Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר של אודי A6


Jonny2k
שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

יש ברשותי אודי אי 6 1900 טורבו דיזל היום בבוקר היכנסתי את הרכב למוסך לטיפול תקופתי והחלפת ברקסים בסוף שחזרתי למוסך ביקשתי ממנו שיאפס את המחשב בשביל שיפסיק לצפצפ המחשב של הרכב אשר מתריעה על שיש עליי לעשות טיפול לאוטו , הכל טוב ויפה הוא מאפס בודק שאין תקלות ואני יוצא לסיבוב בדיקה לראות שהכל עובד כמו שצריך והוא מזהיר אותי שעלי לסעה לאט כי הברקסים עדיין לא יושבים כמו שצריך אני יוצא מהמוסך נוסע לאט ואז יוצא לכביש פתוח יותר ונותן גז אבל הרכב כאילו ניתקו לו את הטורבו לא זז נוסע אבל לא נוסע כמו שנסע לפני הטיפול אני חוזר למוסך בעל המוסך מבוהל מהסיפור ועושה בדיקה ומגלה שהרכב תקוע בהיולוך שלישי .

עכשיו אני בצרה צרורה ומה אני עושה ומה הפיתרון ?

ראיתי בשירשורים אחרים ששם ביככל האוטו לא זז פה הוא זז אבל לא נוסע כמו שנסע פעם ..

 

הודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור ואני יוכל ליצור איתכם קשר מחר שאני ימצא במוסך ואני יגיד לך מה התקלות שנוכל לפתור אני מוכן לשלם אפילו מחיר סימלי בעד שירות זה .

user_online.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עשה כלום פשוט אמר לי לחזור מחר והוא יעשה בדיקה מקיפה לראות מה הבעיה.

 

הוא טוען שזה אשמתי שהבאתי לו את האוטו ככה יש לפני המוסך עליה כזאתי אז שהגעתי למוסך עליתי את עליה כמו שצריך אבל אחר כך שיצאת מהמוסך בקושי עליתי את עליה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, השעה כבר מאוחרת ואתה יכול אפילו לבדוק על הבוקר.

סובב את המפתח על ON , בלי להניע, בדוק אם מנורת מצב בורר ההילוכים בלוח השעונים מראה את הסדר הנכון כאשר אתה מזיז את הבורר, התחל מ- P וכך רד עד S .

אותו דבר בדוק גם במצב טיפ'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר יכול להכנס למצב חרום גם מתקלות קטנות במנוע, סביר להניח שהם עשו פעולה לא נכונה במהלך הטיפול.

פנה אליהם מיידית ודרוש תיקון ללא עלות

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מצב הבורר תקין, יש להתחבר עם סורק ייעודי של היצרן ולבדוק תחילה האם ישנה תקלה באחד מחיישני המהירות או של TPS או של הארקה של הגיר לגוף הרכב ולהמשיך משם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות אולי שהרפידות ברקס לוחצות על הדיסק, כאילו שהקליפר נתפס במצב נסיעה?

הטיפול בוצע במורשה?

במוסך רגיל .

 

יתכן ביככל שזה קשור לזה ביככל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוסך רגיל .

 

יתכן ביככל שזה קשור לזה ביככל ?

 

אם מה שאמרתי אפשרי בהחלט יכול להיות וזאת הסיבה.

 

אני לא מאמין שהגיר תפוס על הילוך 3 ועדיין מצליח לזנק ולהאיץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...