Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קאווליר - למה אתם עושים את זה לעצמכם ?


4Runner
שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

משום מה, בחודשים האחרונים, הרכב עם הכי הרבה שאלות של "שיפורים" הוא שברולט קווליר, אוט', בן 10-12...

אני מניח שה"אשמה" נעוצה במחיר הנמוך (והמוצדק) של הכלי, הוא הרכב הכי זול בשנים האלו, וגם מחיר ה"מחירון" שלו נשחט ע"י הקונים בעוד 20-30% , אולי אפילו יותר ... ההערכה שלי היא שרוכשים קונים אותו בעשיריה בערך ... ואז ... מגיעים לכאן.

 

וכאן, נוצר הרושם, שהכלי ה"מוטרף" הזה נפוץ ובעל פוטנציאל, אז זהו, שלא, ולכן אני פותח ת'רד שנקווה שלא ינעל ע"י המנהלים.

הכלי כבד, רך, כל קשר בינו לבין התנהגות כביש או אחיזה מקרי בהחלט, נוסיף לכך אמינות לא מרשימה, גיר אוט' מסרס לחלוטין (3 הילוכים עתיקים) ומבחני ריסוק מזוויעים, ונקבל כלי שמצדיק את מחירו.

 

לכאן מגיעים בעלי הרכב, לאחר שקנו אותו, ושואלים שאלות רבות ומגוונות, וזה בסדר, אבל למה למען השם, אם אתם (בעלי הרכב) צעירים ברוחכם, אוהבים כח, מהירות ואחיזה, נדבקים לכלי זול, ומשקיעים 200% מערכו בשיפורים, למה לא לחשוב 2 צעדים קדימה, לקנות רכב "נכון" יותר, לא אוט', קל יותר, אמין יותר, בעל אחיזת כביש "במקור" טובה מכל שיפור שלא יעבור על הקווליר, והכי חשוב, בעל פוטנציאל גדול לשיפור ומלאי חלקי AFTERMARKET זמין, נגיש וזול ???

 

אני פותח את הת'רד הנ"ל לאלו שעוד לא קנו קאווליר, קרייזלר נאון (או כל רכב לא מתאים אחר) כדי לפקוח לכם את העיניים, ושואל שוב, למה לא "לחשוב 2 צעדים קדימה", לקרוא את , המאמר היפה של מוטי על "11 הדיברות למשפר המתחיל" וגם לשאול כאן לפני הרכישה.

 

מנהלים, מקווה שלא תמחקו, התר'ד נועד לא להשתלחות ולהתנצחות, אלא כדי לפקוח עיניים לחברים פוטנציאלים בפורום.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים אני לא נועל אף על פי שאני לא ממש מבין את מהות ההודעה הזאת?

יש אנשים באמריקה שחושבים שלאון 4 זה רכב צעצוע של ילדות בקולג' שמיוצר בארץ נחשלת שהורגת שוורים לשם שעשוע?

אז מה?

בסימן הראשון לוויכוחים דביליים בסגנון אמריקאי יותר שווה מאירופאי השרשור התמוה הזה ינעל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי,

הקאוואליר באמת חסרת אחיזה,ולא מתנהגת.

אגב גיר אוטומאט 4 הילוכים משנתונים מסויימים,אם כבר עובדות אז תדייק בעובדות.

 

שוב,בן אדם שעמל והרוויח את כספו יבחר מה לעשות אתו.

 

אגב,פוטנציאל השיפורים של קאוואליר הוא עצום.

פשוט לא בארץ.

 

אגב,מה שעשית עכשיו זה בעצם לסרס פרויקטים עתידיים.

 

אם בא לי לבנות קאוואליר עם קוני ואייבאך,ומגדש?

 

יותר כיף לקרוא על אנשים "טיפשים" שנותנים קצת צבע למוטוריקה,מאשר אנשים "הגיוניים" שקונים רכבים משעממים ע"ע לאון.

 

אגב,פרוייקט של סובארו ג'אסטי עם מנוע WRX עוד יותר טיפשי....

 

אבל נהניתי לקרוא ולראות תמונות שלו יותר מאשר לשמוע איך צ'יפ מוסיף למנוע טורבו של VAG 30 כח סוס.

 

 

אני מבין מאיפה אתה בא ליאור,אני פשוט לא מבין למה זה מציק לך כל כך אישית.

 

יש לי חלום לפיאסטה שנותנת בראש ל GT ,אני טיפש .

