Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ללא מגן אחורי


barzelay
שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לכל הרוכשים פורד פוקוס מחברות הליסינג למיניהם , מוכרים לכן רכב ללא מגן פנימי לפגוש אחורי , עלות של מגן זה 2600 ש"ח !.

התשובה של נציג ניו-קופל (בבאר שבע): יש לנו אישור מהיבואן למכור ללא מגן אחורי.

המשמעות לכך היא : כל פגיעה קטנה מאחור פוגעת בתא המטען כי אין הגנה של המגן החסר !. מאחור יש רק כיסוי חיצוני למגן מפלסטיק.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה מזוויע בעיקר כי יש לזה משמעות בטיחותית מעבר לזה שיידפק למישהו תא המטען אם ייכנסו בו מאחור.

 

יש לזה איזה אישור רשמי של חברות הליסינג?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הם יכולים לפרק אותו מבלי לפגוע בטמבון?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר אני בודק פוקוס לקניה אני מציין זאת בטופס ואז מתחילה המלחמה בין הרוכש לבין חחרת הליסנג , ידוע לי מקרה שהלקוח התקין מגן ורץ עם החשבונית לניו-קופל והם הישיבו את פניו ריקם ! בטענה שיש להם אישור למכור ללא מגן אחורי.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני מבין נכון הן שומרים את החלקים לרכבים שלהם שנפגעים בתאונות.

האם אתה כבוחן רכב יכול לבקש לראות את האישור שיש להם? חבל שאין לכונים רשות להוריד רכבים כאלה מהכביש.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשיחות שהיו לי עם הנציגים של חברות הליסינג הם אומרים לי שבכל הפוקוס שלנו הן מגיעות ללא מגן אחורי , מוזר מאוד אבל עם עובדות אין להיתווכח ! , לכן כדאי להזהיר חברים אחרים בזמן רכישת פוקוס מליסנג , די להתכופף ולראות אם בין הפגוש הפלסטי לבין הפח האחורי של תא המטען יש מגן פלדה (קורה רוחבית).

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם יהיו תביעות בעתיד נגד חברות הליסינג על מכירת רכבים עם ליקוי בטיחותי.

 

המגן הזה חשוב, היצרן לא סתם תקע את זה שם כי בא לו, אני מקווה שכל העניין יפסיק מיד.

 

לא ניראה לי שהיצרן ימכור רכבים עם בטיחות ירודה כדי להוזיל את העלות, מילא אפשר להוריד ברמת איבזור הנוחות ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

barzelay, תודה על המידע.

אני מניח שמכוניות נוספות בארץ מגיעות ללא אבזור בטיחות. זה אומר שחברנו הטובים שרוכשים מכוניות ומעמידים את הבטיחות בראש סדרי עדיפויות, למעשה מקבלים רכבים בעלי רמת בטיחות ירודה מאוד יחסית למבחן NCAP.

למשל באופן מוזר לחלק מדגמי סקודה אוקטביה דלתות כבדות ולחלק קלות. מעניין אם בדלתות הקלות יש גם קורות להגנה מפגיעות צד?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברות הליסינג בארץ השתלטו על הענף בגין כושר "הקניה" (קנית שירות ועוד) אם גם עלולים לפגוע בבטיחות .

 

דוגמא של ניסיון שליטה: פעם בבאר שבע הייתי המכון הדומננטי עד ששני עובדיי פתחו מכון מתחרה ועוד במרחק כ-500 מטר ממני עם הסכמתי וברכתי המלאה. חברות הליסנג שעבדו איתי פנו אלי להוריד מחירי הבדיקה ל-300 ש"ח לרכב , אני לא הסכמתי והם עברו למתחרים , זו רק דוגמא של הפעלת הכוח שלהם כלפי נותני השירות בענף , כך פעלו גם לגבי מכירת מכוניות פוקוס ללא מגן אחורי. לדעתי יש מקום לפנות לכול-בו טק .זו שערוריה !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברזילאי, אם הרכב מגיע כך מהיצרן, אתה לא אמור לציין בדו"ח, שהמגן חסר.

 

הרי אתה לא מציין, שחסרות בו כריות אוור נוספות, ואביזרים אחרים שקיימים בגירסה, שנמכרה לשוק הפרטי, ולא קיימים בגירסה, שנמכרה לליסינג.

 

 

בן אדם, שקונה רכב מליסינג, אמור להיות מודע לכך, שהוא קונה רכב עם איבזור (כולל בטיחותי) מופחת, ואם הרכב יצא כך מהמפעל, לא "חסר" בו שום דבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברזילאי, אם הרכב מגיע כך מהיצרן, אתה לא אמור לציין בדו"ח, שהמגן חסר.

 

 

לא יודע מה איתך, אבל אני כלקוח הייתי שמח לדעת את זה כשאני קונה רכב.

זה לא איזו כרית אוויר - הרי היבואן לא מצהיר על זה, כמו בשאר חלקי מפרט המכונית שאתה קונה.

לו זה היה מצויין:

דגם X מגיע עם איבזור בטיחות ומגן אחורי

דגם Y - לא

הייתי מסכים איתך, אבל מכיוון שמדובר בגריעה מהמפרט שעוברת "בלי שישימו אליה לב" זה נראה לי חשוב וקריטי לציין כזה דבר.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5434 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...