Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמפ' עולה-יורדת באמצע נסיעה, Audi A6


dimal007
שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

תופעה קצת מוזרה אבל אני בטוח שתוכלו להצביע תוך רגע על הבעיה...

באמצע הנסיעה פתאום הטמפ' יורדת מ91 מעלות לבערך 75-80 מעלות?! זה נמשך כך ופתאום אחרי זמן לא קבוע היא עולה חזרה...זה קורה בכל נסיעה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

מבדיקה שעשיתי המאוורר עובד ב91 מעלות.

הרכב: Audi A6 2.4 2000

מה לא בסדר והאם מסוכן? האם זה יוניט חום או טרמוסטט?

 

בתודה מראש,

דימה

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נשמע כמו סגירת טרמוסטט, ופתיחתו מחדש. הטרמוסטט נסגר עקב קירור טוב של המנעו, בינתיים הוא מתחמם שוב (המשאבה עובדת על סירקולציה פנימית), ובמקביל הרדיאטור מתקרר, ואז שוב נפתח הטרמוסטט, המים מהרדיאטור עוברים ומקררים את המנוע, וגם את הטרמוסטט, ושוב הוא נסגר, וחוזר חלילה...

זה קורה בנסיעה בינעירונית? יש מצב שאולי הטרמוסטט נסגר מוקדם מידי, כלומר רק כשהאוטו יורד לטמפ' של 80 מעלות.

בכל מקרה, אני לא בטוח שיש פה בעיה, זה נשמע לי כמו מצב תקין (גם אצלי לפעמים זה קורה).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע זה קורה בנסיעות בין עירוניות.

זה מצב תקין?! אמנם אני חדש עם/על הרכב...אבל חשבתי שהטמפ' מגיע לאזור ה90...ונשארת שם..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

מישהו נוסף? חושב שזה מצב תקין?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה הטרמוסטט במצב פתוח כל הזמן, בנסיעה בין עירונית מערכת הקירור מנוצלת יותר טוב לכן הטמפרטורה יורדת. דרך אגב כמה זמן לוקח למנוע להגיע לטמפ' עבודה? אם זמן רב זה כמעט ודאי שתרמוסטט תקול (או שהוציאו אותו ז"א אין תרמוסטט כלל תופעה נפוצה בארצינו ע"י חפרים)

אם זה כך תקלה פשוטה, ובעלות נמוכה, גש למוסך לבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב...תודה רבה...לוקח לרכב לדעתי יותר מדי זמן להגיע לטמפ' נורמלית..

אני אגש למוסך...מעניין כמה יעלה טרמוסטט...:)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אותו מקרה בפאסאט ולבסוף זה היה טרמוסטט,החלפתי והכל היסתדר.

הסיפור עולה בסביבות ה 500 ש"ח,ואל תנסה לשים טרמוסטט תחליפי,דבר שיגרום לך לבעיות בעתיד.

בברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לנו כזה דבר במשאית הקודמת שלי, בעע זה קרה אחרי אוברול ב200000 (WTF משאית דפוקה עזבו..)

חשבתי לעצמי, אם כבר שילמתי 70,000 ש"ח על אוברול, עדיף כבר לתת למשאית לדפוק את המנוע ולגמור איתה.. וזה מה שעשיתי, תוך חודש של עבודה מאומצת סגרנו איתה בהתחממות טוטאלית ופיצוץ הרדיאטור, ועשינו טרייד אין, קיבלנו בעדה רנו מידלום חדשה נוצצת, צרפתית אמינה (כן, היה לי ניסיון עם שני צרפתיות, חזרתי על זה כי נודע לי שהמשאיות דווקא מוצלחות, מה שמוזר, שהמשאית הקודמת שלי הייתה יפנית [ניסאן] ...) מי היה מאמין..

בקיצור, אל תחכה יותר מדי, אבל לדעתי ניתן להשאר עם זה ימים בודדים..

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

תופעה של קרור יתר ברמה שאתה מתאר כאן אינה דחופה

ואתה לא צריך לרוץ למוסך .

אכן כנראה שמדובר בטרמוסטט(ווסת החום של המנוע) שנפתח מוקדם מידי

מה שגורם לכניסת נוזל הקרור אל המקרן וקירורו שלא לצורך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה רון וכולכם,

ביום שישי בבוקר אלך למוסך...להחליף רק למקורי ? או שאפשר תחליפי? זה כולה טרמוסטט ואני אשים לב לרוב כשהוא יהיה תקול.

 

ועוד שאלה, טמפ' שמן...על הדרך שמתי לב שהטמפ' של השמן דיי נמוכה אצלי, מה אמורה להיות הטמפ' במצב תקין ומה יכולה להיות הבעיה אם זה לא מראה טמפ' תקינה?

 

בתודה מראש,

דימה

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

בהחלט לא מומלץ ללכת על המקורי המחיר שלו מופרז

טרמוסטט איכותי גרמני יעלה לך באיזור 130 שח כולל הגומיה שלו.

הבעיה ברכב הזה זה המיקום של הטרמוסטט בחזית המנוע

ועליך לפרק חצי רכב כולל הטיימינג כדי להחליף אותו ,אז כדאי

שתהיה משוכנע מאד לגבי התקלה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה רון, אז אני אלך מחר לאנליזה, ובלי קשר אסע לקנות את הטרמוסטט בת"א..

הוצע לי ב50 ש"ח?! של VERNE - צרפתי.

נראה לי אני אלך על זה...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...