צמיגים נדיבה יותר (205/55/16).

מבחינת חלוקת משקל וצריכת דלק, ידו של ה-TS על העליונה, אולם מבחינת כוח, ה-V6 (ובמיוחד הסופר) הם ליגה אחרת.

הרכב בנוי היטב ומאסיבי, וניתן לומר עליו שהוא מזדקן בכבוד. כמעט ולא שמעתי פלסטיקים מקרקשים ברכב בו נהגתי, וגם התקלות שלו הן סבירות ביחס לגילו (חיישן מד לחץ שמן שדורש החלפה, בעיית מגעים במנגנון פתיחת דלת תא המטען וכד').

בשנת 94' בוצעה ברכב מתיחת פנים קלה, במסגרתה עודכנה צורתם של פנסי החזית, והם כוללים גם עדשה. בנוסף, גם לוח המחוונים עודכן והאודומטר הוחלף באחד דיגיטלי. אין ספק שאם הייתי מחפש לעצמי 164 (ולאחר שנהגתי, התחלתי גם להרהר באפשרות הזאת), הייתי הולך על אחת כזאת.

מחירי השוק של הדגם הזה נוחים מאוד, ובהשקעה נמוכה יחסית אתה יכול להשיג רכב במצב סביר, לעשות לו יישור קו מקיף וליהנות מאוד.

באיזור ראשל"צ, אתה יכול לטפל בה אצל איציק מבית דגן, אשר מכיר את הדגם היטב ומטפל ברבות מהמכוניות של חברי מועדון אלפא רומיאו.

עלויות אחזקה: הרכב לא היה בבעלותי, ולכן אינני יכול להתייחס לנקודה הזאת, אולם תצרוכת הדלק של מנוע ה-TS היא כמקובל בנפח הזה ואינה חריגה לכיוון כזה או אחר.

מקווה שעניתי לך על הכל.

 

נ.ב.: בניגוד לנאמר לעיל, אני זוכר שהדגם הגיע גם בשנת 95'.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגמים עם נאבות חמישה ברגים מצויידים גם ב-ABS ובמידת צמיגים נדיבה יותר (205/55/16).

מבחינת חלוקת משקל וצריכת דלק, ידו של ה-TS על העליונה, אולם מבחינת כוח, ה-V6 (ובמיוחד הסופר) הם ליגה אחרת.

גם דגמי TS עם גלגלים 15" 195/60 עם ארבע ברגים היו מצויידים ב-ABS. ברשותי הייתה אחת כזאת TS שני ליטר עם ABS. אם כבר הזכרנו בלמים, ראוי לציין שבלמים מעולים וגם ה-ABS פועל בצורה טובה מאוד.

מחירי השוק של הדגם הזה נוחים מאוד, ובהשקעה נמוכה יחסית אתה יכול להשיג רכב במצב סביר, לעשות לו יישור קו מקיף וליהנות מאוד.

מכוניות האלו בגלל סטיגמות בלתי מוצדקות נמכרות במחירי בדיחה ביחס למה שהן מציעות.

בנוסף ראוי לציין בקשר ל-TS שני ליטר שהיא חסכונית להפליא.

היה לי את האוטו חצי שנה ומאוד נהניתי. הגה חד ומתקשר, מנוע חי מאוד, גמיש להפליא, חזק ולא מאבד כוח בכל טווח סיבובי מנוע. קול מדהים למנוע, היה לי אגזוז פתוח ולא הייתי מפעיל מוסיקה - פשוט נהנה לשמוע את הרכב.

תעשה חיפוש, פתחתי בזמנו שירשור על התרשמויות שלי מהרכב.

 

אם אתה מעוניין, אני מכיר מישהו שמוכר לנצ'יה תמה, היא קצת יותר קלה וקצת יותר חזקה מה-164, זה נותן לה יתרון מסויים ב-0 ל-100 וגם היא מאובזרת יותר. האקזמפלר שאני מדבר אליו, עשה רק 160K ק"מ, האוטו מקורי לחלוטין. מחיר 18K, האוטו יד שנייה.

