Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות אחרונה לפני רכישה:טויטה קורולה 2008GLI או פולקסוואגן ג'טה2008


Indego
שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

בעבר כבר שאלתי פה שאלות על הטויטה וקיבלתי לא מעט תשובות-ואני מוכרח להודות שהתעשרתי בידע.

בכל אופן בקרוב מאוד(סוף החודש)אנחנו מבצעים את הרכישה המיוחלת, וכעת אנו רק מתלבטים בין 2 דגמים(לאחר שבדקנו כבר אינסוף אחרים) והם:

 

1.טויוטה קורולה 2008 GLI(עם 7 כריות אוויר וESP)

 

2.פולקסוואגן ג'טה 2008(עדיין לא סגורים איזה דגם אבל כנראה נלך על ה1.6 הרגילה).

 

אני אישית נוטה להעדיף את הפולקסוואגן(אמינות,תיבת הילוכים אוט',פשוט רכב טוב)

אבל ההורים שלי משום מה נוטים להעדיף את הקורולה החדשה(הבדלי מחיר,אמינות של החברה, 7כריות אוויר,אחריות במוסך החברה).

 

ולכן אני מעוניין לשאול אותכם,איזה רכב טוב יותר(מבחינת נוחות נסיעה,אמינות ובכלל הכול)

כבר יצא לי לקרוא על "תיבת ההפתעות" של קורולה-ועל זה שהרובוטי הוא כישלון חרוץ-אבל ההורים שלי לא הפנימו את זה,והם מצידם מתלהבים שהרבה אנשים קונים את הדגם הנ"ל, ושהוא יחסית נחשב לנוח ומרווח, וההשקעה לא גבוהה(דגם GLI הכי מפואר 129אלף ש"ח בעוד שהדגם הכי זול של ג'טה עולה 132 אלף)

 

הקיצר, אני הודה לכם אם תוכלו לעזור לי, כי למען האמת אני בעצמי מבולבל, כי מצד אחד אומרים שהקורלה2008 זה כישלון אבל בשטח יותר אנשים קונים את הדגם הזה ובשורה התחתונה מתרגלים לגיר יחסית מהר, מנגד לג'טה יש את השם של החברה,אמינות לא נורמאלית,איכות וכ'ו הקיצר מיני פאסאט.

 

תודה לכל העוזרים!(אתם באמת עוזרים...)

 

קצת תמונות למי שלא מכיר את הדגמים:

 

טויטה קורולה 2008:

 

toyota_corolla_x_01.jpg

 

2008_toyota_corolla_european_version_4.jpg

 

פולקסוואגן ג'טה2008:

 

013020071307506908.jpg

 

volkswagen-jetta2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת תמונות למי שלא מכיר את הדגמים:

מי שלא מכיר את הדגמים, לא אמור לייעץ לך עליהם.

הגיר של טויוטה כישלון. מוקדם לדעת אילו תקלות יש לו.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך על הקורולה.. המלצה אישיתי

 

היה לי 3 ימי נסיעת מבחן על הקורולה ו2 ימים על הג"יטה

 

אני בכל אופן הייתי הולך על הקורולה גם מבחינת מחיר רכב עלות האחזקה הביטוח ושהרכב עצמו מאוד מפנק לא פחות מהגי"טה!

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא מכיר את הדגמים, לא אמור לייעץ לך עליהם.

הגיר של טויוטה כישלון. מוקדם לדעת אילו תקלות יש לו.

 

צודק,ההיתי אמור לשנות את זה ל"תמונות להמחשה"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, שתי הבחירות ראויות. מה שנותר הוא לבצע נסיעות מבחן וסיור באולמות התצוגה ולהתחדש.

 

נקודות לגבי הקורולה:

 

* לטויוטה ולקורולה בפרט מניטין אמינות מאד מוצק.

* מנוע חדיש ונמרץ הנחשב החזק בקטגוריית ה- 1.6.

