Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[טיפו 94 1400 הזרקה] רכב כבה ומסרב להניע.


Olechko
שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם !

התחילה אצלי בעיה כזאת,הרכב נכבה בעת שהוא מתחמם לטמפ' עבודה (90 מעלות)

פשוט כבה בין אם זה בנסיעה בעמידה או בכל מקום אחר.כאשר אני מנסה להניע אחרי הכיבוי ההרגשה כאילו הסטרטר מסתובב "על ריק" (כאילו אין דלק,כשבעצם יש)

בדרך לא דרך הגעתי למוסך ושם החלפתי: כויל,חוטי הצתה,רוטור והמכסה שאליו מתחברים חוטי ההצתה (לא זכור לי מה שמו),הישן היה ללא הפחם הקטן בפנים.

כל זה לא עזר הרכב עדיין נכבה אך כאשר הוא מתקרר הוא שוב מניע וככה כל פעם.

בדקנו עם מכונאי וכאשר הרכב לא מניע פתאום אין ניצוץ מהפלאגים.

אני פשוט אובד עצות החלפתי כמעט כל דבר במערכת ההצתה ועדיין לא נפתרה הבעיה.

יוצא מצב שלפעמים יש ניצוץ ולפעמים הוא פשוט מחליט להיעלם.

 

מישהו יודע מה עוד אפשר לבדוק ואיזה עוד סיבות יכולוך לגרום לזה?!

ועוד שאלה האם כדאי לי לגשת למוסך או לחלופין לגשת לחשמלאי רכב?!

 

תודה מראש :cry:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לחשמלאי רכב מקצועי

אולי אחד החיישנים דפוק, ומפסיק לעבוד לאחר בתחממות.

ישנו חיישן שמזהה תנוע סיבובית של המנוע, לא יודע איפה בדיוק הוא יושב בטיפו, או כל חיישן אחר

של מערכת הצתה

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העזרה המהירה חבר'ה,אך האם הגיוני שעקב התחממות ובעיה באחד החיישנים יפסיק ניצוץ?!

הרי חיישן לפי מה שידוע לי נותן מידע למחשב ולא מחליט על דעתו מה לעשות?! או שאני טועה (אפשרות סבירה ביותר)

 

 

נ.ב-היכן ממוקמים אותם חיישנים?והאם ניתן לבדוק אותם בעצמי או שחובה להגיע לחשמלאי?

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במערכת הזרקה חיישן גל ארכובה נותן אינדיקציה למחשב מתי הבוכנה בנקודה מתה עליונה בסוף מהלך דחיסה ואז המחשב נותן את האות לסליל הצתה, כאשר החיישן לא מתפקד אין פקודה לסליל מהמחשב.

למעשה גם חשמלאי לא יכול לבדוק תקינות חיישן עליך לגשת למוסך מורשה פיאט לביצוע תהליך אבחון מסודר עם סורק תקלות וסקופ.

אתה יכול בעצמך לעבור על החיווט, אולי איפה שהוא בדרך החוטים נוגעים בבלוק, את החיישן קל מאוד לזהות פשוט תרוץ ממנו עד הקונקטור זה חוט די ארוך יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

....למעשה גם חשמלאי לא יכול לבדוק תקינות חיישן עליך לגשת למוסך מורשה פיאט לביצוע תהליך אבחון מסודר עם סורק תקלות וסקופ....

 

:shock:

 

חשמלאי לא יכול? כן ולא.

 

לא, אם הוא חשמלאי שלא התקדם ולא רכש ציוד מתאים, ולא רכש נסיון.

 

כן, אם הוא חשמלאי, עם ראש פתוח, מתקדם עם ציוד, ובעל נסיון.

 

בקיצור, חשמלאי, או מכונאי, או איש דיאגנוסטיקה, לא משנה מה "תוארו". אם הוא בעל ידע, ציוד, ונסיון מוכח בסוג זה של תקלות, הוא יפתור את הבעיה.

 

בכלל, רכב שאין לו ניצוץ, ובאופן רצוף אינו קיים, זה מסוג התקלות הקלות ביותר לאיתור, לאיש עם נסיון מסויים, ציוד אבחון מתאים, ורצון לפתור בעיה.

 

גש למקום מתאים, אחת האפשרויות היא בהחלט מוסך מורשה יבואן פיאט, אבל לא רק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה - האם רצועת טיימינג במקום?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרצועה לא היתה במקום אז הרכב היה פעם מניע ונוסע טוב ופעם לא. הגיוני. :roll:

 

אפילו תשובת ה"תלך למוסך" הנפוצה כאן היתה יותר אינטילגנטית מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ב99.9 אחוז בטוח שכן,שבוע שעבר פתחנו את המכסה של הטיימינג (כאשר החלפתי משאבת מים) והכל שם היה תקין.

הטיימינג מוחלף אצלי בתדירות הנחוצה ואין סיבה שיקרה לו משהו.

חוץ מזה,לא נראה לי שבעיית הניצוץ קשורה איכשהו לטיימינג. (תקנו אותי אם אני טועה)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעייה הנפוצה במכונית הזאת היא מחשב בקרת הצתה, שנקרה DIGIPLEX II.

יתכן מאוד, שאחרי שהוא מתחמם, הוא מפסיק לתפקד, ולא מספק פיקוד לקויל.

 

אם אחרי שהחלפת קויל, ומפלג, עדיין אין ניצון, רוב הסיכויים, שהבעייה ה DIGIPLEX.

 

הוא יושב על קיר האש, מעל המצבר, קופסה אפורה עם צלעות קירור.

תגע בו, בזמן, שהתקלה מופיעה, ותבדוק, אם הוא מאוד חם.

מדבר מניסיון, הייתי בעלים של רכב זהה לשלך במשך יותר מ 10 שנים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשמלאי מומלץ זה אור-קור דבר עם משה הוא נמצא באיזור תעשיה צפוני ממש אחרי פנצ'רית צמיג בן או לחילופין מול אולמי דקלה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...