Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בצ'וק האוטומטי - פורד סיירה


אאוץ
שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב - פורד סיירה.

מנוע 2 ליטר קרבורטור.

 

השפרצתי ספריי קרבורטורים, הוצאתי דיזות וניקיתי הכל (שהקרבורטור היה מורכב).

לאחר המקרה, הטורים היו עולים ל-2,000, לאחר זמן (שאני לא יכול להגדירו, כי הוא משתנה) היה צונח ל-1,100 סל"ד.

וחוזר חלילה.

 

הרכב נוסע הרבה יותר טוב (כנראה מהניקוי), אבל צריכת הדלק עלתה כמעט לפי 2.

 

אשמח לכיוונים.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק הייתה הבעיה בצ'וק האוטומט?

ואם אתה אומר שיש שינוי משמעותי לטובה אז אולי אתה צריך לכוון את הקרבורטור

(כיוונים ופירוקים ודברים כאלה לקרב' רצוי לעשות אצל בעל מקצוע, או שאתה יודע את העבודה)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עבר כיוון קרבורטור וכיוון הצתה שבוע לפני המקרה, לפני כן, לא היה בעיה.

 

אביחי

למה לא לחזור למכון הקרבורטורים, שטיפל בקרבורטור שבוע לפני המקרה, במקום להתייסר, ולגרום לנזק בטיפול ב"ספרי הפלא,

ספריי קרבורטור, שהשימוש בו מבלי לפרק את הקרבורטור לגורמים, גורם נזק יותר מאשר תועלת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיתרון המקובל, לחזור למכון קרבורטורים, (מיקי קרבורטורים בתלפיות)לתת לו בראש ולא להזכיר לו כלל, שהשתמשת בספריי קרבורטורים(נדמה לך רק שהוא לא ירגיש בכך), להבא חזור למכון ששפצת, לממוש האחריות שמגיעה לך כחוק. מה הנזק שנגרם, אתה בעצמך ציינת זאת, בתחילת השרשור..

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חס וחלילה שאני אתן לו בראש.

הוא לא ניקה, אלא כיוון לי את הקרבורטור ועוד סירב לקחת כסף על זה.

 

אם נפגע משהו, זה 100% אשמתי, ואני לוקח על זה אחראיות.

 

אז, טכנית, מה הבעיה ומה הפיתרון המקובל? :)

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...
חס וחלילה שאני אתן לו בראש.

הוא לא ניקה, אלא כיוון לי את הקרבורטור ועוד סירב לקחת כסף על זה.

 

אם נפגע משהו, זה 100% אשמתי, ואני לוקח על זה אחראיות.

 

אז, טכנית, מה הבעיה ומה הפיתרון המקובל? :)

 

אביחי

 

זה מקרה מעניין,חבל שאין כאן הסבר מדוע הוכפלה צריכת הדלק.

וחשוב מכך מה הסיבה ההגיונית שהשימוש בספרי הדטרגנטי העלה את הצריכה.

 

אם מישהו יכול לענות זה יהיה נפלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

הספריי קרבורטורים אכן דטרגנטי, והוא לא נועד במקור לשימוש כאשר הקרבורטור מורכב על הרכב, אלא רק אם הוא מפורק לגורמים, כאשר הדיזות מופרדות מהקרבורטור הדיאפרגמות העשויות מגומי,( ויש הרבה בקרבורטור וויבר בסיירה), ארבעה דיאפרגמות העשויות מגומי,שספררי קרבורטורים מייבש את הגומי וסודק אותו, מלבד זאת שומן ופיח במצטבר בדפנות לועות הקרבורטור, נשטף ומהחלק העליון של הקרבורטור, וסותם חרירי אוויר בצוואר התחתון של הקרבורטור גורם לשיבוש , פעולת הסרק בקרבורטור, לכבוי המנוע בסרק, מה שמחייב הגברת הסלד בסרק, ולעלייה משמעותית בתצרוכת הדלק.

היתרון היחיד ששימוש בספריי קרבורטור בשיטה הזאת, מזרז ומקדים את הטיפול הנחוץ ממילא בקרבורטור, ומחייב את בעל הרכב להקדים ולגשת למכון קרבורטורים מקצועי, על מנת לבצע עבודה יסודת ומקצועית ולא חאפרית !!

והפלא ופלא, ימים ספורים לאחר פתיחת השרשור הזה, לפני כשלוש שנים, אביחי הגיע אלי מירושלים עיר הבירה, וטיפל בקרבורטור אצלי בצורה יסודית, למרות שקשה היה להחזיר אותו לכשרות , משום שהוא חובל בצורה זוועתית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי: הצוק האוטומאטי במנועים של הסיירה זו מכה שלא מובן מאיפה עשו אותה, מה שצריך לעשות זה הסבה לצוק ידני ולפתור את הצרה הזאת לאלתר.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה שלום רב !

הפעם אני מצטער, אך איני מסכים איתך, מדובר בצוק חשמלי פשוט ,העובד באותו עיקרון כמו בסובארו או בחיפושית, סליל בי מיטל, המקבל מתח חשמלי מתפשט ומנטרל את הצוק. אולי כוונתך לדגמי ה1800, בהם מותקן קרבורטור כפול מתוצרת פירבורג, הנחשב לבעייתי ויקר, אך דגם הוויבר פשוט, ולא בעייתי כלל, עד שמגיעה יד זדונית של חאפר ישראלי.