 

אבל זה הרבה יותר מעניין מאשר לקרוא על השפעה של פילטר אוויר פתוח או INBOX (אגב הכתבה שלך מעולה! :wink:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה, אם זה היה תלוי בך, כולם היו נוסעים על לאון 4,

 

מה שכנראה קשה לך להבין זה יש אנשים שפשוט רוצים קאואליר, ויש אנשים שפשוט לא בא להם למכור את האוטו.

 

ונכון יש מועדונים של קאואלירים ויש של נאון, בעיקר בדגמי הSRT, וכולם יודעים שנאון פונה פחות טוב וזה לא משנה.

 

ולא שזה בעיה גדולה לשפר התנהגות של נאון.

 

אתה כל כך משקיע בSETUP של הלאון שלך כאילו מנסה לגלח עוד שניה ברינג.

 

MY POINT IS, יחי ההבדל שיש הבדל.

 

טוב שיש אנשים שרוצים לשפר קאואליר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מסכים מסיבה פשוטה שזהו כל היופי והיחודיות של עולם השיפורים וכל החברה ששואלים פה שאלות זה בא מצורך מסוים או אולי ממשיכה מסוימת שיש להם לרכב הנ"ל.

בוא קח דוגמא לך אחורה 5-6 שנים ותאר לך מודעה של בחור עם הונדה סיויק ששואל גם שאלות כאלה זה גם היה נראה לא קשור לחיים אבל לעומת זאת תראה את המצב היום.

מספר ההונדות טורבו נהיה מטורף אנשים מרימים פרויקטים על ימין ושמאל ובמחירים לא מטורפים כל כך, ככה זה שיש דרישה למשהו אז השוק שלו מתפתח בצורה מטורפת.

אז תדע לך שהזלזול הזה שלך לא במקום ולדעתי זה לא יקח הרבה זמן עד שמישהו יעשה איזה פרויקט נחמד על קאוליר.

אז נכון גם אני לא איזה חלוץ בתחום והלכתי על משהו יחסית בטוח(גולף GTI עם ציפ וצנרת) אבל תכלס אין יותר כיף מאיזה פרויקט של זאב בעור כבש, וגם נתקלים בזה הרבה מאוד בזמן האחרון שאנשים לוקחים מכוניות של שתי שקל(פיג'ו/סיטרואן ישנות,גולפים ישנות,פורדים ישנות,פיאטים ישנות..:twisted: והרשימה עוד ארוכה) ודוחפים שם מנועים וטורבינות והשמיים הם הגבול..

S2K-T...R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש נוטה להסכים עם שני המגיבים האחרונים.

 

אבל הכל טוב ויפה כל עוד הבעלים של הרכבים הללו מכירים את היתרונות והחסרונות והמגבלות של הרכבים הללו וכמובן את האופציות לשיפור ולא חיים בסרט שיש להם MUSCLE CARS כמו איזה שירשור שנפתח פה על איזה קורסיקה.....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי,

אפשר לחשוב המכוניות שרירים שלכם.

 

אתם יושבים עם רגל על הברקס ורגל על הגז ושורפים גומי.

 

אז מה?

 

אלה גם כן רכבים שלא פונים,ומתנהגים על הפנים.

 

אבל שיפרתם אותם,והשקעתם!

 

אני מת על מכוניות שרירים,ואם בן אדם מאמין שהקורסיקה שלו מכונית שרירים,וזה מה שעושה לו טוב אז שיהנה.

 

 

ותפסיקו כבר להתלהם עם המכוניות שרירים,שלכם.....

כל תגובה שלך אתה מזכיר את זה בכל שרשור של הקשר לקאוואליר או קורסיקה או משו בסנגון....

 

אז הם לא הנעה אחורית .

ואין להם המון כח.

 

אז מה?

שכל אחד יהנה ממה שעושה לו טוב על הלב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן קאווליר היא בעצם קאמרו קטנה כי יש לה סמל של שברולט.. אז רגע גם יש לה גנים של קורבט ודיהולט אז בכלל.....

 

לגבי הרכבי שרירים

מיום יצרתם המהות שלהם הייתה רכבי ספורט חלק לקוואטר וחלק למסלול ומה שלא יהיה בנתיים גם ב דראג וגם בD1 מככבות המייטב המפוקפק של דטרויד.

 

אני מתלהם מסיבה מאד פשוטה, כי זה ממש משעשע לחשוב שיש קשר בין שני רכבים רק בגלל שהם מאותו ייצרן...

אז היום כל בעלי ה קולטים יחשבו שיש להם EVO ביד, ובעלי האלמרה יחשבו שיש להם סקייליין או סלביה ובעלי הסיאט איבזה הישנה לפורשה והמאזדה 3 זה בעצם RX8

 

אני מאמין שכל עוד הבעלים של הרכבים עם רגליים על הקרקע (לא משנה כרגע איזה אוטו זה) אז אפשר גם להתיחס אליו ברצינות .

