Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד קשה מאוד בפונטו 96, יש צורך בהחלפה?


asheryo
שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברתי קנתה פיאט פונטו שנת 96 דגם 75

וישנן כמה בעיות, ראשית הקלאץ מאוד קשה אומנם ההילוכים משתלבים

בצורה סבירה בהחלט, הקלאץ לא גבוה מידי, על מה זה מעיד? יש צורך

בהחלפת הקלאץ? ומה המחיר של החלפה כזאת כולל עבודה?

שנית, כשהרכב מונע בעמידה הוא נוטה להיכבה לאחר כמה דקות (בלי מזגן), יש מין גרגור/ירידה בסל"ד

ואז הוא כבה, מה יכולה להיות הבעיה? מצתים אולי?

וחוץ מזה רציתי לדעת מה יש לעשות בישור קו לרכב, מה צריך להחליף? ואיזה חלפים ממולץ להשתמש?

תודה רבה לעוזרים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שצריך להחליף את כל המצמד (קלאץ') אבל ראשית במוסך יוכלו לבדוק אם במקרה רק הכבל מצמד קשה.

אם אינך יודע מתי הוחלפה רצועת התזמון (טיימינג) אז התייחס אליה כחייבת החלפה ובמסגרת יישור קו החלף אותה עם מותחניה/מיסביה ואם מש' המיים אינה במצב חדש אז החלף גם אותה. אם לא ניתן לדעת מתי בוצע טיפול אז בצע טיפול "יישור קו" שבו יוחלפו מסנן שמן, מסנן אויר, שמן מנוע, מצתים, נוזל בלמים, נוזל קרור למרוי (פאראפלו).

כמו כן ייבדקו בהסתכלות מע' הבלמים (גם לפרק גלגלים), צנורות בלם, מיים, מפלס שמן הילוכים, מע' פליטה (אגזטסט וכו'),

בולמי זעזועים, מתלה, מע' הגה, רצועות מזגן, הגה כוח ואלטרנטור, כל תאורת הרכב, מיים במצבר ונקיון המצבר וקוטביו.

בדוק בעצמך אם דלתות הרכב אינן חורקות בפתיחה וסגירה (אם כן, שמן ציריהן), מגבי הרכב ומתיזי המיים קד' ואח',

פעולת מזגן/אורור/חימום, מצב צמיגי הרכב(כולל רזרבי) ועוד כל מה שתוכל.

תתחדש ובברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה סיבות יכולות לגרום לדימום המנוע בסרק וניתן לאתרן בבדיקת אבחון וכמה מהן:

זיוף הצתה, חיישן חום מנוע מזייף, מנוע סרק לא תקין או אות הפעלתו אינו תקין, נתק חשמלי, חיישן גל ארכובה חופשי, לחץ ו/או ספיקת דלק נמוכים, מסנן דלק סתום, מסנן אויר סתום ועוד ועוד.

מתחילים לבדוק מהקל אל הכבד.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...