Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרטוע בתאוצה ב-W.O.T ביונדאי טוסון 2006 בנזין 2.7.


barzelay
שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדקתי רכב זה בבדיקה לקניה ובנסיעת מבחן אני נוהג לבצע גם בדיקה בנסיעה בהאצה מ-0 ק"מ במצערת מלאה פתוחה 100 אחוז (W.O.T) , במהלך התאוצה הרכב מקרטע חזק (מלווה בנקישות מכניות) לפרק זמן קצר ביותר. הקונה ירד מהכוונה לרכוש את הרכב , בעל הרכב חזר אלי עם אישור בכתב של מוסך השירות של היבואן ובאישור כתוב שהרכב תקין ואין שום בעייה , נסעתי עם הרכב למוסך השירות יחד עם הבוחן ויחד הסכמנו שיש בעיה וטען שהוא לא נוהג לבצע בדיקה באופן הזה.הבוחן של המוסך הבטיח לבדוק עוד טוסון אחר ולראות אם זו תקלה או התנהגות אופינית לסוג רכב זה. אני בהמתנה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי , כתבת דבר מאוד מעניין ! , אם כי אני לא מאמין שזו הסיבה כי ההאצה אינה מלווה בסיחרור כלשהו של גלגלים ולא בתזוזות רוחביות כלשהן, אני חייב לאמר שבטוסונים אחרים לא הרגשתי את הקירטוע המוזר הזה !.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת בקרת אחיזה בדיק אמורה למנוע את הסיחרור של הגלגלים.

 

לא מכיר ספציפית את הטוסון, אולי האקזמפלרים האחרים שבדקת לא היו מצויידים במערכת זו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עליית הסל"ד בהאצה היא ליניארית וכך צריך להיות אלא שפה יש גימגום חזק עוד לפני הסיבובים המרביים בהם המחשב מתערב , כמו כן הגיר מעלה הילוך לפני מצב זה !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברזלאי,

 

האם הטוסון שבדקת הוא בעל הנעה 2X4?

אם כן, יתכן ומדובר במערכת ASR המונעת את סחרור הגלגלים.

לעומת זאת, בטוסון בעל הנעה 4X4 לא ניתן להגיע לסחרור גלגלים על-גבי משטח יבש, גם בעת פתיחת מצערת מלאה ממצב עמידה (מנסיון אישי) ויתכן וזו הסיבה שלא חשת בתופעה זו בכל הטוסונים בהם נתקלת עד כה.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נציג המוסך המרכזי של יונדאי הגיע אלינו למכון עם הרכב, לחץ לי את היד ואמר : סאחטן יה דוד, גילית דבר שאנו במוסך לא ידענו עליו , בדקנו במחלקת השירות ואכן קיימת בעיה הידועה ככשל במשלב , קבלנו משלב אוטומטי 4X4 חדש שעלותו 17 אלף שקלים. החלק הורכב בטוסון והכל בסדר , בבקשה עשה נסיעת מבחן ותאשר את תקינות הרכב.

נסעתי עם הרכב , הבעייה איננה יותר , המוכר היה מאוד מרוצה . הקונה כבר רכש רכב אחר, בכל זאת האופטימיות חזרה לבעל הטוסון.הוא כבר ימצא קונה אחר.

 

בעלי טוסון כדאי לכם לדעת את אשר היה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכעת מעניין אם המחלקה הטכנית, של יבואן יונדאי, תפיץ למוסכי הרשת של יונדאי מידעון טכני עם מהות הבעיה והפתרון עבורה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...