אלפא 164 אקסית שלי, גם עומדת למכירה, במחיר מצחיק של 10~12K בלבד. האוטו עבר תחזוקה ברמה גבוהה, עשה קרוב ל-300K ק"מ והוא יד רבעית (אני הייתי שלישית).

מכיר עוד 164 למכירה ששייכת למנהל מוסך אלפא רומיאו בצפון (הכוכב), זה גם 2 ליטר TS שמטופל כמובן במוסך מטעם היבואן (מוסך מורשה במונחי הכלל), מחיר גם 18K. בקשר ליד וכד', אני לא יודע.

אם אתה מעוניין באחד מאלה, צור קשר בה"פ. אני אישית כמובן ממליץ על הלנצ'יה מבין אלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, תודה רבה על התגובות!

 

אלפא 164 אוטו מעולה, הייתה לי אחת כזאת ומאוד אהבתי אותה.

 

  • שנות דגם - האם יש הבדלים מהותיים ביניהם?
    החל מ-93 מנוע 2 ליטר היה שונה 1995 במקום 1962 ועם הצתה אלקטרונית.

סליחה על הבורות אך מה החשיבות של הצתה אלקטרונית והאם זה עדיף על הצתה... "לא אלקטרונית"?

האם יהיה נכון להניח שגרסת ה-3 ליטר עדיפה על ה-2 ליטר בכל פרמטר (פרט לצריכת הדלק) או שיש איזשהם חסרונות שאני לא מודע אליהם?

 

תודה.

 

האלפא 164 היתה מכונית ממוצעת למדי ולא נחשבה למכונית מהנה במיוחד, שלא כמו אחותה לפלטפורמה, הלנצ'ייה תמא.

בכל מקרה, אם החלטת שזה הכיוון, קח איתך מישהו שמבין באמת באלפות, כי נפילה כאן יכולה להיות כואבת ויקרה.

 

תודה חן.

אשמח אם תוכל לפרט מדוע לדעתך הלנצ'יה תמא מהנה יותר.

האם אתה חושב שהעובדה שאין יבוא מסודר של לנצ'יה לארץ כיום עלול להוות בעיה בהווה או בעתיד בנושא זמינות החלפים לעומת אלפא רומאו שעדיין מיובאת באופן סדיר (עד כמה שאפשר לקרוא לזה סדיר)?

אגב, בכל הנוגע לעיצוב הרכב, האלפא עושה לי את זה הרבה יותר מהלנצ'יה.

 

הדגמים עם נאבות חמישה ברגים מצויידים גם ב-ABS ובמידת צמיגים נדיבה יותר (205/55/16).

מחירי השוק של הדגם הזה נוחים מאוד, ובהשקעה נמוכה יחסית אתה יכול להשיג רכב במצב סביר, לעשות לו יישור קו מקיף וליהנות מאוד.

באיזור ראשל"צ, אתה יכול לטפל בה אצל איציק מבית דגן, אשר מכיר את הדגם היטב ומטפל ברבות מהמכוניות של חברי מועדון אלפא רומיאו.

 

תודה אלעד.

האם יש פרמטר מדויק יותר לקביעה האם יש לרכב ABS או לא (שנת דגם, נפח מנוע וכו').

אם תיפול ההחלטה ללכת בכיוון הזה, ארגיש מעט לא בנוח לשוחח עם אדם בטלפון ואם אינו יודע בוודאות אם יש או אין ABS לשלוח אותו לספור ברגים :-).

אגב, האם ה-164 מצויידת בכריות אוויר?

זו בדיוק כוונתי, לרכוש אקזמפלר סביר ולבצע ישור קו רציני ביותר.

האם מהיכרותך את איציק מבית דגן, ניתן לבצע אצלו בתיאום מראש בדיקת קניה?

האם לדעתך בדיקה שלו יכולה לבוא במקום בדיקה במכון רישוי או שעדיף לשלב בין השניים?

 

תודה.

 

תעשה חיפוש, פתחתי בזמנו שירשור על התרשמויות שלי מהרכב.

