Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך עזרה - רעש מוזר מהרמקולים


דניאל
שימו לב! השרשור הזה בן 7495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעקבות חיפוש של משטרה הייתי צריך להחליף חלק מהחיווט באוטו.

הם הזיזו לי ת'סאב וזה קרע את החוטים.

 

חיברתי הכל, שומעים טוב - אפילו קצת יותר טוב.

 

אבל כשאין מוסיקה והמערכת עובדת (נגיד סוף שיר או משהו כזה) שומעים כאילו את המנוע במין זימזום מעצבן שכזה.

אם אני נותן גז שומעים את זה במערכת...

 

יש למישהו מושג מה הבעיה ואיך אני מתקן אותה?

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סבטוחה-

 

רדיו דיסק של awia

טיווטרים

רמקולים של פיוניר מאחורה ומקדימה

מגבר של חברה לא מוכרת 700W - שמחובר לסאב ולרמקולים האחוריים והם לא עושים את הבעייה.

ומגבר קידמי של סוני 300 W

 

וזהו... אני חושב :roll:

 

נ.ב.

באותה מערכת שמעתי מקודם ושמעו אחלה ... זה התחיל אחרי החיבור מחדש

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעש כמו שאתה מתאר יכול לנבוע או מהארקה לא טובה של הרדיו דיסק או מהארקה לא טובה של המגברים.

מכיוון שברדיו דיסק לא נגעת ואתה אומר שהמגבר של החברה הלא ידועה לא עושה בעיות כנראה שהבעיה היא בסוני. תבדוק את המינוס שלו שהוא מחובר טוב לשלדה, שהצבע מגורד באזור החיבור, שהכבל קצר ככל שאתה יכול וכמובן הוא מחובר באמת לשלדה ולא למתכת אחרת.

 

בהזדמנות זו תחליש גם את הרמקולים הקדמיים ותבדוק רק את האחוריים, יכול להיות שהרעש מגיע גם מהם ושאתה פשוט לא שומע אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההארקה בסדר גמור.

הרעש שאתה שומע (זמזום שעולה עם הטורים) הוא למעשה שאריות של גלים וספייקים מהאלטרנטור הבריא שלך. אלטרנטור מרעיש הוא אלטרנטור טוב מהפרספקטיבה שהוא מספק חשמל למכשירים ברכב שלך.

האלטרנטורים החלשים הם אלו השקטים... אז אתה צריך להיות מרוצה מכך שמערכת הטעינה באוטו שלך כל כך בריאה.

 

תכין שניים כאלה:

mute1.jpg

ותכניס לכל אחד מכניסות ה RCA - סיגנל של מגבר הסוני שלך.

תתניע את האוטו, תפעיל אורות ותקשיב לרעש.

אלו למעשה פלאגים של RCA מקוצרים. לפלגים המקוצרים יש התנגדות של 0 אום, זה אומר שה voltage שיתפתח כשיש לנו התנגדות של 0 אום, הוא למעשה 0 volt.

אז בשביל הבדיקה שאנחנו עושים עכשיו, יש לנו סיגנל שהוא למעשה שווה ל 0 וולט (בגלל שיש קצר), מה יכול להיות יותר טוב מזה?

אם יש רעש, אז זה חייב לבוא מהמגבר עצמו, מהכבלים של הרמקולים, מהרמקולים עצמם או מהקרוסאוברים הפאסיביים אם יש.

 

 

תעשה את הבדיקה הבאה ותמסור תוצאות.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון ,תעשה חיפוש בפורומים שאתה קורא בהם על GROUND LOOP. לא יודע מאיפה הבאת את המשפט "אלטרנטור מרעיש הוא אלטרנטור טוב" הרעש שהוא שומע נובע מהפרש פוטנציאלים בין ההארקות.

הבדיקה שהצעת לא תגיד לו אם הבעיה היא במגבר עצמו או בהארקה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון ,תעשה חיפוש בפורומים שאתה קורא בהם על GROUND LOOP. לא יודע מאיפה הבאת את המשפט "אלטרנטור מרעיש הוא אלטרנטור טוב" הרעש שהוא שומע נובע מהפרש פוטנציאלים בין ההארקות.

הבדיקה שהצעת לא תגיד לו אם הבעיה היא במגבר עצמו או בהארקה שלו.