* עלויות אחזקה זולות באופן משמעותי מאלה של הג'טה.

* עפ"י ההיסטוריה, שמירת ערך מעולה כמשומשת- צפוי להישמר.

* לרעתה של הקורולה עומד הגיר הרובוטי השנוי במחלוקת. יש צורך בנסיעת מבחן מקיפה בכדי לבחון האם אופי הגיר מתאים. (אני לא אהבתי את אופי הגיר).

* 3 שנות אחריות.

 

נקודות לגבי הג'טה:

 

* מנוע חלש יחסית למרכב, גרסת ה- 1.6 מרגישה "עגלתית".

* עלויות אחזקה יקרות, בטיפול במוסכי היבואן.

* מרגישה איכותית, יוקרתית ומוצקה יותר הן בפנים הרכב והן מחוצה לו, כיאה לכל רכבי הקונצרן.

* נראית טוב יותר מהקורולה (טעמי האישי כמובן).

* שנתיים אחריות בלבד!

 

לסיכום-

הג'טה- משדרת יותר יוקרה.

הקורולה- זולה יותר לאחזקה ובעלת מוניטין גבוה, אך אתה תהפוך להיות אחד ממיליון בעלי קורולה מליסינג.....

 

לגבי שני הרכבים הנ"ל, לי אישית הבחירה מאד קשה.

אם תצורת האצ'בק באה בחשבון הייתי הולך על האוריס בכדי לא להיות חלק מעדר הליסינג..... אם לא, הג'טה.

 

בהצלחה ושבת שלום

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה מפנקת כמו הג'טה?

 

האמינות:

הקורולה היא רכב חדש, אף אחד לא יכול להגיד אם הוא אמין או לא, לחברה היה מוניטין אמינות, אבל הדגם הקודם קצת הרס אותו כי היו לו לא מעט בעיות.

 

הג'טה היא גולף עם בגאז' - כלומר אמינות של גולף עם בגאז'. האמינות בסדר גמור למיטב ידיעתי.

 

על תיבת ההילוכים אני לא אכתוב, כתבו מספיק לפני.

 

הפינוק - הפאר והגדג'טים בפולקסווגן עדיפים לדעתי על הטויוטה, כנ"ל איכות ההרכבה.

 

קורולה זה רכב שנמכר לליסינג, יש אותו בכמויות על הכביש, ג'טה זה רכב ייחודי יותר, גם מבחינת מותג!.

 

 

האם שווה לכם להשקיע עוד כסף בשביל רכב, שלדעתי, טוב יותר.

זה בין ההורים שלך לחשבון הבנק שלהם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בעיות בדיוק היו לדגם הקודם של הקורולה? אין מה להספיד רכב שלא מזמן עלה לכביש, מה גם שקורולה דגם קודם לא רלוונטית כמו שגולף לא רלוונטית פה. (מה גם שהקורולה דגם קודם יותר אמינה מגולף, לי יש קורולה ולחבר יש גולף, שלא תגידו מאיפה אתה ממציא).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבהרה לג'טו:

 

בסוכנות אמרו לנו שנוציא מהראש כמה שיותר מהר את המונח :"גולף עם באג'ז" כי זה לא נכון, לדבריי מנהלת סוכנות התצוגה בחיפה(שוחחנו איתו)מדובר ברכב קונספט חדש שהוא בעצם שילוב של הפאסאט עם הגודל של הגולף(רכב שהוא אי שם באמצע ונוטה לכיוון הפאסאט)נתון חשוב נוסף הוא שרוחב הרכב הוא 178 בעוד הטויוטה 176(אוליי זה נראה לכם זעום,אבל הרכב יותר רחב)בנוסף יש כל מיני דברים שבאמצע(פינוקים וכ'ו).

 

ממה שהבנתי(לא בטוח שזה נכון)הג'טו זה בעצם הרכב שהחליף את ה"בורה",זה נכון?

