Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל אוודי מאוכזב מצ'מפיון מוטורס [דין בענייני שמן גיר]


RAZ1212
שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתור בעל אוודיA4 1800 2001 גיר אוטומט אבי מכניס את האוטו לכל הטיפולים בלי להתחשבן על אף שקל העיקר שהאוטו יהיה מושלם אחד על אחד כאילו יצא מהמפעל האגדי בגרמניה שנקרא אוודי . הלכנו לטיפול בגיר האוטומוט שצצה בו בעיה בחודשים האחרונים שהוא מוריד או מעלה הילוך "בדפיקה" בשני.

הלכתי למוסך אדמונד בחולון (בהכוונתו והמלצתו של האדם משכמו ומעלה שמגיע לו הרבה תודות :רפי לין), יורם בעל המוסך למכון גירים אוטומט התקין לי תוכנה מחדש ועשה כמה קסמי דיאגנוסטיקה ועדיין לא עזר. חזרתי אליו פעם שניה והבעיה היא יורם בעל המוסך אמר: בהחלפת השמן גיר בטיפולים השוטפים של צ'מפיון מוטורס ... הם פשוט לא מחליפים שמן גיר ( שצריך כל 30K) , ואני בתור בנאדם "הפקדתי את המכונית שלי בידי המוסכניקים הראויים ביותר" ביותר כך חשבתי.

השאלה שלי אליכם אוהבי מכוניות מכורים כמוני האם זה עילה לתביעה? או שאפשר לקבל עלזה פיצויים? או שאפשר להחזיר את הגיר לקדמותו בלי לקנות חדש :-( ? נ.ב מוסך אדמונד בחולון מומלץ מאוד יורם הבנאדם שעבדתי איתו מקצוען חכם מאוד עשה השתלמויות בגרמניה, אם יש בנאדם שמבין באמת בגירים אוטומטיים ובמיוחד בגרמניות זה הבנאדם ממליץ!! אני בתור בנאדם שנאמן למוסכים מורשים כל החיים (צ'מפיון מוטורוס לדוגמא) קיבלתי יחס הטופ שבטופ. אם ישלכם בעיה בגרמניה ואתם גרים באזור חולון ישירות ליורם. בתודה ושבוע טוב רז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש גירים מסויימים שיוצאים מבית VW שההנחייה בהם היא דווקא לא להחליף שמן גיר אף פעם. להוסיף אם חסר.

 

אני לא יודע מה לומר לך על הגיר הספציפי שלך, אבל אם החלפת שמן גיר והגיר הוא מהדגמים שאני מדבר עליהם אז קיצרת משמעותית את אורך החיים שנותר לגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מוזר לשאול אוהבי מכוניות דווקא שאלה משפטית, אבל על מה בדיוק את הולך לתבוע ובאיזו עילה? כי המנהל של מוסך מתחרה אמר לך משהו על כללי אופן הטיפול של מוסך של צ'מפיון?

בתור התחלה, תחתים את בעל המוסך על תצהיר בו הוא מעיד שבגלל שלא החליפו במכונית שלך שמן גיר הלך הגיר. תראה אם הוא חותם על המילים שלו.

 

מעבר לזה, אני לא מכיר את יורם ואולי הוא באמת אלוף גרמניה בגירים, אבל כעיקרון אל תיקח כל אחד שמחרטט לך כמה מילים ותעשה ממנו פרופסור, כי לך אין כלים לבדוק אם הוא אכן כזה מומחה גדול כמו שעשית ממנו. אם היה מתקן לך את הגיר לאחר שהריץ כמה "מקסמי הדיאגנוסטיקה", אפשר היה לצאת בקריאות "הוא קוסם, הוא קוסם!", אבל בסופו של דבר באת אליו עם בעיה שהוא לא פתר, אז אני לא מבין בשביל מה קריאות ההתפעלות. אפילו דיאגנוזה לא קיבלת ממנו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה ק''מ עבר הרכב?

 

אפילו אם היצרן אומר לא להחליף נוזל גיר אף פעם, ההמלצה היא להחליף פעם ב 100-150 אלף ק''מ.