 

אם היה לנו באמת בעיה עם ה GROUND, המגבר היה נכבה לו/מתנתק בווליום גבוה/לא מקבל זרם יציב, אבל אין לנו את הבעיות האלה.

GROUND LOOP קורה כשיש לנו מגבר לדוגמה, שהSHIELD בכניסות ה RCA שלו לא מבודדים בצורה מוחלטת מה GROUND שלו.

ואז המגבר מגביר את הפרש הפוטנציאלים בין שתי הנקודות. (הGROUND ליד הרדיו וליד המגבר).

מגבר שבנוי טוב שיש לו - isolated power supply לא יגביר את הרעש הזה.

מטרת הבדיקה היא לבדוק מאיפה נכנס הרעש למערכת, זה עוד לא הסוף, ברגע ששוללים את המגבר עוברים לבדוק את הכבלים - מציבים את הרדיו בסמוך למגבר עם כבלי RCA קצרים בשביל לבדוק אם הכבלים סופחים את הרעש מהשילדה. רוב הסיכויים שזאת הבעיה.

 

את הבדיקה שהצעתי לא אני המצאתי, DAVID NAVONE המציא וזו הדרך הטובה ביותר לאתר תקלות של רעש אלטרנטור.

אם CARSOUND היה פועל הייתי מביא לך תגובה טובה משם של דוד נבון לקרוא על זה.

יש גם את זה: http://www.mobileaudio.com/rac-faq/rac-faq_2.html

Autosound 2000 Troubleshooting Flow Chart

David Navone

 

החלפת נקודות GROUND, גם לא תעזור... הוא יכול ללכת לחורר את כל האוטו והרעש עדיין ישאר.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאצלי באוטו היית אותה בעיה והדבר היחיד שעשיתי זה הפרדתי את ה RCA מהכבלים של הרמקולים כי הם היו יותר מדי קרובים אחד לשני וזה עזר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, להזכירך אתה עדיין צעיר (לא שאני זקן) ואם אני לא טועה עדיין לא הרכבת מערכת ברכב ואם כן אז רק אחת. אין כל בעיה שתאמר את דברייך אבל אתה אומר אותם בנחרצות גדולה מדי גם כשאתה טועה (עברנו את זה כבר בפורום אחר לא?). לא רק שקראתי רבות בנושא גם חוויתי אותו על בשרי ביותר ממערכת אחת וזה היה הפתרון לבעיה.

 

בעיה של גראונד לופ לא גורמת למגבר להתנתק או להכבות. יכולה להיות בעיה נוספת כאשר המגבר באמת לא מתוכנן כהלכה אבל לזה אין פתרון מה גם שהבחור אמר שקודם לכן זה עבד טוב. יש גם מגברים שמאוד רגישים בכניסה שלהם (למשל המגבר של MOOCH) ואז בעיה של RCA לא טוב או קרבה של כבלים אחד לשני יכולה לגרום לכך (כיום זה נדיר יותר מכיוון שמגברים מתוכננים טוב יותר אך עדיין זה יכול לקרות במיוחד במגברים זולים).

 

שוב אומר, לא התנסת בזה לכן אתה לא יכול לקבוע חד משמעית שזה לא הפתרון במיוחד כשלרוב זה כן.

 

יש מאמר נחמד באוטוסאונד בנושא:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/20-08-2002-DIY-Ground-Noise.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שאייל צודק ...

אני פשוט בודק את החיבור לGround ??

 

ובהנחה שLoudGuy צודק ...

אני לא מבין מה הבדיקה הזאת תתן לי ... יענו איך זה יפתור לי ת'בעייה ?

 

תודה חברה,

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, הדברים שאני ואלון אמרנו לא סותרים אחד את השני (למרות שהוא חושב שכן, אבל לא נורא אני כבר התרגלתי אליו :wink: ) מה שהוא אמר זה פשוט עוד דרך לדעת אם זה בעיה במגבר או בHU אבל אתה יכול לבדוק את זה גם מבלי לעשות את ראשי הRCA האלו במיוחד כשאמרת שברמקולים שמחוברים למגבר מהפירמה הלא ידועה אין רעשים (ביקשתי ממך לבדוק את זה) וזה מעיד על כך שהרעש לא מגיע מהHU (אם זה באמת כך).

