Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה חמורה - גאלאנט 99 נכבת בנסיעה


djyakini
שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסיפור שלי התחיל לפני כשבועיים כשחזרתי רוורס והאוטו החל לגמגם וכמעט להכבות, המשיך בכך שימים אחרי הוא היה כמעט נכבה/נכבה כשהייתי לפני עצירה מוחלטת (3 קמ"ש ככה), משם הלכתי לעשות ניקוי מצערת במוסך (לא מורשה) שאחריו האוטו כמעט בכל רמזור היה נכבה לי והמצב רק החמיר.

 

היום הלכתי למוסך המורשה של מיצובישי, האחראי שם ראה את הבעיה ואמר לי שזאת לא בעיה נפוצה בגאלנט מהשנים האלו, ושהוא יעשה לי ניקוי מצערת ללא תשלום ואם זה לא יסתדר אני אחזור אליו ונעשה בדיקה יותר יסודית - שכנראה תהיה כרוכה בהחלפת מייצב סלד בסרק (משהו כזה) בעלות של 3000 ש"ח (רק החלק, ללא מע"מ ולפני הרכבה!).

 

אחרי הניקוי יצאתי לנסיעה לכיוון הבית וכבר ביציאה מהמוסך הבחנתי שהבעיה נהייתה חמורה עוד יותר - האוטו מגמגם לי בכל טווח הסלד ובכל מהירויות הנסיעה - וגם נכבה. פשוט קטסטרופה לנסוע איתו

 

הרמתי טלפון ממש אחרי חצי קילומטר לאחראי ההוא והוא אמר שאולי הבעיה היא בגלל שהחומר (ספריי קרבורטורים כזה) כנראה עדיין לא התייבש ושאני אחכה קצת...

 

 

תשמעו - אני לא מבין גדול במכוניות, אולי אפילו לא מבין בכלל.

 

הרכב איתי כשלושה חודשים נקנה כיד ראשונה מזקן ועבר רק 93 אלף קילומטר (שנת 99 מנוע 2000 אוטומט).

 

אני חייב שתגידו לי את הדעה שלכם על כל הסיפור, המחירים והתחליפים אם קיימים.

 

מאוד הודה לכם, המתוסכל:cry:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחליף שום חלק ב-3000 ש"ח !!!!

למכונאי שמטפל לי היום ברכב היה רכב דומה בדיוק רק משנתון 96.

הרכב שלו סבל מהמחלה שתארת זמן רב (גם אני לפעיתים נהגתי ברכב והרגשתי את התופעה),

וזה לא נפסק עד להחלפת יחידת טורים מיוחדת שקשורה למחשב.

ככל הידוע לי,לפני שלוש שנים עלות החלק היתה 800 ש"ח ללא עבודה.

בכל מקרה,כדי לאושש או להפריך את האבחון צריך לפנות למכון להזרקות דלק שידע לטפל בבעיה.

אם אתה מאיזור הצפון פנה אלי בה"פ אולי אוכל לעזור לך.

לפחות לא יעלה לך 3K .....

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה colauti, אתקשר אליו מחר ואעדכן לגבי ההמשך.

 

יש למישהו עוד דעות בנושא?:roll:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה שאתה מזכיר, אופיינית למייצב טורים (מנוע צעדים) תקול.

 

כנראה שהמייצב סרק שלך הלך לעולמו, ולא מספק אויר למנוע באת סרק.

 

לדעתי היה לך ג'יפה על הפרפר של המצערת, מה שגרם לפרפר לא להסגר במלואו. מכאן שלא הייתה אטימה מוחלטת בין הפרפר לבית מצערת, והיה נכנס אוויר במעבר הזה בכמות זהומה. כאשר ניקו לך את הבית מצערת, הייתה אטימה יותר טובה בין הפרפר לבית מצערת- כאת לא היה יכול להכנס יותר אוייר למנוע ,כאשר המצערת (הפרפר) היית סגורה. ולכן התופעה החמירה,וכאת המנוע נכבה לך יותר בקלות בסרק.

