Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היעלמות נוזל קירור bmw קומפקט


לוית
שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום

ובכן הרכב עשה 75000 קמ .לאחרונה הרכב החל לאבד נוזלל קירור. בקרתי במוסך שמוזכר בפורום דיי הרבה והוחלט להחליף רדיאטור הוחלף. לאחר זמן מסויים המשיך לאבד .בדיקת מוסך מסקנה אטם ראש . שופץ .1500 קמ מאז השיפוץ. ליטר נוזל חסר

שיחה עים המוסך בדיקת לחץ לא מוצא בריחה של נוזל לא טחינה בשמן לא זורק דרך אגזוז

מציין כי הרכב לא צורך שמן מטיפול לטיפול

יש רעיונות

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם יש פריקת לחץ מהפקק של המיכל איבוי, אפילו תחליף אותו לייתר בטחון רק כדי לפסול את האפשרות הזאת..

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור אמר שהחליפו רדיאטור.

הרדיאטור החדש הולך עם פקק חדש, אני מאמין.

למה ביכלל הלכו בשיטת המצליח???

הרדיאטור הקודם נזל?

מה לגבי רדיאטור חימום? אולי איבוד המיים דרכו?

באיזה מוסך הייתה?

זה סוד?

אם אתה מאיזור המרכז וראשון לא רחוק לך דבר איתי בפרטי אני יתן לך כתובת של מוסך הם מתמכים בבמוו.

 

בברכה.

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי השסתום פריקה שנמצא בפקק מיכל האיבוי, אינו מתפקד באופן ראוי ופולט את הנוזל קהרור בלחץ נמוך מהדרוש.

 

תנסה לפתוח את הפקק ולצלם לי אותו מהצד הפנימי והחיצוני.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים:

קודם כל לחלוטין לא ברור לי למה במנוע שעבר 75K ק"מ וטופל כל חייו בקמור צריך להחליף אטם ראש.

 

שנית - במידה והוחלף אטם ראש, יכלו - בעת ההחלפה לזהות האם בריחת נוזל הקירור היא באמת משם או שזו פשוט היתה הנחת עבודה מוטעית של המוסך.

 

שלישית - האם באיזה שלב של העבודה על הרכב מישהו חשב לבצע בדיקה של נפילת לחץ במערכת הקירור? האם מישהו בדק את רדיאטור החימום? האם החימום ברכב עובד תקין?

 

והכי חשוב - האם מילאו נוזל קירור עם מערכת מיזוג האוויר במצב חימום או קירור? בב.מ.וו [אני לא יודע איך זה במכוניות אחרות] יש שסתום אלקטרו-מכאני ששולט על כניסת נוזל הקירור לרדיאטור החימום. אם תמלא נוזל קירור במערכת ריקה [למשל, אחרי טיפול או החלפת רדיאטור] כשהמיזוג מכוון לקור, אזי אתה משאיר את רדיאטור החימום הפנימי של הרכב ריק, וכשתפעיל חימום לראשונה אתה תמלא את מערכת הקירור שלך באוויר וגם תגרום לירידה במפלס נוזל הקירור.

זה רק FYI קטן למי שמחזיק ב.מ.וו.

 

אני לא יודע אם הרכב שלך יש בקרת אקלים נשלטת אלקטרונית או המערכת המכנית שנמצאת בE30 \ E36, אם מדובר במערכת המכנית, אי-שם סביב ה30 מעלות מקצה הסקאלה לקירור שוכן המפסק האמור שאחראי על כניסת נוזל קירור לרדיאטור החימום.

במערכת אלקטרונית אני מניח שהשסתום האמור מפוקד מחשב כלשהו.

 

לגבי החשדות של בריחת נוזל קירור - בב.מ.וו מאוד קשה שלא להבחין בבריחה של נוזל קירור מהפקק - כל המקום עשוי פלסטיק שחור-מט, הבריחה הקטנה ביותר של נוזל קירור מהפקק יכולה להתגלות מייד [במידה ואתה משתמש בנוזל קירור ולא במיים] כי הוא פשוט משאיר אחריו שובל זוהר על הפלסטיק השחור [מנסיון השבת האחרונה באוטו שלי]

מה שכן - שים לב במבט מתחת לאוטו, חיבור צנרת משאבת המיים לרדיאטור - צד הנוסע, היציאה מראש המנוע, אצלך אמור להיות פלנג' מפלסטיק.

מקום אחר הוא צנרת החלוקה שממוקמת על הבלוק, גישה מצד הנהג, מתחת לסעפת היניקה, לפעמים היא נסדקת [בכל זאת - צנרת פלסטיק] ומטפטפת לה.

אופציה אחרת היא כמובן צינורות חימום בית המצערת, אבל הם פחות סבירים כי לו היו נוזלים היתה לך ממטרה קטנה כשהיית פותח את מכסה המנוע.

 

 

ושוב - למנוע תקין, לפתוח ראש בK75 בלי יסוד סביר ומשמעותי נראה לי כמו מעשה חסר אחריות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור טוען שעשו לו בדיקת לחץ והיא יצאה תקינה, על כן אני חושדב בפקק.

 

הוא היחיד שלא משתתף פעיל במהלך בדיקת לחץ.

 

תיגש למוסך אמין שינסה לנקז אוייר מהמערכת, על מנת לבדות שבאמת אין אוייר במערכת בעקבות מילוי לא תקין של נוזל קרור ברכב.

 

במידה ולא ימצא אוויר במערכת תנסה להחליף את הפקק העלות שלו שולית.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...