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו,קאמרו....

 

מה הייתה קאמרו בזמנו?

איך נוסעת קאמרו עם מנוע גדול ולא משופר?

עגלה ביישורת ועגלה בסיבובים.

 

איך נוסעת קאוואליר משופרת?

 

תעזוב בחייאת,קאמרו רכב מעל.

 

במיוחד כי כשלוחצים על הגז וברקס ביחד יוצא עשן מאחורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אנשים פה לוקחים הודעות ללב...

אין מה לעשות קאווליר היא בראש ובראשונה רכב משפחתי ואילו הקמארו היא רכב שיוצר עם יומרות ספורטיביות ולמטרות אחרות אפשר להתווכח עד מחר שגם בתור משפחתית הקוואליר עושה חרא של עבודה ואפשר לטעון את זה מצד שני גם על הקמארו אבל זה לא הויכוח פה...

תידבקו בנושא המקורי...

S2K-T...R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאוואליר טובה בתור משפחתית בדיוק כמו שהקאמרו בתור רכב ספורטיבי.

 

לאחר שיפורים הקאמרו באמת חיית כביש ואין מה לדבר.

 

ושלך קובי,מדהימה!

 

אבל.....

 

בתור רכב מקורי שיצא מהמפעל בספק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

maxizem פשוט החליט לקחת לחרוט על מצחו את דגל הקאוולירים ולצאת לקרב...

הוא רק שכח שזה באמת אוטו משפחתי בלי יומרות ספורטיביות...

 

בנתיים ברוב השירשורים השונים מנסים לעזור לבעלי הקאוולרים ככה שאני לא חושב שיש פה איזה זילזול כלשהו

אפילו פותח השירשור לא זילזל בו,פשוט העלה את החסרונות הבולטים שלו

שמין הסתם תמיד אפשר לתקן אותם עם כל האפטרמארקט....

 

 

 

בקשר לקאמרו מהמפעל:

יצאו מספר גרסאות של קאמרו לכל אורך השנים

הרעיון של האוטו הזה היה שהוא יכול להכיל כל מנוע מבית GM מ 6 צילנדר עד ל ביג בלוק מפלצתי.

הגירסאות הרגילות של הקאמרו היו מאד מוצלחות ויחסית לתקופה גם נתנו התנהגות כביש סבירה

הגרסאות של ה Z28 היגעו לביצועים מעל הקורבט ולכן גם ניצחו במרוצי ה TRANS AM כאשר היו גם רכבי ספורט אירופאים אוחזים עם שילדה מטורפת על המסלול...

 

בשנים של הקאווליר הוציאו את הדור ה 4 של ה FBODY היה ממש מוצלח ואפילו התנהג ממש טוב, יצא לנהוג די הרבה על פיירברד V6 והיא אוחזת לא רע בולמת טוב ומנצלת את המנוע ה וורטק הזריז ומאיצה יפה.

בחבילות של ה Z28 ו ה WS6 יצאו מפלצות של 300 סוסים שאוחזים עם שלל בקרות אחיזה מתלים ובולמים בלמים ומערכות היגוי משופרים בגרסאות השונות של ה LT1 ו ה LS1.

אפשר לראות באירוע האחרון של מפלצות התאוצה שהייתה שם טראנס אמ 2002 WS6 סטנדרטית לגמרי שנתנה פייט לא רע למשופרות השונות...

 

הנקודה שלי היא הקאווליר היא אנדרדוג בדומה לסיוק, זה לא בדיוק אוטו ספורט אבל בקלות אפשר לשדרג אותו...

רק ש ב FBODY בגלל היעוד שלו הנקודת פתיחה יותר טובה לכן שאני מסביר לבחור שהקורסיקה שלו זה לא מאסל קאר הוא צריך להפנים את זה...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאוואליר אוטו זבל בכל מה שקשור לספורטיביות,ההגה מנותק,האוטו רוכן בסיבובים,האוטו לא אוחז.

 

אבל זה לא אומר שזה לא יהיה כיף לשפר אותו.......

 

וזה לא אומר שצריך לחרוץ דעות נחרצות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

maxizem

בנתיים ברוב השירשורים השונים מנסים לעזור לבעלי הקאוולרים ככה שאני לא חושב שיש פה איזה זילזול כלשהו

אפילו פותח השירשור לא זילזל בו

 

נראה לי שאתה טועה בהבחנה הזאת אבל נחכה לתגובה שלו ונראה...

S2K-T...R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...