 

תנסה למצוא את כל הבית מצערת מפירוק, עסק של 400-700 ש"ח.

 

יכול להיות שלמיצובישי היו מנועים זהים בדגמים אחרים שלהם מאותה השנה. כ

ך שאתה לא חייב למצוא גאלנט ספציפי ,אלה כל מיצובישי בעל מנוע זהה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ToSToS - הבעיה היא שהרכב לא נכבה רק בסרק - לאחר ניקוי המצערת בחברה אתמול הרכב נכבה לי גם ב60 קמ"ש וגם שהטורים על 5000 (דוגמא). הבוקר הוא בקושי הניע, ובשביל להעביר מניוטרל לD הייתי צריך לשמור אותו על 1500 סלד שלא יכבה.

 

colauti 9 - דיברתי היום עם קובי ואני אלך אליו מחר שיסתכל על האוטו, אולי יש תקווה:roll:

 

אם יש למישהו עוד רעיונות אשמח לשמוע

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נכבה גם ב 5000 סל"ד ! - יש לבדוק לחץ תקין במערכת הדלק .

משאבת דלק ופילטר דלק .

אפשר לבדוק גם ממיר קטליטי ( מערכת פליטה ) שלא סתום בחלקו .

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני בא להניע את הרכב הוא בקושי מניע ואחרי זה שהוא מונע יורד ועולה בין 200 ל800 סל"ד. אני לוחץ למשל על הגז והאוטו מתחיל לנסוע בגימגומים כבדים אפילו כשאני מצמיד את הדוושה לרצפה האוטו או שלא מגיב (לא מעלה טורים) או שמעלה אותם בגימגום ובכל טווח הסל"ד וממשיך לגמגם בכל מצב במהלך הנסיעה ואף נכבה. באיזור ה2000 סל"ד ומטה האוטו לרוב פשוט נכבה.

 

דרך colauti 9 יצא לי לדבר עם אדם נחמד שהציע לי להחליף את המייצב סל"ד ב700 ש"ח בלבד.

 

 

השאלה היא, לאחר מה שליין מן אמר, האם עדיין כדאי להחליף מייצב סל"ד ולא "לבדוק לחץ תקין במערכת הדלק .

משאבת דלק ופילטר דלק .

אפשר לבדוק גם ממיר קטליטי ( מערכת פליטה ) שלא סתום בחלקו"

 

שתי האפשרויות נראות לי כרוכות בכסף רב ואיני רוצה לבצע אחת מהן בחינם=/ אבקש תשובה ממישהו שמכיר או שטיפל בבעיה דומה..

 

חשוב לי לציין שבשלושת החודשים האלה שהרכב איתי בהתחלה היה אוכל דלק 1 ל10.5 ואט אט ירד לאיזור ה7-8-9 (בהתאם לציר הזמן) קילומטר לליטר אבל לא הורגש אף סימן מהבעיה עד, כאמור, לפני שבועיים. בכל התקופה הזאתי לא נהגתי בו פרוע ובקושי שעברתי את ה3000 סל"ד (מקרים בודדים). כרגע עם הבעיה הוא אוכל לדעתי 1 ל4!

 

איך נוצרת בעיה כזאתי ברכב יחסית חדיש שעבר בסה"כ 93 אלף קילומטר אם לא מנסיעה פרועה/תאונה? קשה לי להאמין שזה קורה:-(

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שיש לך תקווה- אם לא תצחליף חלקים סתם.

לקובי,הבחור שמסרתי לך את פרטי הקשר שלו היתה בדיוק מיצובישי כזו והוא החליף את היחידה הזו לפחות פעם אחת.

הרכב היה נכבה מיד אחרי התנעה ובקושי אפשר היה לנסוע איתו- זה היה בלתי נסבל.

