Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קסרה 2 HDI לא מניעה


oferg22
שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

לאחר חיפוש בפורום כנדרש שלא העלה דבר אני מבקש את עזרתכם:

 

מדובר כמו בכותרת בקסרה 2 2002 עם השילוב הקטלני - HDI אוטומט. כ250 אלף קמ.

בשלב מסוים היא החלה עם בעיות הנעה בבוקר, כשלקח מעט זמן עם סטרטר עד שהיא הניעה. בשלב מסוים היא נגררה למוסך מורשה סיטרואן, שביצע ניקוי שיטחי של מע' הדלק, איפס מחשב ונסעתי לשלום( לא לפני שגיהצתי את הכרטיס)

 

כשבועיים לאחר מכן - אותה תופעה, שוב בעיקר בבוקר. הפעם הניסיונות הרבים גמרו את המצבר שהוחלף( עסק יקר כידוע), ללא הועיל. גרר חזרה לאותו מוסך - הוא איפס, ניקה ולאחר שבעל המוסך הסתכל על הפועלים במבוכה, הוא לאחר ניסיונות מספר הצליח להניע.

אולם מאז ממשיכה התופעה - לוקח מס לא מבוטל של ניסיונות עד שמניע.

בעל המוסך הסביר שהדלק כנראה מלוכלך, ושזו תופעה ידועה במנועי מסילה משותפת.

אני לא מקבל את ההסבר הזה, מה עוד שהוא בעצמו אמר שייתכן שהתופעה תחזור.

כמו כן - האם יש למישהו המלצה על מכון דיזל אמין באיזור חיפה/צפון רחוק?

תודה על התשובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ניסיון די טוב עם מכון דיזלים פרוטר, ליד משרד הרישוי.

 

שיפוץ בית פילטר סולר היה די יקר, 250 ש"ח, אבל הוא פתר את הבעיה ביעילות וכמובן איבחן אותה במהירות - במוסך לא ידעו מה התקלה, העובד שם איבחן אותה ללא כל קושי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שאין תקלות מחשב רשומות, אתה קודם כל בודק אם יש את הלחץ הנכון במסילה בזמן נסיון ההתנעה ושיש לחץ הזנה נכון. אם יש, צריך לראות שאין תקלה בחיישני המיקום או בתזמון של רצועת הטיימינג. אם אין לחץ, מחברים צינורות שקופים לעודפים של כל המזרקים, מניעים את הרכב ובודקים אם יש כמות עודפים גדולה מדי. אם היא גדולה, מחליפים את המזרקים שמראים עודפים גדולים מדי או שמחליפים כבר את כולם. אם היא לא גדולה, הולכים למשאבת HP .

 

צורת הבדיקה הזו נלקחה מרכב אחר, רנו מסקוט, אבל העיקרון דומה. מישהו במוסך עשה את הבדיקות האלה, במקום להתחיל בתיקונים על בסיס של ניסוי וטעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אתאר את מהלך הבדיקה במוסך:

 

בעל המוסך התחבר עם המחשב, שלא הראה תקלות רציניות רלוונטיות - עד כמה שהבנתי.

 

לאחר מכן מכונאי פירק את הצינורות סולר בכניסה ויציאה מבית הפילטר, ובדק ( ידנית... על ידי לחיצה על הקצוות) תוך הפעלת סוויץ' את הלחץ של הסולר.

מכיוון שהיה לחץ - שוב בבדיקה הידנית, הוא פירק את הצינורות, ניקה עם לחץ אויר, ואז הרכיב ונתן סטרטר עד שהאוטו הניע...

 

יש לציין שהאוטו נקנה לפני כחודשיים - קומפרסיה מעולה בכל הצילינדרים.

 

תודה על התגובות.

חנן - האם יש לך מישהו בצפון שמבין בכל הפרמטרים האלה. אני מבין (מעט) בבנזין. זו תחילת דרכי בדיזל, ועוד כזה מתוחכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ידוע לך אם נראו שבבי מתכת זהובים בקרקעית בית מסנן הסולר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולש כאן בחור עם שם משתמש זאהר. עד כמה שאני יודע הוא עובד במוסך משפחתי בדלית-אל-כרמל ועושה רושם שהוא התנסה בתקלות התנעה במנוע HDI של סיטרואן. נסה ליצור איתו קשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער שאין לי ידע טכני לתרום, אבל נדהמתי לדעת שיש קסארה HDI אוטומטית בארץ. נשמע כמו הרכב הבא שלי.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
אני מצטער שאין לי ידע טכני לתרום, אבל נדהמתי לדעת שיש קסארה HDI אוטומטית בארץ. נשמע כמו הרכב הבא שלי.

 

מההכרות הקצרה שלי איתך השארת את הרושם שאתה סדיסט,המשפט הזה חותם את זה!

:lol::wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם על התגובות. הסאגה נמשכת - היום בבוקר האוטו כאילו מת. מס' סיבובים של הסטרטר ואז כלום

 

מזל שעוד לא מכרתי את הפזו 306 הקודמת שלי - סיבוב קצר של המפתח והיא מניעה כמו חדשה...

 

אני אבדוק את האפשרויות היום. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה בדיקה למרססים, אולי אחד דפוק או סתום.

לא ממש מכיר את המנוע, יש שם מחממים?

 

בכל מקרה יש מוסך בחצור שהבעלים עבד פעם במורשה והתמחה באיבחון תקלות, השירות לא רע והמחיר שווה לכל נפש.

כל זה מנסיון אישי שלי איתו. מוסך לחמי, א.ת. חצור. גש אליו, תאמר לו שאלעד מקצרין הפנה אותך וספר לו על הבעיה.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...