 

וזה דיי אומר הכל, פולקסוואגן פשוט רצו להוציא משפחתית שלא תהיה יקרה כמו הפאסאט ושתוכל להתמודד עם קורולה והאמריקאיות בשוויון כוחות-וזו התוצאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק.

הג'טה מבוססת על ריצפתה של הגולף פלוס,ויש לה בסיס גלגלים ארוך משל הגולף הרגילה.

זה מיתבטא בעיקר במרווח הרגליים במושב האחורי ובתא מטען ע-נ-ק,ובנוסף מקנה למכונית הופעה פרופורצינאלית.

לג'טה תיבה אוטומטית מעולה בעלת 6 הילוכים,וזה יתרונה הגדול על הקורולה.

בכל שאר הבחינות,הן מכוניות די טובות אך לא ממש בפיסגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה מפנקת כמו הג'טה?

 

האמינות:

הקורולה היא רכב חדש, אף אחד לא יכול להגיד אם הוא אמין או לא, לחברה היה מוניטין אמינות, אבל הדגם הקודם קצת הרס אותו כי היו לו לא מעט בעיות.- אשמח לדעת אילו בעיות אמינות היו לדגם הקודם? מנסיוני עם הדגם הקודם (גם בהווה), הרכב ראה מוסך 3 פעמים במשך מעל שלוש שנים- לטיפולים תקופתיים בלבד.

 

הג'טה היא גולף עם בגאז' - כלומר אמינות של גולף עם בגאז'. האמינות בסדר גמור למיטב ידיעתי.

 

על תיבת ההילוכים אני לא אכתוב, כתבו מספיק לפני.

 

הפינוק - הפאר והגדג'טים בפולקסווגן עדיפים לדעתי על הטויוטה,- הפאר והגדג'טים מגיעים בדגמים המפוארים שעולים הרבה יותר! הג'טה הבסיסית מאובזרת באופן סטנטדרטי. כנ"ל איכות ההרכבה.

 

קורולה זה רכב שנמכר לליסינג, יש אותו בכמויות על הכביש- מסכים. ולכן הוצעה אופציית האוריס.

 

 

האם שווה לכם להשקיע עוד כסף בשביל רכב, שלדעתי, טוב יותר.

זה בין ההורים שלך לחשבון הבנק שלהם.

 

עידן...

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בעיות האמינות שהיו נחלת הדגם הקודם של הקורולה, תמצאנה באתר זה לאחר חיפוש קצר.

2. איכות ההרכבה בג'טה, כמו גם בכל רכב אחר, אינה עולה או יורדת עם סטנדרט האיבזור. לא מציבים עובדים שיכורים ליד פס הייצור של דגמים בסיסיים.

3. הג'טה מאובזרת בנדיבות ומוקפדת מאוד בגימור ובאיכות, גם בדגמים הבסיסיים.

4. חסרונה הגדול של הג'טה הרלבנטית הוא מנוע חלש יחסית. יחד עם זאת גיר מוצלח בג'טה ומנוע לא ממש עתיר כוח בקורולה, למרות המספרים, בצרוף גיר מעצבן, מטשטשים על נקלה כל הבדל מבחינה זו.

5. נדמה לי שהדרך הטובה, המהירה והנכונה להגיע להחלטה, היא נסיעת מבחן על כל אחת מהשתיים. היא במיוחד נחוצה במקרה זה, בשל ההבדל הגדול בין שתי המכוניות.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שמחליטים- חובה לערוך נסיעת מבחן על טויוטה ולהרגיש את הגיר החדש. חלק האנשים שרגילים לגיר אוטומאטי לא אוהבים את "הרובוט". שמעתי גם מאנשים שרצו להזמין טויוטה :מי שמזמין עכשיו-מקבל את הרכב בעוד 3 חודשים לפחות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר קורולה, אולי כדאי שתשקלו אוריס ברמת האבזור הכי גבוהה לדעתי. היא נראית ממש טוב ומרשימה בשחור, יש כזו למכר שלי.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בעיות האמינות שהיו נחלת הדגם הקודם של הקורולה, תמצאנה באתר זה לאחר חיפוש קצר.- "בעית האמינות" היחידה של הקורולה בשנותיה הראשונות היתה במנועי הרכב ששימשו את ציי הרכב, וזאת עקב שימוש בחלפים תחליפיים זולים ואינם תואמים.