 

אם אתה מעוניין, אני מכיר מישהו שמוכר לנצ'יה תמה, היא קצת יותר קלה וקצת יותר חזקה מה-164, זה נותן לה יתרון מסויים ב-0 ל-100 וגם היא מאובזרת יותר. האקזמפלר שאני מדבר אליו, עשה רק 160K ק"מ, האוטו מקורי לחלוטין. מחיר 18K, האוטו יד שנייה.

אלפא 164 אקסית שלי, גם עומדת למכירה, במחיר מצחיק של 10~12K בלבד. האוטו עבר תחזוקה ברמה גבוהה, עשה קרוב ל-300K ק"מ והוא יד רבעית (אני הייתי שלישית).

מכיר עוד 164 למכירה ששייכת למנהל מוסך אלפא רומיאו בצפון (הכוכב), זה גם 2 ליטר TS שמטופל כמובן במוסך מטעם היבואן (מוסך מורשה במונחי הכלל), מחיר גם 18K. בקשר ליד וכד', אני לא יודע.

אם אתה מעוניין באחד מאלה, צור קשר בה"פ. אני אישית כמובן ממליץ על הלנצ'יה מבין אלו.

 

קראתי את השרשור שפתחת, הוא הועיל לי מאוד וחיזק אצלי את התחושה "ללכת על זה".

 

אתה השני שממליץ כאן ללכת על התמה.

אני מודה שהעיצוב החיצוני שלה מעט "קופסתי" ומרובע בעיני ולא מושך כמו ה-164 אך מאחר ועושה רושם שבעלי דעה ממליצים עליה יותר, אשמח לדעת באיזה אופן היא מאובזרת יותר.

כמו כן, כמו ששאלתי גם את חן, האם העובדה שאין יבוא סדיר של לנצ'יה כיום עללה להוות בעיה בזמינות חלפים?

 

עושה רושם שה"אקסית" שלך עשתה לא מעט קילומטרז', הייתי קצת חושש מרכב עם נסועה שכזאת.

אשמח אם תוכל לברר, במידה וזו לא טרחה עבורך, על ה-164 ה"צפונית" מבעל המוסך. הייתי רוצה לדעת איזה יד היא, כמה קילומטרז', איזה צבע היא והכי חשוב... כמה זמן היא בבעלותו?

 

אגב, אבא של אשתי אשר מתגורר באיטליה היה בעליהן של שלוש לנצ'יות תמה לאורך השנים ועד היום הוא נשבע שזהו הרכב המהנה ביותר שהיה בבעלותו אי פעם. מדובר באדם שהיה בעליהן גם של ב.מ.וו למיניהן, מרצדס ושאר מכוניות יוקרה וספורט-מנהלים למינהן.

 

שוב תודה לכל המגיבים.

אשמח לקבל תגובות נוספות, גם מכאלה עם נסיון שלילי עם הרכב.

 

תודה,

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אענה לך על הדברים אותם אני יודע בוודאות:

בדגמים המוקדמים לא היו כריות אויר, והן הוכנסו רק בדגמים מאוחרים יותר, אולם אינני סגור על השנה המדוייקת.

ניתן בהחלט לבדוק אצלו את הרכב, ולענ"ד הוא גם יתן לך תוצאות מהימנות יותר מכל מיני כסת"חים שמכון בדיקה יכתוב. לצורך העניין, הוא גם יוכל לאמוד נזקים וידע מהיכן להשיג את החלפים הדרושים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ABS היה ציוד תקני בכל דגמי ה 3.0 V6.

כרית אוויר לנהג היתה קיימת בסדרה די מצומצמת של מכוניות שיועדו במקור לשוק האמריקאי ואיכשהוא "היתגלגלו" לארץ ונימכרו לחברות השכרת רכב (אין בעייה לזהות אותן - מד המהירות היה במיילים והיתה להם מערכת קול מקורית עם רדיו בכיול תדרים אמריקאי..).

הן לאלפא והן ללנצ'ייה תמא אין בעייה של זמינות חלפים, הן חדשים והן משומשים מפירוק, ולעובדה שלנצ'ייה לא מיבאת לארץ אין השפעה על כך.

