Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c5 החדשה מה אתם חושבים עליה?


aviad10
שימו לב! השרשור הזה בן 6026 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיטרואן היצגה את ה-c5 החדשה http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1182943 לדעתי היא לא רעה רק העיצוב פנים נראה קצת מפוזר ואני קצת חולק על הידעה שהיא קיבלה עיצוב"גרמני"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חולק על העובדה?

מבט חטוף לאחוריים מעלה ישר אסוציאציות בוואריות.

שלא לדבר על הדש שנוקה מאלפי הכפתורים שגם היוצרים שלהם לא ידעו למה הם משמשים לדעתי.

 

אבל - כתוצאה מכך הם הולכים ומאבדים את היחודיות וחבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני רואה כאן רמז לבאדג' אינג'ינירינג עתידי מצד PSA? יצרו אוטו בעיצוב גנרי בתכנון להדביק עליו סמלים שונים.

 

לא רוצה עיצוב גרמני! לא רוצה "מערכת מתלים רב-חיבורית"!

 

רוצה מנוע XU9 עם 8 שסתומים משודך לתיבה אוטומטית עצלה! רוצה מושבי בד רכים וגדולים! רוצה מגבים באורך שונה! רוצה תא כפפות מתאים לכפפה! רוצה את הצופר על הידית של הוינקר! רוצה אוטו שעולה, הופך למשהו אחר, ואז יוצא לדרך! רוצה ידית ליד הגיר שמעלה ומורידה את האוטו! רוצה לשמוע את המוזיקה מקדימה! ודלת חמישית מפלסטיק! ומכסה לרדיודיסק!

 

רוצה "קסנטיה II"

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק חלקם.

צד ימין אחראי למערכת הסטריאו וצד שמאל אחראי לבקרת השיוט.

ב-C5 הנוכחית ממוקמים שלטים מאוד מוצלחים ונוחים מאחורי ההגה שאחראים על הסטריאו והבקרת שיוט.

עכשיו פשוט העבירו אותם להגה, קשה לי להאמין שהם יהיו יותר נוחים, אבל נחיה ונראה.

Citroen-C5_2008_1024x768_wallpaper_22.jpg

Citroen-C5_2008_1024x768_wallpaper_21.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-בתמונה הראשונה בכתבה היא מזכירה בצורה גסה את המונדיאו החדשה (חישוקים וקווי מתאר).

 

-בתמונה השניה במבט חטוף, להוציא את יחידת התאורה אני רואה דימיון לפאסאט (צד הרכב ובעיקר הפגוש האחורי).

 

-בתמונה האחרונה של פנים הרכב רואים בבירור את פתחי המזגנים "סטייל" אוודי/VW ואת הדשבורד באזור ידית ההילוכים (כולל אותה) סטייל ב.מ.וו.

 

כן, סיטרואן משדרת הרבה יותר עיצוב גרמני מאשר בעבר.

אני חושב שהיא נראית נהדר מבחוץ ומוגזמת מבפנים (בעיקר ההגה שנראה כאילו נלקח מתא טייס של קונקורד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקום הצופר והכפתורים הזוי לחלוטין.

 

מה יקרה כשבלהט הרגע,

נהג ירצה לצפור ובמקום לעשות זאת,

יבצע MUTE למערכת? :screwy:

 

מצד שני,

היגיון אף פעם לא היה צד חזק בתעשיית הרכב הצרפתית :|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונות המופיעות בתגובה.

 

HELP! :shock:

זה נראה פשוט מזעזע. רק חסר כפתור שמעביר לרוורס במרכז הצופר.

 

בסה"כ, קשה להתרשם מהתמונות האלה. אני זוכר את ההבדל, למשל,

בין הצילומים של ה-C6, לבין המפגש המהמם עם המכונית הזאת בפועל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקום הצופר והכפתורים הזוי לחלוטין.

 

מה יקרה כשבלהט הרגע,

נהג ירצה לצפור ובמקום לעשות זאת,

יבצע MUTE למערכת? :screwy:

 

מצד שני,

היגיון אף פעם לא היה צד חזק בתעשיית הרכב הצרפתית :|

 

מסכים לחלוטין.

בכל מקרה, אני היחיד שהרכב הזה מזכיר לו משהו של טויוטה עם תוספת מונדיאו?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם רואים דברים שאני לא מצליח לראות.

אני רואה מאחור פנסים שמזכירים במעט לקסוס GS, קו חלונות מרצדס CLS משו...

 

קורולה? פורד (איזה?)? אודי? פאסאט?

מי מו מה? באיזה חלק בדיוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהצרפתית הזו פוזלת בעיצוב שלה לכמה גרמניות , וזה ניכר בעיקר בעיצוב החיצוני .

בסך הכל התוצאה מרשימה למדי .

אבל לייצר מכונית חדישה עם מנוע בנזין 2 ליטר בהספק של 143 סוסים בלבד זה קצת לוקה בחסר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לייצר מכונית חדישה עם מנוע בנזין 2 ליטר בהספק של 143 סוסים בלבד זה קצת לוקה בחסר .

 

המכונית חדישה, המנוע 2.0 כבר לא, אבל המנועים הכי חדישים של סיטרואן הם דווקא 2.2 ו 2.7 טורבו דיזל עם 170 ומעל 200 כ"ס, והמנוע המתוחכם והמודרני ביותר הוא ה 1.6 טורבו-בנזין של פיז'ו-BMW.

 

הטורבו בנזין מרשים מאוד- לדעתי יותר מ ה TFSI החדיש של VW-AUDI.

יש לו גם תזמון שסתומים משתנה, גם עומק שסתומים משתנה (וולווטרוניק), וגם הזרקה ישירה. יש גם שיפורים במשאבת המים והשמן.

טכנולוגיות אלה, גם מעלות את יכולת פיתוח הכוח של המנוע וגם חוסכות דלק. הגודל הקטן (1600) גם חוסך לא מעט דלק.

 

מבחינת ביצועים, התוצאה היא 25 ק"גמ ב 1400 סל"ד מצחיקים, נתון שמתאים למנועי 3 ליטר !

בנוסף השהיית הטורבו מדווחת כמאוד מינימלית.

ב 1000 סל"ד נמוכים מאוד, יש כבר יותר מומנט מאשר למאזדה-3 1.6 ליטר ב 4000 סל"ד. בזכות הגמישות בגיר ידני כמעט לא תצטרך להוריד הילוך בנסיעה לא-ספורטיבית, אפילו אם האטת למצב שהסל"ד ירד ל 1000.

 

ההספק הוא 150 כ"ס, ו 175 כ"ס עם אינטרקולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6026 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...