אני הייתי במצב כזה בלי קשר להיכרות שלי איתו,בוחר לטפל אצל מישהו שמכיר מקרוב את התקלה והתנסה בהצלחה בפתרונה.

ד"א אני מקווה שהבנת ש- 3000 ש"ח שביקשו בחברה היה ניסיון לשדוד אותך לאור היום .

רק מה שהם לא מבינים- הפראיירים אף פעם לא מתים הם רק מתחלפים א,אתה לא כזה אבל מחר יבוא איזה אהבל,יכנס על אותה תקלה והם ישחילו לו כבר את הסכום האסטרונומי והמופרך שכתבת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכון הזרקות דלק לא יחליפו סתם חלקים אלא יבצעו בדיקה ע"י מחשב/סורק אבחון ומכשיר 4 גזים ולפי התוצאות יחליפו ויתקנו את הנדרש בלבד.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האושר חזר לחיי:-D

 

ההצעות שלי בתקופה האחרונה כללו:

1) החלפת מייצב סל"ד בסרק בעלות של 3500 ש"ח עם הרכבה במוסך המורשה

2) החלפת מצערת עם חיישנים ביחידה משומשת בעלות של 1500 ש"ח עם הרכבה (תודה קולטי:wink:)

3) החלפת מצערת עם חיישנים ביחידה משומשת בעלות של 1250 ש"ח עם הרכבה במוסך של חבר של אבא

 

אז כמובן שהלכתי על האפשרות השלישית.. האוטו היה במוסך מאתמול והם בדקו את כל האפשרויות עד שהגיעו להחלטה שכל המצערת חייבת לצאת ואז הם פתחו בחיפושים של החלק הנכסף... היום בצהריים הודיעו לי שאפשר לקחת את הרכב:-)

 

כשהגעתי לקחתי את הרכב לסיבוב לבדוק איך הוא נוסע והוא נסע מצויין לשמחתי.

ביקשתי מהמוסכניק שיסביר לי קצת מה הם עשו והוא הסביר לי שהם מצאו שתי מצערות והראשונה הייתה לא טובה - שזה דווקא חיזק להם את התחושה שזאת בעיה במצערת. לשמחתנו המצערת השניה שהם מצאו הייתה טובה והם הביאו לי את הקודמת (תמונות מצורפות) שאגב נראית חיצונית הרבה יותר טוב מזאת שהם התקינו כרגע. מבדיקה שעשיתי שמתי לב שהן מיוצרות מאותה חברה ונראות בצורה יחסית זהות.

 

במחשבה שלי כרגע לדעתי מה שגמר לי על החיישנים היה הספריי קרבורטורים - בפעם הראשונה לאחר הניקוי האוטו רק נכבה יותר ובפעם השניה בניקוי בחברה האוטו בכלל כמעט מת.. יש מצב שהספריי הזה מזיק לחיישנים? ואם כן, באיזה ספריי מומלץ להשתמש בעתיד?

 

בכל אופן האוטו נוסע כרגע אחלה.. בעניין צריכת הדלק אני עדיין לא יודע אם היא חזרה למייטבה (כ1 ל10.5) ואשמח לעדכן אתכם.

 

:-D

Oct2007 143 (Large).jpg

Oct2007 146 (Large).jpg

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבית מצערת שלך, יש רק חיישן אחד. החיישן נקרא "חיישן מצב מצערת"-T.P.S

 

TPSזה בעצם נגד משתנה , שמשנה את התנגדותו בהתאם ללחיצה על המצערת.

 

לפי זה המשב, יודע כמה דלק עליו להזרים.

 

כנראה שהחיישן שלך היה דפוק , וגרם לכיבוי המנוע גם ב5K סל"ד. (לא יודע אם הוא נדפק כתוצאה מהשימוש בספריי, אולי קשניקו לך את המצערת לא חיבור את הקונרטור טוב או משהו כזה)

 

אני לא מאמין שהספריי קרבורטור גרם להרס החיישן.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...