 

בנוסף קרא את הקישור שנתתי לך הוא מאוד מפורט ואומר לך את כל השלבים שעלייך לעשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון, להזכירך אתה עדיין צעיר (לא שאני זקן) ואם אני לא טועה עדיין לא הרכבת מערכת ברכב ואם כן אז רק אחת. אין כל בעיה שתאמר את דברייך אבל אתה אומר אותם בנחרצות גדולה מדי גם כשאתה טועה (עברנו את זה כבר בפורום אחר לא?). לא רק שקראתי רבות בנושא גם חוויתי אותו על בשרי ביותר ממערכת אחת וזה היה הפתרון לבעיה.

 

בעיה של גראונד לופ לא גורמת למגבר להתנתק או להכבות. יכולה להיות בעיה נוספת כאשר המגבר באמת לא מתוכנן כהלכה אבל לזה אין פתרון מה גם שהבחור אמר שקודם לכן זה עבד טוב. יש גם מגברים שמאוד רגישים בכניסה שלהם (למשל המגבר של MOOCH) ואז בעיה של RCA לא טוב או קרבה של כבלים אחד לשני יכולה לגרום לכך (כיום זה נדיר יותר מכיוון שמגברים מתוכננים טוב יותר אך עדיין זה יכול לקרות במיוחד במגברים זולים).

 

שוב אומר, לא התנסת בזה לכן אתה לא יכול לקבוע חד משמעית שזה לא הפתרון במיוחד כשלרוב זה כן.

 

יש מאמר נחמד באוטוסאונד בנושא:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/20-08-2002-DIY-Ground-Noise.html

 

מאיפה אתה יודע כמה מערכות הרכבתי בחיים שלי, במה התנסיתי ומה אני יודע?

לא אמרתי שבעיה של גראונד לופ גורמת למגבר להתנתק, אמרתי שאם היתה בעיה בגראונד אז היינו צריכים לצפות לבעיות של התנתקויות ומתח לא יציב למגבר.

שמת לב מה אמרת לו לבדוק? אם הכבל מחובר טוב לשילדה, אם הצבע מגורד ואם הכבל קצר. אם אלו היו הבעיות באמת אז זה היה גורם למגבר להתנתק או בעיות דומות בגלל שהוא לא מקבל מתח יציב.

אבל המגבר עובד בסדר גמור.

 

זה הדרך שלי לבדוק רעש אלטרנטור (ושל דוד נבון), ואני אדבוק בה.

אתה.. תדבוק במה שאתה רוצה.

 

ואני מוכן להתערב שהגראונד שלו בסדר גמור.

 

פעם היתה לי בעית אלטרנטור באוטו, היו פעמים שהייתי שומע את הרעש, והיו פעמים שפשוט המערכת היתה שקטה, הפרדתי בין הכבלים של ה RCA מהמתח, שיניתי מקומות גראונד, שום דבר לא עזר, כשהבעיה הפסיקה הייתי חושב שבאמת הזזת הגראונד או הפרדת הכבלים עזרו, אבל אלו הם פשוט פתרונות שלא יכולים לעזור.

רעש אלטרנטור יכול להופיע רק שאתה מדליק אורות באוטו למשל, או מפעיל את האביזרים החשמליים באוטו שלך (ובגלל זה, זה יכול להיות מבלבל ולהביא להסקת מסקנות שגויות), בגלל שהזרם שלהם רץ בשילדה והRCA סופחים רעש ממנה.

 

"כאשר המגבר באמת לא מתוכנן כהלכה אבל לזה אין פתרון"

אם אין פתרון אז אנחנו צריכים למצוא מאיפה מגיע הרעש וזו הדרך היחידה לבדוק.

 

"קרבה של כבלים אחד לשני יכולה לגרום לכך "

קרבה של כבל מתח לכבל RCA? גם זה לא נכון. הרעש מושרה לכבלים מהשילדה ולא מהכבל מתח.

 

אני אומר אותם בנחרצות גדולה, בגלל שאני מסתמך פה על דברים שקראתי מאנשים שמבינים מערכות לרכב ובמקרה הזה גם התנסיתי בהם.

אני לא מסתמך גם על מקור אחד, לא כל דבר שאומרים שם ב elitecaraudio חייב להיות נכון.