למרות שהיא הרבה פחות יפה, הלנצ'ייה תמא מכונית טובה יותר - מרווחת יותר, נוחה יותר ובעלת התנהגות כביש טובה בהרבה ומהנה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

As you can see in my signature, I had "some" 164.

The ABS was a standart equipment in the 3.0L versions and an option on the 2.0 T.Spark until 92'. Since 93' you can see the ABS on the all of 164s. The Airbag came on 94'(Thats why the disign of the steering wheel been changed).

My father had 95' 164, so there are in Israel 95' Supers and T.Sparks(you can open the "mehiron"

The T.Sparks in Israel(since 94) are better equippet than in Europe: There are alloy wheels,fog lights,rear electric windows and automatic climate system.

And about the Thema: Two weeks ago I sold my alfa 75 T.Spark and bought Lancia Thema 16V 92'. The driving expirience in my opinion is the same like in alfa 164, I like them both very much. In the Thema really is more extras: Rear electric windows(also on the early models),automatic heating/climate control,and an ABS allready on 92' model,BUT! The thema has small wheels in the standart! Only 175/65R14:shock:

And also: The T.Spark 164 has a timing chain and no belt like in the 164 3.0 or in the Thema. In my opinion it is a big plus.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן , קודם כל אני יתייחס לכותרת "האם אני עומד לעשות את טעות חיי " ובכן לא לא לא לא , אתה כנראה הולך לעשות את אחת הבחירות הטובות בחיים אם כבר ומפה זה רק עניין של למצוא אחת טובה . למכוניות אטלקיות יש את הקסם המיוחד שלהם שפשוט קשה להסביר ואני ממליץ לך לעשות סיבוב על אחת .

 

אצלנו בבית יש גם 164 סופר (של אחי ) וגם לנציה תמה 92 ידנית (היא שלי ) בין היתר גם שושלת של אלפא 33 אבל זה כבר סיפור אחר :-)

 

ה 164 סופר מנוע 3000 24 שסתומים ובמקרה שלנו אוטומטית לדעתי יותר מהירה מהתמה (לפחות מהגרסה הרגילה ) אוטו מפנק ביותר עם עיצוב מהמם ומאוד מהירה , ללא ספק אוטו מיוחד במינו .

 

והתמה שזה אוטו מאוד מאוד מפנק מאוד מרווח ואם התנהגות כביש ממש טובה , האוטו פשוט מרגיש כייף לא נורמלי ואם אני משווה ל 164 TWIN SPARK אז התמה תהיה הבחירה הכי נכונה (לפחות לדעתי ) .

אין שום בעייה של חלקים , כל מה שתצטרך סביר להניח ששבי יתן לך את המענה , אפשר להביא חלקים מסודאי , וכמובן שאין בעייה מיוחדת עם מוסכים .

 

התמה מראה אמינות גבוהה תתעלם מכל מיני סיפורי אלף לילה ולילה , תחזוקה טובה עם תחזוקה מונעת בין היתר תבטיח לך אוטו מאוד כייפי שנוסע תענוג !

 

"BUT! The thema has small wheels in the standart! Only 175/65R14"

שזה אגב לא כל כך נכון , התמה הגיעה בכמה גרסאות וכנראה שהיתה אופצייה לשדרג את הגלגלים בחברה לגאנטים האוטו שלי נועל 14/60/195 באורגינל "

אגב אם אתה מעוניין אז הסופר למכירה ( אם 90000 קמ אורגינליים )

 

 

 

אור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תוכל לברר, במידה וזו לא טרחה עבורך, על ה-164 ה"צפונית" מבעל המוסך. הייתי רוצה לדעת איזה יד היא, כמה קילומטרז', איזה צבע היא והכי חשוב... כמה זמן היא בבעלותו?

אין לי את הטלפון של בעל מוסך ואני לא יודע אם הוא מכר אותה או לא. אבל אם עדיין למכירה, תהיה בטוח שזכתה לטיפולים הטובים ביותר שניתן, הכל לפי הספר. מוסך הכוכב ממוקם ברח' הנפח 10 חיפה, צ'ק פוסט, טלפון 8416756 04, תתקשר, תבקש על בעל המוסך ושאל אותו את הפרטים במידה וזה עדיין רלוונטי.

