Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 או סובארו b3


shlomo5001
שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שתי מכוניות קומפקטיות שדי דומות עם יתרון מסויים ליונדאי מבחינת איבזור, ביצועים, (הb3 עם המנוע 1.5 די חלש)

ואיכות החומרים.

להערכתי עיסקת הi30 משתלמת יותר, אבל תן קצת יותר פרטים מה אתה מחפש באיזה תקציב והאם אתה פרטי או ליסינג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא ישבתי בB3, וגם בI30, והחומרים שם דומים מאוד, אם לא זהים.

אין כל יתרון לI30 מבחינת איכות חומרים והרכבה.

 

I30 *מעט* מאובזרת יותר, חזקה יותר אם מדובר בגרסאת ה1.5 ליטר של האימפרזה, ובעלת בגאז' גדול יותר.

הB3 ככל הנראה תציג אמינות טובה יותר, אך גם הI30 אמינה, מרווחת מאוד לרגליים, לראש של כל הנוסעים, נוחה ורכה יותר מרווח מצומצם בבגאז', בטיחותית יותר (החל מגרסאת 2 ליטר יש ESP, 6 כ"א (בכל הדגמים), ו5 כוכבים בANCAP (אותו גרסא כמו שבאה אלינו לארץ, לכל המסכנים שיבואו ויגידו כי הANCAP לא משמעותי בשבילנו).

לבסוף עדיך שתילך ותעשה נסיעת מבחן ותחליט, כעקרון מדובר ברכבים דומים למדי (למרות שאני לא חובב של כל הקוריאניות למיניהן, יש להן עבר קצר ומגעיל לשמיעה)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ישבתי בשניהם, גם בדגמים הבסיסיים, וגם במתקדמים יותר עם מנוע 2 ליטר.

מבחינתי לפחות הייתה תחושה של חומרים יותר איכותיים בכל הדגמים של היונדאי.

יתרון נוסף של היונדאי שבכל הדגמים מגיע עם איבזור בטיחות מלא בניגוד לסובארו שב1.5 די לוקה בחסר.

צריכת דלק עדיפה ביונדאית כנ"ל גם הבגאז', שהוא די מביש בb3 .

שוב בגדול רכבים די דומים, לדעתי עם יתרון קטן ליונדאי בהרבה תחומים.

כמובן על האמינות מיותר לשוחח, אלא אם כן יש כאן חוזי עתידות, כעקרון לא אמורות להיות בעיות אצל אף אחת מן המוזכרות לעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא ישבתי בB3, וגם בI30, והחומרים שם דומים מאוד, אם לא זהים.

אין כל יתרון לI30 מבחינת איכות חומרים והרכבה.

 

I30 *מעט* מאובזרת יותר, חזקה יותר אם מדובר בגרסאת ה1.5 ליטר של האימפרזה, ובעלת בגאז' גדול יותר.

הB3 ככל הנראה תציג אמינות טובה יותר, אך גם הI30 אמינה, מרווחת מאוד לרגליים, לראש של כל הנוסעים, נוחה ורכה יותר מרווח מצומצם בבגאז', בטיחותית יותר (החל מגרסאת 2 ליטר יש ESP, 6 כ"א (בכל הדגמים), ו5 כוכבים בANCAP (אותו גרסא כמו שבאה אלינו לארץ, לכל המסכנים שיבואו ויגידו כי הANCAP לא משמעותי בשבילנו).

לבסוף עדיך שתילך ותעשה נסיעת מבחן ותחליט, כעקרון מדובר ברכבים דומים למדי (למרות שאני לא חובב של כל הקוריאניות למיניהן, יש להן עבר קצר ומגעיל לשמיעה)

היונדאי חצי שנה בארץ זה מדד לאמינות של רכב?! אחרי 4 שנים תדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי מכוניות מצוינות שיתנו לך תמורה מעולה לכסף. השאלה היא על איזה גרסה אתה מתעניין.

אם מדובר על מנועי הבסיס, הרי שליונדאי יתרון בולט בתחום הביצועים, בעוד שלסובארו יתרון בתחום נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים העדיף. מרווח הפנים בשניהם מצוין בעוד שתא המטען של הינדאי גדול ושימושי יותר. (אגב, בזמנו במבחן בידיעות אחרונות נטען שלסובארו יתרון בולט בנושא צריכת הדלק)

דווקא בגרסת הבסיס (זו שעולה 111K) הפתיעה אותי היונדאי במפרט די בסיסי (אין הגה מעור, אין כיונון טלסקופי להגה, אין תפעול ידני לגיר, בקרת אקלים ועוד דברים קטנים שהפריעו לי), למרות שבגרסה זו היא מגיעה עם בקרת יציבות החשובה.

