Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Honda HR-V טורים לא יציבים


שנמד
שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

יש לי HRV שנת 1999 1.6 4X4

 

שאני מניע את האוטו הצוק עובד והטורים גבוהים בלי יחס לטמפ' בחוץ

 

הטורים אינם חוזרים/יורדים חזרה חאחר נסיעה ולא מתייצבים

 

עם אני מכבה את הרכב ומניע חזרה הטורים חוזרים למצב רגיל

 

אבל, עדיין שהטורים במקום הנכון אני מרגיש תמיד שהם עולים ורק שאני עושה עצירה מוחלטת הם יורדים למעטה

 

האם זה אמור להיות ככה

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

לפי ההסבר שלך הבעיה היא במנוע צעדים.

מנוע הצעדים יושב על בית המצערת, פרק אותו ונקה אותו ואת הבית שלו מפיח ממש בעדינות מבלי לשנות את הכיוון שלו.

החזר אותו ותיראה אם הבעיה נעלמה. אם לא כניראה שדרושה החלפה שלו.

 

חשוב: רוב הסיכויים שזו הבעיה אבל כמובן בלי התחייבות מצידי.

 

 

 

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אין ברכבך צ'וק. הסל"ד והתערבות נשלטים ע"י מחשב ניהול המנוע.

2. מנוע צעדים מטונף/תקול ייגרום לסל"ד לרצד או למנוע להכבות. לא נראה לי שסל"S גבוה מדי מקורו בבעיה בחיישן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתמחה במכונאות ולא כל כך מבין היכן נמצא בית המצערת, האם אפשר לקבל הסבר

איפה זה נמצא ומה צריך לעשות כדי לפרק ולנקות ?

 

האם מדובר בתהליך פשוט או שעדיף לא לגעת ?

 

בגדול אני רוצה להכניס את הרכב לטיפול כדי ליישר קו האם זה משהו שיעשו בטיפול ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתחיל בזה שאם הייתי בטוח לא הייתי פונה לפורום, נכון ?

 

המטרה פה לנסות להבין אולי ללמוד משהו חדש ואם זה לא מסובך מדי אולי לעשות לבד..

 

בגלל זה השאלה שלי האם זה משהו מורכב שדורש כלים מיוחדים.

 

אשמח אם מישהו כן יוכל לפרט טיפה יותר לגבי בית מצערת היכן זה נמצא ומה צריך לשים לב בקשר לכיוון שלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני!!

 

טוב דבר ראשון אני מצטער שלא עברתי כראוי על שרשורים קודמים לפני ששמתי את ההודעה למרות שלא ידעתי ממה נובע הבעיה.

 

אחרי שבדקתי וקראתי בפורום על המצערת ומנוע צעדים נראה לי פחות שמדובר בבעיה במצערת כי:

 

1)הטורים אינם עולים ויורדים (עם הם גבוהים אז הם נשארים שם)

2)לאחר שהמנוע חם, אם אני מחבה את המנוע ומניע שוב הטורים עומדים במקום הנכון ולא גבוהים

3)אבל בזמן נסיעה או יותר נכון שאני תקוע בפקקים ונוסע על ראשון הטורים עומד על 1000 סל"ד ורק בעצירה מוחלטת הם יורדים חזרה, שוב הם לא משחקים למעלה למטה פשוט נמצאים על אלף עצירה מוחלטת נופלים חזרה למקום הנכון

 

אחשיו אני יודע שבדקתי את הרכב לפני שקניתי היה בעיה בטורים שהם באמת עלו וירדו והמוכר אמר לי שזה בעיה של החיישן ובמכירה טען שסידר את זה וגם הנורה שדולקת בתוך האוטו התכבתה ולכן האמנתי שזה באמת סודר

 

שנית אני רוצה להכניס את הרכב לטיפול ויש כמה דברים שאני יודע שאני חייב לעשות כמו:

 

1)להחליף תושבות למנוע גיר ודיפרנציאל

2)בולמים אחוריים

3)טיפול גדול של החלפת שמנים בגיר, מנוע, פילטרים פלאגים

 

השאלה האם כדאי לחכות לאחרי הטיפול כדי לבדוק האם הבעיה יכולה להיעלם או נראה שכבר אפשר לסדר ?

 

האם משהו יכול גם להמליץ לי איפה למצוא את החלקים שאני צריך ? אני מחפש מחיר זול אבל שוב יותר חשוב לי שבאמת יהיו חלקים טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...