גם בקשר לגובה במה רוחב במה וכל השטויות האלה אני לא מאמין, איזה במה כבר יש לנו בקופסא של אוטו שהיא 2 מטר על מטר? הם מדברים שם על דברים לא הגיוניים בכלל כמו להפוך את הפאזה של הטוייטר שקרוב לאוזן שלך ובכך לקצר קצב היציאה של הסאונד מהטוייטר ב 3 מאיות השנייה... זה פשוט דברים שלא נשמעים לי הגיוניים.

האורך גל של תדרים גבוהים כל כך קצר שאין הרבה משמעות לפאזה בטוייטרים, אני לא אומר שאי אפשר להרגיש הבדל, לפעמים אפשר.

אז הדרך הכי פשוטה היא להתנסות ולבדוק בהתקנה מסוימת מה נשמע הכי טוב.

 

ככה אני חושב ואני ימשיך לחשוב ככה.

יכול להיות שאני טועה ויכול להיות שלא.

 

אני אומר מה שאני חושב, הבחור כאן יחליט מה הוא רוצה לעשות, אני לא יהרוג אותו אם הוא לא יבחר בדרך שלי.

 

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/20-08-2002-DIY-Ground-Noise.html

באתר הבא יש הרבה דברים שגויים ולא נכונים כמו:

ב. אל תעבירו את כבלי ה-RCA ליד כבל הפלוס הראשי. הזרם בפלוס עשוי להיות חזק מאוד, וכתוצאה מכך נוצר סביבו שדה חשמלי, שעלול להכניס רעשים ל-RCA ע"י השראות. ---> מיתוס.

 

ד. אל תשתמשו בחיבורי האדמה המוכנים של הרכב, חיבורים אלה בדרך כלל ארוכים מדי ומהווים נקודת הארקה גרועה. במקום זאת, העבירו את האדמה של הרדיו-דיסק ישירות למרכב הרכב. ---> אורך של גראונד לא קשור למניעת רעשים, הסיבה היחידה בכבל גראונד קצר היא שלא יהיה מפל מתח, קח מערכת שהיא כבר שקטה מרעש אלטרנטור, תשנה את הגראונד הקצר שלה ל 10 מטר ואני מתערב איתך שלא יהיה רעש.

 

1. נתקו את כבלי ה-RCA מהמגבר. הניעו את הרכב והדליקו את המערכת. אם הרעש נעלם דלגו לשלב ד'. אחרת המשיכו הלאה. ---> זה לא בסדר סתם לנתק את הכבל ולהקשיב לרעש, אם אתה רוצה לשמוע הסבר מפורט בקשר לזה תגיד.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא יודע מי זה דוד נבון תקרא עליו פה:

http://www.davidnavone.com

http://www.autosound2000.com

 

ושים לב איזה תשובות הוא הביא לי בבעית האלטרנטור שהיתה לי:

 

Check your ground wire you maybe losing contact. Use a single ground block to the frame using grade 8 bolt and star washers.The noise is coming out of your highs. Ground your system better.

 

 

David Navone: Don't check the ground wires or connections. They're fine.

Start by muting the amp inputs, turning on the car's headlights, and listening for noise. If there is any noise, then we'll have to use a small test speaker to substitute for your speaker leads, any passive crossover elements, and the 6x9s. If the noise goes away, then it could be the signal cables or the deck.

 

Perform the muting test and let us know what happens.

 

 

 

I've tried to mute the amps with the headlights on, and there was no noise.

I don't think it's the signal cables because they don't run along with the power cables... so it's probably the headunit, should I try to change a grounding point?

Thanx

Alon

 

David Navone

Hello again Alon, I've got a fes questions about your signal cables and power cables.

1) Does your car have a battery with the negative battery post connected to your car's chassis?

 

2) Does your car have an alternator with the case connected to the car's chassis?

 

3) Does your car have audio system components and headlights, and tail lights, and other electrical accessories that are grounded to the car's chassis?

 

If the answer to the above three questions is YES, then you have "run your signal cables along with the power cables." This is because in car audio, the car's chassis is the biggest power wire in the entire car. So as far as physics and electronics are concerned, you routed your signal cables right next to the noisiest power wire in the entire car. Get it?

 

This is why that old myth about running the signal cables down one side of the car and the power wires down the other side of the car does NOT insure a noise free system.