בגדול, אם מדובר על מנועי הבסיס, לדעתי יתרון הביצועים של היונדאי בשילוב בקרת היציבות אמור להפוך אותה לאטרקטיבית יותר.

במידה ומדובר על מנוע ה2.0 שם לדעתי הסובאר עדיפה. היא מבטלת את נחיתות הביצועים, מוסיפה לזה הנעה כפולה ובקרת יציבות שהופך אותה למהנה יותר לנהיגה והיא גם מאובזרת יותר.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גירסת ה 2.0 של היונדאי די מיותרת.

בגירסאות הבסיסיות,היונדאי עדיפה על הסובארו,ולו רק בשל ביצועיה מעוררי הרחמים ותא המטען המגוחך של הסובארו.

ברור שביצועים לא מכריעים את הכף בסגמנט הזה,אבל אין שום סיבה שמכונית בנפח 1.5 - 1.6 לא תספק לפחות כושר תנועה טוב.

ואם מוכנים להשקיע עוד קצת,גירסת הדיזל של היונדאי היא המומלצת במבחר - ביצועים מצויינים,נינוחות יחסית וצריכת דלק נמוכה בהרבה מהמקובל בקבוצתה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-I30 ארבעה כוכבי בטיחות במבחן ncap:

 

http://www.euroncap.com/tests/hyundai_i30_2007/302.aspx

 

לקאיה CEED המאוד דומה לה יש 5 כוכבים, הכל בגלל פלסטיקה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גירסת ה 2.0 של היונדאי די מיותרת.

 

אלא אם שוקלים גיר ידני, שמוצע רק בגרסת ה-2.0 ליטר...

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיקרה שתרצה להחליף רכב בעוד 3-4 שנים:

אני מנחש שסובארו תרד פחות במחיר המחירון (מניסיון של השנים הקודמות עם הרכבים משתי החברות האלה).

האחרים יגידו - מה זה משנה עכשיו, הרי יש עוד כמה שנים.

לדעתי, במיקרה שההבדלים בין הרכבים לא גדולים, אם בכלל קיימים יתרונות לאחד מהם השיקול של ירידת ערך בשנים הראשונות הוא גם שיקול.

אם בכוונתך להחזיק ברכב הרבה שנים זה באמת לא משנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיקרה שתרצה להחליף רכב בעוד 3-4 שנים:

אני מנחש שסובארו תרד פחות במחיר המחירון (מניסיון של השנים הקודמות עם הרכבים משתי החברות האלה).

האחרים יגידו - מה זה משנה עכשיו, הרי יש עוד כמה שנים.

לדעתי, במיקרה שההבדלים בין הרכבים לא גדולים, אם בכלל קיימים יתרונות לאחד מהם השיקול של ירידת ערך בשנים הראשונות הוא גם שיקול.

אם בכוונתך להחזיק ברכב הרבה שנים זה באמת לא משנה.

 

מי שבאמת מחפש רכב, הוא לא יסתכל על זה ,שבעוד 3-4 שנים "יפסיד" עוד 5000 ש"ח (אם בכלל)

קניית רכב, זו לא השקעה.

מי שמחפש להשקיע יש לו בורסה, בנקים, רואי חשבון.

רכב קונים גם בשביל להנות ממנו.

אגב גם בגרסאות שני הליטר יש עדיפות ברורה מבחינת איבזור ליונדאי.

ומי שטוען שגירסת ה111000 לא מגיעה עם הגה מצופה עור, הוא לא מציאותי.

תמצא לי רכב, גירסה בסיסית ביותר שכן מגיע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גירסת ה 2.0 של היונדאי די מיותרת.

בגרסת ה 2.0 של יונדאי ניתן לקבל רמת איבזור שלא ניתן לקבל בגירסת ה 1.6.

יש אנשים שלהם חשוב שיהיו מעט פינוקים ברכב, מעבר לגרסת הבסיס וללא קשר לנפח המנוע.

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי חצי שנה בארץ זה מדד לאמינות של רכב?! אחרי 4 שנים תדבר.

אני ידבר אם אני רוצה גם עוד חצי חודש.

אני אמרתי ועם כל הכבוד להודעה החכמה שלך, שאני מתבסס על עובדות העבר, אל תבוא לי כחכם גדול ותתן לי הודעה של "אחרי העדר", שתי המכוניות אמינות, אבל בעבר הקוריאניות בכללי היו א אמינות, וידוע לכום שהיום המצב שונה ב180 מעלות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5806 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...