 

השאלה מה הבעיה הספציפית בגיר, אם זה פריקציונים אז סביר להניח שאי החלפה של הנוזל גמרה אותם. אם זה בעיה במוח או חיישנים אז אין ממש קשר לתדירות החלפות של הנוזל.

 

לפני שאתה מתחיל להשתגע, תאתר את הבעיה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו אם היצרן אומר לא להחליף נוזל גיר אף פעם, ההמלצה היא להחליף פעם ב 100-150 אלף ק''מ.

 

ההמלצה של מי?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

של ג' יפית!

לאחרונה שמתי לב שלמר בחור BURZUM יש פה אחלה תשובות ואחלה המלצות.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=210531

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההמלצה של מי?

 

 

ההוראות של היצרן הן לא להחליף אף פעם את נוזל הגיר, אלא להחליף על פי הצורך, ז''א נוזל שנפגם. לפי כך יש לעקוב אחר מצב הנוזל באופן קבוע (צבע, מפלס וריח).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נחשב מוות טבעי לגיר אם אף פעם לא טיפלו בתיבה!

 

אתה בטוח?

הרכב מודל 2001 ולכן הקילומטרג' שאני מעריך שהוא עבר - בין 150-200 אלף ק"מ.

 

זה גיל שבו גם גירים מטופלים מתחילים להחזיר ציוד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוראות של היצרן הן לא להחליף אף פעם את נוזל הגיר, אלא להחליף על פי הצורך, ז''א נוזל שנפגם. לפי כך יש לעקוב אחר מצב הנוזל באופן קבוע (צבע, מפלס וריח).

 

זה לא בדיוק מה שכתבת לפני כן.

אני רוצה להדגיש שלתת עצה מטעה בכל הקשור לתחזוקת הרכב עומד בניגוד לכללי הפורום. אני מבקש ממך לגבות את את מה שאתה כותב עם עובדות.

 

תודה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא בדיוק מה שכתבת לפני כן.

 

אני עומד ב-100% מאחורי מה שכתבתי בתגובתי הראשונה. וזה גם מה שאני עושה בתור אחראי אחזקה של צי הרכב. גם את המאזדות החדשות וגם את הפוקוסים (דור קודם) אני שולח להחלפת נוזל גיר יעודי באופן מלא ע''י המכונה בסביבות ה-150.000 ק''מ למרות שהיבואן איננו מכליל את הפעולה כחלק מהחזקה שוטפת של הרכב. יעודה של הפעולה הזאת היא להאריך חיי הגיר האוטומטי והנוזל עצמו גם צועק: "החליפו אותי בבקשה!". תסתכלו עליו ותריחו אותו, לאחר מכן תבינו מה זה נוזל גמור (WORN) לאחר הק''מ שציינתי.

 

 

אני רוצה להדגיש שלתת עצה מטעה בכל הקשור לתחזוקת הרכב עומד בניגוד לכללי הפורום. אני מבקש ממך לגבות את את מה שאתה כותב עם עובדות.

 

אני לא מרגיש שלתת עיצה שימושית מצריך סיפור על שמונה עמודים למה אני חושב כך. בתור אחראי תחזוקה לצי רכבים אני יכול לייעץ לאנשים אחרים כיצד לנהוג עם רכביהם. הם יכולים להקשיב או לא, אך להוכיח את טענותיי כל פעם מחדש זה פשוט יותר מדי. כל אחד יבחר כיצד הוא מתחזק את הרכב שלו ולא חייבים להקשיב למר BURZUM, אם לא רוצים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתשובה קצרה:

צ'מפיון עושים את הטיפול לפי הגדרותיו המדוייקות של היצרן - אלה אם הלקוח ביקש אחרת.

לצ'מפיון אין סיבה ו/או אינטרס שלא להחליף לך שמן גיר במידה והיצרן אומר כי במסגרת טיפול X יש להחליפו.

בסופו של דבר, כל דבר אשר מבוצע ברכב במסגרת טיפול כלשהו, מופיע לך בחשבון הסופי ואתה משלם עליו.

אם הם יחליפו שמן גיר, אתה תשלם על שמן הגיר + העבודה לביצוע ההחלפה = עליה במחזור המכירות + עליה ברווח.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...