 

OK, you've muted the amps and no noise. Great. The next step is the MOVE THE DECK step that is so hated among installers.

 

In this important step, we'll temporarily re-locate the deck to the near vicinity of the power amplifier. Then using very short RCA signal cables, or Male-Male gender changers, connect the deck to the amp. Start the engine, turn on the lights, and listen for alternator whine. I'll bet your system is as quiet as with the muting plugs in the amps. Let us know what happens on the MOVE THE DECK step.

 

 

 

David Navone

 

Hi Alon,

The noise on the car's chassis is the residule ripple (hum) and spikes from your healthy alternator. A noisy alternator is a good alternator from the perspective of supplying energy for your car's accessories. (Puny alternators are the quiet ones.) So you should be pleased that your charging system is so healthy.

The car's chassis completes the circuit for the various car's electrical accessories. In this way, the car's chassis shares the circuitry for virtually all of the car's electrical accessories -- including the stereo components. The car's chassis is the largest power wire in the car and is the return to the negative supply. The negative supply is the (-) battery post when the engine is not running, and the case of the alternator when the engine is operating.

 

As for how the noise couples into the signal cables, the answer is just like a signal passes from the primary to the secondary of a transformer. A noise in the primary induces a copy of itself onto the secondary.

 

Another analogy is how a magnetic tape head functions. The head is composed of some turns of wire and a changing magnetic field is moved over the tape head. The changing field causes a copy of itself to be placed over the wirdings of the tape head coil.

 

In car audio, consider the tape head coil to be just like your signal cables. But in this case, the signal cables are unwound and layed out over the car's chassis. The changing magnetic field is supplied by the accessory currents, and their alternator ripple, flowing over the car's chassis. Just as the tape head is connected to an amplifier, we connect our signal cables to an amplifier.

 

If the noise was eliminated when you Moved the Deck to the near vicinity of the amplifier, then it would seem that the signal cables were picking up noise from the car's chassis. If this is true, call me at the shop on Monday at 209-465-3450 or e-mail me at: [email protected] and I'll see if we can find a proto-type signal cable for you.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מערכות התקנת? אמרת לי שאתה רוצה לקנות מערכת ושהיא תהיה הראשונה שלך לכן (ובגלל שאתה בן 18 ) הסקתי שלא הרבה, אם טעיתי אני מתנצל :)

 

אלון אל תיקח את זה קשה, אבל שוב הגלגל חוזר כמו בדיון אחר שהיה לנו...

תריץ חיפוש על דיויד נבון בפורום שלנו, אולי זה יענה לך על השאלה אם אני מכיר אותו.

 

מתח ברכב הוא לא מתח יציב, מגבר לא מתוכנן לעבוד על מתח של 12V בלבד אלא לרוב יכול לעבוד בין למשל 10V-14V. אני אומר לך שוב, הארקה לא טובה לא גורמת להתנתקות של המגבר, לא מדובר כאן על חוסר מגע מוחלט אלא על הולכה לא אידיאלית.

 

אני כעקרון בכלל לא מאמין גדול בהשראויות שכן RCA נורמלי בדרך כלל מספיק מבודד אך ברמת העקרון לפעמים זה אפשרי, אין מה לעשות כנגד השלדה לא ניתן להזיז אותה הרי לכן מטפלים בכבל המתח. תמיד בפוסטים פה טענתי שאין לכך משמעות אבל מכיוון שזה דבר פשוט ושלא עולה כסף אני לא רואה כל רע בלעשות אותו שמה יש סיכוי ולו הקלוש ביותר שזה ישפיע.

 

רעש אלטרנטור יכול להיות גם עם אורות כבויים, בכל רכב למשל יש מחשב, משאבת דלק ודברים שמשפיעים חשמלית ככה שתמיד יהיה מכשיר שיצרוך זרם. לפעמים הבעיה היא באלטרנטור עצמו ואז אין הרבה מה לעשות חוץ מלשדרג את הכבלים שלו ואם זה לא עוזר, אז להחליף אלטרנטור.

 

כשאמרתי אם המגבר לא מתוכנן כהלכה אין פתרון התכוונתי לכך שאם התכנון שלו לקוי והמגבר רועש אין פתרון אחר מלבד לפתוח אותו ולנסות לשפר אותו (לכן אין פתרון אלא אם כן אתה יודע מה אתה עושה בתוכו).