2. איכות ההרכבה בג'טה, כמו גם בכל רכב אחר, אינה עולה או יורדת עם סטנדרט האיבזור. לא מציבים עובדים שיכורים ליד פס הייצור של דגמים בסיסיים.- הכוונה היתה שבדגמים הזולים, סטנדרט האבזור הינו בסיסי ואינו עולה על זה הקיים בקורולה, כמובן שאיכות ההרכבה נותרת בעינה.

3. הג'טה מאובזרת בנדיבות ומוקפדת מאוד בגימור ובאיכות, גם בדגמים הבסיסיים- כנס לאתר VW ותיווכח. נדיבות היא עניין יחסי.

4. חסרונה הגדול של הג'טה הרלבנטית הוא מנוע חלש יחסית. יחד עם זאת גיר מוצלח בג'טה ומנוע לא ממש עתיר כוח בקורולה, למרות המספרים, בצרוף גיר מעצבן, מטשטשים על נקלה כל הבדל מבחינה זו.- בכל קנה מידה, מנוע הג'טה חלש למרכב והיא מרגישה "עגלתית" בדגם ה- 1.6. דווקא בסעיף זה הקורולה לוקחת ובגדול עם מנוע חדיש ועתיר כח, מסכים לגבי הגיר הרובוטי וחבל! למרות העליה בהספק המנוע החדש של הקורולה המספק 124 כ"ס היא מאיצה לאט יותר מהמנוע הקודם המספק 110 כ"ס, מפעת הגיר הרובוטי המסרס את המנוע.

5. נדמה לי שהדרך הטובה, המהירה והנכונה להגיע להחלטה, היא נסיעת מבחן על כל אחת מהשתיים. היא במיוחד נחוצה במקרה זה, בשל ההבדל הגדול בין שתי המכוניות.- מסכים.

בהצלחה.

 

לפני שמחליטים- חובה לערוך נסיעת מבחן על טויוטה ולהרגיש את הגיר החדש. חלק האנשים שרגילים לגיר אוטומאטי לא אוהבים את "הרובוט". שמעתי גם מאנשים שרצו להזמין טויוטה :מי שמזמין עכשיו-מקבל את הרכב בעוד 3 חודשים לפחות.

 

+1

 

עידן.

Black Nissan JUKE TEKNA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר נקודות מבקש להעיר..

לעידן - הקורולות הקודמות סבלו מכשל של מחשבי מנוע + קטליזטורים, וסעפות פליטה.

לגבי הכשל של מנועי הליסינג, מדובר כנראה על הצטברות בוצה , בעיה ידועה במנועי הקורולה כפי שמסתבר מהקישור שדניאל הביא באחד מהשירשורים אשר נפתחו פה לאחרונה.

 

לגבי איבזור, הרי ברכב שמזדמן לי לנהוג בו לעיתים, מדובר על גטה מודל 07 מקבוצה 3, הרכב מאובזר למישעי, פנים הרכב מפואר ומגומר היטב, ורחוק שנות אור מתא הנוסעים של הקורולה החדשה, וכן גם מבחינת הגימור וטיבו.

לגבי המנוע ברכב, אכן לא מדובר על יחידת הכוח האידיאלית לרכב, אך מנוע 1.6 ליטר עם שילוב הגיר האוטומטי 6 הילוכים של הגטה מסיעים למנוע לנצל את כוחו עד תום..

לנהג מין השורה לא יחסר דבר.

 

בכל מקרה, את ההחלטה יש לבצע רק לאחר נהיגת מבחן בכול אחת מהמכוניות , רק אז ניתן לבצע החלטה מושכלת ונכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...