Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב/הגה רועד לאחר איזון גלגלים - סאנגיונג רקסטון 03.


סולל הדרך
שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הופעה המקורית רעידות (חלשות) ברצועת המהירות 85-105.

הצמיגים, צמיגי 50/50 מתוצרת טובה, בני שנה וחצי ועברו 12000 ק"מ מצבם מצויין.

בפנצריה ביצעתי איזון מחודש לשני הצמיגים הקדמיים וכרגע התופעה היא של רעידות חזקות יותר אבל בתחום מהירות צר יותר סביב ה95 קמ"ש.

מה לבדוק? מה עושים? היש טעם לפנות לפנצריה? היות והצמיג כפי הנראה מאוזן!

אולי צריך לאזן גם את האחוריים?

 

תודה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב 4X4 בעיות של רעידות בתחום מסויים זה עניין יותר מסובך מאשר איזון גלגלים פשוט. התופעה שאתה מתאר יכולה להיות גל הינע לא מאוזן, קדמי או אחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  1. באופן עקרוני בעיה בציריה ברכב בעל הנעה רגילה גם יכולה לגרום לזה?
  2. במידה ולא רואים משהו בעין האם יש דרך לשלול בעיה בגלי ההינע על הרכב, למשל שימוש באינדיקטור, או שזה לא רלוונטי כי כל הרכב רועד והדרך היחידה היא לפרק את הגלים ולבדוק אותם בעזרת אינדיקטור על מחרטה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צירייה מסתובבת מהר יותר פי כמה מגל הינע ולכן בעיות איזון של ציריות לרוב מורגשות במהירות נמוכה יותר 30-60 קמ"ש בקירוב.

יש לבדוק האם ניתן לבצע נסיעת מבחן כאשר אחד מגלי ההניע מפורק ובכך לנסות לצמצם את המקור או לבצע בדיקה עם אינידקטור ובסיס מגנטי/חוליות על הרכב.

אפשר גם לפרק את גלי ההינע לבדיקה במכון לאיזון דריישפטים.

סיכוי קלוש אבל שווה בדיקה שאחד מצלבי הגלים (UJ) שחוק ולרוב ניתן להחליפו בנפרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים.

מי לדעתכם יודע לבצע בדיקה שכזו, ומה מחירה?

 

האם התופעה לא יכולה להגרם מתושבות מנוע/גיר או בולמי זעזועים גמורים?

הרכב בן 5 ועבר 77000 ק"מ

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת כתבה מעולה (כבר הועברה למועדפים שלי).

אני אזחל בסופ"ש מתחת למפלצת ואבדוק חופש בצלבים כפי שהוסבר וזאת סתם מתוך שיעמום היות והרכב יכנס לטיפול שנתי בעוד חודש ואם יש צורך בהחלפת הצלבים, את העבודה אני אשאיר למומחים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...