 

לגבי דברייך על אליט, זהו לא הפורום החביב עליי וכמו בכל פורום יש אנשים שיודעים על מה הם מדברים ויש כאלה שלא אבל מי שכתב את המדריכים שנתתי לך לקרוא הוא בהחלט מתחרה SQ (שמו האמיתי הוא STEVE HEAD) מכובד מה גם שחולקים בדעותיו כל מתחרי הSQ שיש, כולל מארק אלדרידג' וכולל RC, אבל כנראה שאתה יודע טוב מהם.

שאלה לי אלייך, שמעת פעם רכב SQ? שמעת פעם מהי במה ברכב? אני מניח שלא, אם כן מאין יש לך את החוצפה לטעון שדבר כזה לא קיים?! כי זה לא נראה לך?!

אשאל שאלה פשוטה יותר, שמעת פעם מהי במה במערכת ביתית?

 

האמת, דברייך על הSQ גרמו לי לאי חשק להמשיך את הדיון הזה כי אני מבין שיכול להיות והוא חסר תועלת, רק שאלה פשוטה? מה בסוף היה המקור לבעיה ואיך הוא נפתר? האמת לא ראיתי שנבון עלה על זה אלא זה נראה יותר שהוא מנסה למכור לך RCA :lol: (בלי לזלזל בו, כבודו במקומו מונח)

 

אתה צריך להבין משהו, לא סתרתי בכלל את דרך הבדיקה שהצעת, רק שבמקרה הזה היא לא נחוצה כאשר הבחור טוען שבמגבר אחד אין רעשים, אם טענתו נכונה (ביקשתי ממנו שיבדוק אותה) אז אנחנו יודעים שהבעיה היא לא בHU, אלא בעיה שקשורה ישירות למגבר המרעיש שזה יכול להיות או הארקה, או הRCA או המגבר עצמו.

 

אני מבקש ממך שתקרא קודם את הדברים לפני שאתה נחפז להגיב בשנית (ודרך אגב יש כאן כפתור עריכה שמאפשר לך לערוך את הודעתך ולהוסיף לה דברים, השתמש בו להבא).

 

עריכה: שאלה לדניאל, האם המגברים שלך מחוברים באותה נקודה לשלדה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"רק שאלה פשוטה? מה בסוף היה המקור לבעיה ואיך הוא נפתר? האמת לא ראיתי שנבון עלה על זה אלא זה נראה יותר שהוא מנסה למכור לך RCA (בלי לזלזל בו, כבודו במקומו מונח) "

 

לא ציטטתי את כל התשובות שלו, ואת כל התהליך של הבדיקה.

השתקתי את המגבר והוא היה שקט, העברתי את הרדיו בסמוך אליו - גם היה שקט.

מכאן אפשר להבין שה-RCA סופחים את הרעש.

החלפתי ל RCA שזורים, והבעיה נפתרה.

 

"אני כעקרון בכלל לא מאמין גדול בהשראויות שכן RCA נורמלי בדרך כלל מספיק מבודד אך ברמת העקרון לפעמים זה אפשרי, אין מה לעשות כנגד השלדה לא ניתן להזיז אותה הרי לכן מטפלים בכבל המתח. תמיד בפוסטים פה טענתי שאין לכך משמעות אבל מכיוון שזה דבר פשוט ושלא עולה כסף אני לא רואה כל רע בלעשות אותו שמה יש סיכוי ולו הקלוש ביותר שזה ישפיע.

"

אין טעם לטפל במתח, כי אתה שומע רעש אלטרנטור כשהווליום על 0 ואתה נותן גז.

כמה כבר זרם זורם דרך הכבל מתח כשהווליום על 0? לא ניראה לי זרם כל כך משמעותי שיכול להשפיע על ה RCA.

 

"האמת, דברייך על הSQ גרמו לי לאי חשק להמשיך את הדיון הזה כי אני מבין שיכול להיות והוא חסר תועלת"

אז באמת בו ונפסיק אותו.

אני גם ככה לא מאמין בתחרויות SQ, כי SQ זה עניין של טעם אישי חד משמעית.

יכול להיות שבגלל זה אני לא מאמין במונחים האלה.

לא מזלזל באנשים שדיברת עליהם, אבל אני לא בטוח שהם 100 אחוז צודקים.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7495 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...