לנצ'יה תמה שאני מדבר עליה גם מבעל מוסך. בעל של לנצ'יה הוא בעל מוסך שמטפל ברכבים האלו.

 

אני מסכים ש-164 יפה יותר. יש לה חציות ממש יפות וגם העיצוב. לנצ'יה תמה, עיצוב שלה פחות יפה, אבל מבחינת אבזור, גימור עץ אמיתי וכד', דברים האלו אין אפילו בדגם 24V SUPER של 164.

מבחינת מנוע 2000TS לאומת 16V של תמה, מנוע של לנצ'יה עדיף בגלל קצת יותר הספק.

מנעו V6 חסכוני הוא לא יהיה, בטח ובטח שלא עם אוטומט. כך בחשבון שאוטומטים של מכוניות האלו ישנים ועברו הרבה ק"מ, זה אומר ששיפוץ של 10K ש"ח מתקרב אם עוד לא נעשה.

גם נחשב שמנוע 2 ליטר אמינים יותר מה-V6, כך גם אומר מכונאי מומחה לנועים שטיםלתי אצלו באלפא שלי.

לפי דבריו של מנהל אחד מוסכים שברשותו 164 עם מנוע VS SUPER 24V וגיר אוטומטי, בעיר היא עושה 1 ל-5. זה בערך גם הצריכה של בימר שלי 730.

 

גם, ראוי לציין שבארץ ל-164 אין שוק. לי לא היה אכפת כאשר קניתי את שלי.

 

מבחינת נהיגה, ה-164 יותר כיפית מבימר 730, במיוחד ההגה. אבל מבחינת שיוט, בידוד וחלקות נסיעה - אין מה בכלל לדבר.

מתלים של 164 די קשים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

Wrong! The 16V Thema has exactly the same number of HP like 164 T.Spark with catalytic system. The 16V Thema 93' and forward has more HP, because the intake system has a "move" diafragma. This model of the Thema is Thema III-series VIS

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

According to

http://www.carfolio.com I'm not wong. Please see this link: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=40733

Lancia Thema 2.0 16V from: 1992 has 150hp, while Alfa 164 with 1995 engine has 146hp:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=13882 and the older one with 1962 has 148hp:

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=18051

 

If my soure is not an accurate one, please provide yours.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון קל לכמה מהדברים שנכתבו פה.

 

החלפת פנסיי חזית, בקרת אקלים וכיו"ב התבצעו כבר מ 93.

כרית אוויר הגיעה כסטנדרט בדגם ה SUPER ולא רק בדגמים אמריקאים או חברות השכרה.

מערכת ההצתה היא אלקטרונית בכל מקרה, פשוט מערכת שונה ומעט מתקדמת יותר מ 93 והלאה.

 

כיול המתלים הנוקשה וספורטיבי יותר בדגם ה SUPER מעניק לה יתרונות בתחום הדינמי, וחלוקת המשקל לא ממש משנה הרבה במקרה הזה(בכל מקרהשתיהן הנעה קידמית ורוב המשקל עדיין מלפנים)

 

תמא מכונית נהדרת, אבל מבחינת שוק מצבה קשה אפילו יותר מזה של ה 164, עיצובית זה עניין סובייקטיבי אבל לדעתי ה 164 יפה יותר, איכות חומרים בתוך האוטו טובה יותר לדעתי ב 164, ומבחינת זמינות חלפים זו של ה 164 טובה בהרבה!

מה שכן צריך לציין, שחלקים מסויימים בארץ לא תצליח להשיג, חלקיי חשמל פח ופנסים אם תמצא הם יקרים מאוד בארץ, וקוסמטיקה וכיו"ב מתחיל להיות קושי מסוים להשיג אפילו בחו"ל(בתמא כפי שכבר כתבתי המצב קשה בהרבה גם בחו"ל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5579 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...