בברכת חג שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה.

בעבר היה לי צוק אוטומאטי במנוע של סיירה,הצוק שם כמדומני עובד על מעבר מים, ותמיד,אבל תמיד היו לי בעיות איתו, עד שנמאס לי וקניתי כבל וחלק של צוק ידני מפירוק ועשיתי הסבה פשוטה שפתרה לי את כל הבעיות הצרורות האלה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי: הצוק האוטומאטי במנועים של הסיירה זו מכה שלא מובן מאיפה עשו אותה, מה שצריך לעשות זה הסבה לצוק ידני ולפתור את הצרה הזאת לאלתר.

 

אתה טועה,אחד המאיידים היותר טובים שפגשתי

 

שלום רב !

הספריי קרבורטורים אכן דטרגנטי, והוא לא נועד במקור לשימוש כאשר הקרבורטור מורכב על הרכב, אלא רק אם הוא מפורק לגורמים, כאשר הדיזות מופרדות מהקרבורטור הדיאפרגמות העשויות מגומי,( ויש הרבה בקרבורטור וויבר בסיירה), ארבעה דיאפרגמות העשויות מגומי,שספררי קרבורטורים מייבש את הגומי וסודק אותו, מלבד זאת שומן ופיח במצטבר בדפנות לועות הקרבורטור, נשטף ומהחלק העליון של הקרבורטור, וסותם חרירי אוויר בצוואר התחתון של הקרבורטור גורם לשיבוש , פעולת הסרק בקרבורטור, לכבוי המנוע בסרק, מה שמחייב הגברת הסלד בסרק, ולעלייה משמעותית בתצרוכת הדלק.

היתרון היחיד ששימוש בספריי קרבורטור בשיטה הזאת, מזרז ומקדים את הטיפול הנחוץ ממילא בקרבורטור, ומחייב את בעל הרכב להקדים ולגשת למכון קרבורטורים מקצועי, על מנת לבצע עבודה יסודת ומקצועית ולא חאפרית !!

והפלא ופלא, ימים ספורים לאחר פתיחת השרשור הזה, לפני כשלוש שנים, אביחי הגיע אלי מירושלים עיר הבירה, וטיפל בקרבורטור אצלי בצורה יסודית, למרות שקשה היה להחזיר אותו לכשרות , משום שהוא חובל בצורה זוועתית.

בברכה

צביקה

 

צביקה

יצא לי לשחרר לא אחת ציר לוע משני עם ספריי איכותי,אתה יודע כזה ציר שהנהג מעולם לא מפעיל...

באשר לדיאפרגמות יש משהו מנוגד בדבריך אם שמת לב.אלא אם כן השפתיים ההקפיות של הדיאפרגמה גם כן נפגעות מהספריי.

 

אגב משהו לעקשנים שבכל זאת רוצים להשתמש בספריי.

צביקה באמונתו כי רבה ובמקצועיותו נתן טיפ חשוב על בעיית סרק ,אז אם אתם בכל זאת משתמשים פרקו את בורג הסרק ותנו לו בחריר עם הספריי וזאת ממש בסוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

דיאפרגמה מגומי הבאה במגע עם ספררי קרבורטור שהוא חריף וחזק נפגעת במלוא הקפה מתנפחת ונסדקת.

גומיות צואורינגים בקרבורטור כנ"ל.

שום דבר לא מנוגד בדבריי, נזק נגרם בכעל שימוש בספררי קרבורטור, ללא פירור יסודי של הקרבורטור, דבר שמזרז את הטיפול בקרבורטור, שהיה צריך להגיע במוקדם ומאוחר, סטיסטית לאחר כל שימוש בספררי קרבורטור ובתוספי דלק, הרכב הגיע אלי לטיפול תוך זמן קצר.

המלצה המשיכו בשימוש בספריי קרבורטורים , ו/או בתוספי דלק !

משה כונתך בוודאי,לסיירה דגמי 1800 ,

קרבורטור פירבורג, בעל צוק מוזן מי קירור, ולא לוויבר , בעל צוק חשמלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

דיאפרגמה מגומי הבאה במגע עם ספררי קרבורטור שהוא חריף וחזק נפגעת במלוא הקפה מתנפחת ונסדקת.

גומיות צואורינגים בקרבורטור כנ"ל.

שום דבר לא מנוגד בדבריי, נזק נגרם בכעל שימוש בספררי קרבורטור, ללא פירור יסודי של הקרבורטור, דבר שמזרז את הטיפול בקרבורטור, שהיה צריך להגיע במוקדם ומאוחר, סטיסטית לאחר כל שימוש בספררי קרבורטור ובתוספי דלק, הרכב הגיע אלי לטיפול תוך זמן קצר.

המלצה המשיכו בשימוש בספריי קרבורטורים , ו/או בתוספי דלק !

משה כונתך בוודאי,לסיירה דגמי 1800 ,

קרבורטור פירבורג, בעל צוק מוזן מי קירור, ולא לוויבר , בעל צוק חשמלי.

בברכה

צביקה

 

תודה על ההסבר המקצועי.

לפי דעתך כל הספריים הם מזיקים ? או שיש יצרנים טובים יותר ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...