Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו 2001 - הצעת מחיר לתרמוסטט, הגונה?


berko
שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה יכול לקנות טרמוסטט מקורי - אם אתה חפץ אם אני לא טועה עולה בערך כ - 230 ש"ח .

 

ולעשות את העבודה במוסך אחר - מחיר סביר לעבודה הנ"ל לא יותר מ -150 ש"ח .

 

מקווה שעזרתי .

Sound Stream -Trantula 800.2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים מסויימים מותקן תרמוסטט חשמלי (מפוקד מחשב) ומחירו גבוה כ-500 שקלים לכן המחיר הכולל גבוה.

 

מהו קוד המנוע שרשום ברשיון הרכב ואני אומר לך איזה תרמוסטט מותקן ברכב שלך או לחילופין מהו המק"ט שרשום בקבלה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים מסויימים מותקן תרמוסטט חשמלי (מפוקד מחשב) ומחירו גבוה כ-500 שקלים לכן המחיר הכולל גבוה.

 

מהו קוד המנוע שרשום ברשיון הרכב ואני אומר לך איזה תרמוסטט מותקן ברכב שלך או לחילופין מהו המק"ט שרשום בקבלה.

 

דגם: AHW

מספר: AHW360620

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב שלך מותקן תרמוסטט רגיל ולכן נראה שהצעת המחיר גבוהה לטעמי, אל תשכח שיש להוסיף גם נוזל קירור לאחר החלפת התרמוסטט.

 

צור קשר עם מוסך רון שהינו חבר הפורום וקבל הצעת מחיר טלפונית על המקום. מסור לו את הפרטים המלאים של הרכב.

0577280165

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הם המחיר הזה כולל גם בית טרמוסטט שהוא יקר...

בכל מיקרה צריך להחליף גם אטם בית טרמוסטט, טרמוסטט ולהוסיף/להחליף נוזל קירור.

ברר מה עושים בעבודה בהזאת בדיוק ועל מה אתה תשלם 600ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרמוסטת ביצחק שדה יעלה לך מקסימום 70 ש"ח +שתי גלונים של פרסטון עוד 70 ש"ח.

 

גומיה אוטמת תקנה במוסך מורשה-משהו כמו 6-7 ש"ח.

 

סה"כ 146 ש"ח. תחליף באיזה מוסך שתרצה יקחו לך מקסימום 100-150 ש"ח עבודה (וגם זה מוגזם).

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי עכשיו במוסך ג.ג.ג מורשה של VW ונתנו הצעה על טרמוסטט + עבודה 600 שקל. לא קצת מוגזם?

 

איך הגעת למסקנה, שצריך להחליף טרמוסטט ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשדיברתי אם המוסכניק שקיבל אותי הוא אמר שיפרק את הבית ויבדוק- במידה ויש צורך להחליף הוא יחליף במחיר הזה.

 

*עכשיו זה כבר פחות רלוונטי כי דיברתי איתו והוא אומר שהטרמוסטט בסדר ושהוא ינסה לבדוק דברים אחרים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע berko ליפני שהם שוחטים אותך, ומרסקים לך את כל האוטו בו תספר לנו מה הבעיה באוטו?.

 

לטרמוסטת יש סממנים מאוד ברורים כשהוא מקולקל, לא פותחים סתם את הבית שלו בישביל לגלות מה היא התקלה.

 

זה בד"כ לא נותן יותר מדי. אלה אם כן הוא תקוע על מצב פתוח שזה מקרה לא הכי מצוי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר הוא מחיר נכון למורשה - אתה לא מקבל טרמוסטט חשמלי וגם לא בית טרמוסטט אתה מקבל טרמוסטט פח רגיל שעולה 70 שקל והמחיר "ללא תחרות" כמו שאומרים........גניבה לאור היום ללא שום חשבון !!

 

מגוכך עד כדי דמעות שלא לומר ביזיון מטורף....2 ברגים פירוק קלי קלות, עוד ליטר וחצי מהים מהולים אין שום סיבה שגם במורשה זה היה עולה יותר מ300\350 שקל.....כלל הכל

 

גניבה....

 

מרק אגב, טרמוסטט חשמלי הם מחייבים 540 שקל נדמה לי על החלק בלי עבודה בלי המים זה מגיע אחרי הכל לכיוון ה800 שקל +/- הזוי לחלוטין....ומיותר לחלוטין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד TOSTOS , מאיפה אתה קונה חלקים אמינים/מקוריים לאוטו? אני נואשתי כבר, ופניתי לצ'מפיון (לא עם שמחה רבה) שיזמינו לי טרמוסטט יוניט ושאר ירקות מקורי מקורי.

 

יש לך מושג מהיכן משיגים מקורי שלא דרך היבואן? (אם בכלל זה אפשרי)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא כזו:

 

האוטו מגיע ל90 מעלות, ופתאום הוא יורד ל70 מעלות. בקיצר הוא כל הזמן רוקד בין ה70 ל-90 (עמידה או נסיעה).

 

אני חשבתי שנתקע הטרמו' במצב פתוח או שהחישן של המאוור נדפק. נראה מה תיהיה ההבחנה במוסך.

 

בלי שום קשר אני כבר יושב על חשבון של 2700 שקל (האוטו עושה שם לילה) על דברים שנראים לי גם טיפה מוגזמים:

*נזילת שמן מהקרטר- טיפול: פירוק, אטימה + אטם, החלפת שמן וסגירה.

*נזילה מהגיר- טיפול:פירוק, אטם +אטימת סיליקון+ החלפת שמן וסגירה. (אוטומט)

*החלפת צלחות ברקס

כל זה 2700 כולל מעמ ועבודה (לא כולל הבעיה של המד טמפ')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...