Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיי נעול על הטוסון לצורך קנייה,


usafun
שימו לב! השרשור הזה בן 6041 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל מבקש לדעת את ההגיון בכך שדגם טוסון 2.7 בנזין גיר אוטומטי 4X4 עולה 166,881 ש"ח על הכביש, בעוד

טוסון 2.0 טורבו דיזל גיר אוטומטי 4X2 עולה 170,281 ש"ח?

הרי הבנזין נפח גדול יותר והוא אף 4X4, לעומת הדיזל שהוא קטן יותר והוא רק 4X2.

 

דרך אגב, מה המשמעות בין 4X4 או 4X2?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני, בהחלט כן רכבי דיזל בד"כ יקרים יותר מרכבי בנזין.

2X4 הנעה קדמית ( במקרה של הטוסון)

4X4 הנעה לכל הגלגלים.

 

דרך אגב, ליידע אותך שצריכת הדלק הממוצעת לרכב זה עם מנוע בנזין בעיר מגיעה ל 1:6 (וזה לא טעות), מחוץ לעיר כ 1:10..

חבר טוב קנה את הרכב ובוכה עד היום על ההוצאות של הדלק..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני, בהחלט כן רכבי דיזל בד"כ יקרים יותר מרכבי בנזין.

2X4 הנעה קדמית ( במקרה של הטוסון)

4X4 הנעה לכל הגלגלים.

 

דרך אגב, ליידע אותך שצריכת הדלק הממוצעת לרכב זה עם מנוע בנזין בעיר מגיעה ל 1:6 (וזה לא טעות), מחוץ לעיר כ 1:10..

חבר טוב קנה את הרכב ובוכה עד היום על ההוצאות של הדלק..

כן, הייתי בסוכנות היום. באמת דילמה. לקחת את הדיזל החסכוני יותר אך אינו 4X4 והוא כאמור יקר יותר, או את הבנזין.

אנחנו משפחה שלא נוסעת הרבה. כ - 1000 ק"מ חודש. אולי עם אוטו חדש קצת יותר. הבעייה, כך הבנתי, שדיזל זה אגרה שנתית יקרה יותר וטיפולים יקרים יותר.

איך יוצאים מהדילמה, כשזהו האוטו המבוקש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הייתי בסוכנות היום. באמת דילמה. לקחת את הדיזל החסכוני יותר אך אינו 4X4 והוא כאמור יקר יותר, או את הבנזין.

אנחנו משפחה שלא נוסעת הרבה. כ - 1000 ק"מ חודש. אולי עם אוטו חדש קצת יותר. הבעייה, כך הבנתי, שדיזל זה אגרה שנתית יקרה יותר וטיפולים יקרים יותר.

איך יוצאים מהדילמה, כשזהו האוטו המבוקש?

אם אתם נוסעים 1000 ק"מ בחודש הייתי ממליץ על הבנזין. מה גם שהוא 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתם נוסעים 1000 ק"מ בחודש הייתי ממליץ על הבנזין. מה גם שהוא 4X4.

אבל רבאק, 6 ק"מ לליטר?!!!

כל פעם שעוצרים צריך שזה יהיה ליד תחנת דלק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנלא מבין את הסיבה למה אין דיזל 4X4 מה הם חשבו לעצמם?

מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

 

מן הסתם השילוב של דיזל ו4X4 היה מעלה את המחיר גבוה מדי - אולי מחוץ לקבוצת הרישוי, אולי קרוב מדי למתחרים. מה הם חשבו לעצמם? שזה במילא לא רכב שטח, והלקוח האופייני לא צריך רכב שטח - אז למה לדחוף לא את האופציה של 4X4 בכוח? מאד מקובל בארה"ב, שם כל הג'יפים נמכרים בגרסאות הנעה אחורית זולות - נראים כמו ג'יפים, נוסעים כמו ג'יפים - על הכביש.

 

לפותח השרשור - שאלת מה ההבדל בין 4X4 ל4X2... הוכחה לכך שאנשי השיווק צודקים. אם אתה לא יודע מה ההבדל, אז אתה לא צריך רכב 4X4. אתה בסך הכל רוצה רכב משפחתי גדול ומרווח שנראה יפה. אגב, עם קילומטראז' כמו שאתה כותב, של 1000 ק"מ בחודש, הייתי בכל מקרה לוקח את הבנזין. צריכת הדלק הממוצעת שלו תהיה אכן באזור 6 קילומטר לליטר, לא הרבה יותר (מי שכתב 10 מחוץ לעיר מדמיין), בעוד שצריכת הדלק של הדיזל תהיה 8-9 קילומטר לליטר. זה הבדל משמעותי. אבל בהתחשב בזה שליטר סולר וליטר בנזין עולים דה-פקטו אותו דבר, ולעומת זאת הדיזל יקר יותר לקנייה במקרה שלך וגם הרישוי עדיין יותר יקר, אתה ממש לא צריך ולא רוצה דיזל. הבנזין במקרה הזה עדיף גם בתור מה שמחובר לדוושת הגז.

Jeepolog.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 על 4 מבחינתך הוא נטל. למעשה לכל מי שקונה טוסון שהוא ג'יפון חינני עירוני ולא איזה בריון שטח. הנעה קדמית בלבד תחסוך לך משקל, דלק ומכניקה מיותרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שכדאי. אבל אם תותר לי החוצפה לדבר בשמו הוא כנראה רוצה דווקא ג'יפ, כמו רבים אגב. אז נראה לי הגיוני לכבד את החלטתו, גם אם אינה קולעת לטעמך ( לטעמי ודאי שלא ), ולעזור לבחור את ה"טוסונצ'יק" המתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל רבאק, 6 ק"מ לליטר?!!!

כל פעם שעוצרים צריך שזה יהיה ליד תחנת דלק...

 

אני עושה 6.5 ק"מ לליטר- אם הרכב גורם לך לחייך, זה שווה את זה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטוסון מנוע V6 בנפח 2.7,צרף לזה גיר אוטומטי ומשקל עצמי של 1625 ק"ג,ותבין לבד למה צריכת הדלק גבוהה יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטוסון מנוע V6 בנפח 2.7,צרף לזה גיר אוטומטי ומשקל עצמי של 1625 ק"ג,ותבין לבד למה צריכת הדלק גבוהה יחסית.

אני רוצה לחדד: 6.5 (או 6), עם מזגן, או בלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שמטריד אותךעם או בלי מזגן ??

1:6 זה צריכת דלק מחפירה, ולאור העובדה שמחיר חבית חצה היום את רף 90 הדולר, עליית מחירי הבנזין היא רק שאלה של זמן.

ממליץ לך לחשוב שוב על רכישת הרכב הנ"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6041 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...