Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

?יונדאי לנטרה 98 - האם ניתן להחליף גומיות שסתומים ללא פרוק ראש מנוע


hitman21m
שימו לב! השרשור הזה בן 6060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי יונדאי לנטרה 98 ואני רוצה להחליף גומיות שסתומים עקב אכילת שמן.

כמה מוסכים אמרו לי שחובה להוריד ראש מנוע וחלקם אמרו לי שלא צריך.

מי צודק?

ללא הורדת ראש רוצים 800שקל (מוסך יואל ביהוד)

ועם הורדת ראש בסביבות ה2000...

 

מישהו יודע ומכיר את העניין ביונדאי לנטרה?

 

בתודה מראש

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

אין כול צורך בהורדת ראש מנוע עלמנת להחליף גומיות שסתומים פשוט יש כלים מיוחדים לביצוע עבודה זו

דבר מאוד חשוב הוא חובה להרכיב גומיות שסתומים רק מקורים מכיוון שאים הגומיות לא מקוריות הם יחזיקו בין חודשים ועד שנה

( כמובן ששמן מנוע איכותי בשילוב גומיות מקוריות יחזיקו שנים רבות )

 

בברכה זיסו יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מנת להחליף גומיות שסתומים יש צורך לדעת כיצד עושים זאת.

יש סיוכוי ,שמי שלא יודע להחליף, אזי מספר שסתומים יכול ליפול לתוך חלל הצילנדר ואז אין מנוס מלהרים ראש מנוע.

לכן אם אתה לא מבין בזה אז כדאי לך שמוסך יבצע זאת.

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיוכוי ,שמי שלא יודע להחליף, אזי מספר שסתומים יכול ליפול לתוך חלל הצילנדר ואז אין מנוס מלהרים ראש מנוע.

ירון מאיר

 

לדעתי, אין צורך לסבך את הפשוט.

 

אם העבודה על שסתומי צילינדר מסויים נעשית כשהבוכנה נמצאת בנמ"ע, אז הם לא יכולים ליפול כיוון שאין להם לאן.

סיימת עם זוג צילינדרים - סובב את המנוע כך שבזוג השני הבוכנות יהיו בנקודה מתה עליונה.

 

חתימה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, אין צורך לסבך את הפשוט.

 

אם העבודה על שסתומי צילינדר מסויים נעשית כשהבוכנה נמצאת בנמ"ע, אז הם לא יכולים ליפול כיוון שאין להם לאן.

סיימת עם זוג צילינדרים - סובב את המנוע כך שבזוג השני הבוכנות יהיו בנקודה מתה עליונה.

 

חתימה טובה.

לזה היתכוונתי,

מי שלא יודע ,עלול לפתוח את קפיצי השסתום של בוכנה שנמצאת בנמ"ת.

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות המהירות !!

ועל כל העזרה.

האם מישהו יודע כמה צריכה לעלות רק עבודה על זה?

אני יודע שכל גומיה מקורית עולה 15 שקל (אזי X16)

 

בתודה מראש

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזה היתכוונתי,

מי שלא יודע ,עלול לפתוח את קפיצי השסתום של בוכנה שנמצאת בנמ"ת.

 

ירון מאיר

 

אני שמח שאנחנו חושבים על העניין בצורה דומה.

 

חתימה טובה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום וחג שמח.

מענין אותי לדעת דבר אחד!

מכול החברה שיעצו איל לבצע החלפת גומיות מובלים היונדאי לנטרה ,האם מישהוא ביצע את ההחלפה בעצמו?

האם אתם יודעים כמה עבודה זה ומה צריך לפרק?

רק שתבינו לדעתי גם בעל הרכב או לא הבין את הצעת התיקון או מישהוא אהבל ולמה?

כול ההסבר לגבי בוכנה למעלה למטה ימינה שמאלה יפה מאוד אבל לא זו הבעיה.כדאי להחליף גומיות מובלים בלנטרה צריך.

א] לפרק את רצועת הטימינג שזה סרט בפני עצמו כי הגישה בטימינג של לנטרה קשה הרבה פרוקים ולדעת לכוון את הטימינג צריך הרבה מיומנות או שלום למנוע. יש לא בוכנה הידראוילית ואים לא יודעים איך לכון את המערכת אז חבל על הזמן.

ב] צריך לפרק את שתי גלי-הזיזים + מפלג.

רק אחרי זה ניתן להגיע למערכת השסטומים 16 שסטומים בילבד. כמו כן לא לישכוח שיש לטפל גם בה 16 מרימי שסטומים הידראולים.

לגבי המחירים שהבחור כתב 800 ש"ח להחלפת גומיות ללא פרוק ראש או 2000 ש"ח כולל פרוק ראש אין לזה אחיזה במציאות!

שים לב בחור! כדאי לבצע את העבודה כראוי [לא צריך לפרק ראש מנוע ] אבל לגבי המחירים תרשה לי לצחוק!

היום פרוק והרכבת טטמינג כולל 2 רצועות טימינג 5 מחזרי שמן 3 מיסבים ואולי 3 רצועות אביזרים

[מזגן , משאבת מים , הגה כוח] עולה +- חלקים 1000 ללא עבודה.

גומיות מובלים עולים 16 ש"ח לא כולל מע"מ כלומר 300 ש"ח כולל מע"מ בנוסף צריך אטם מכסה שסטומים + 4 גומיות אטימה לפלגים עולים 120 ש"ח כלומר רק חלקים לפני עבודה עולים +- 1500 ש"ח.

אכשו יסבירו כולם איך מחליפים גומיות שסטומים בסכום של 800 ש"ח [כמובן ללא פרוק הראש] כולל הגומיות.

היום החלפת טימינג + גומיות מובלים צריך לעלות +- 1500 ש"ח עבודה בילבד. כלומר עלות תיקון משוערת להחלפת גומיות מובלים הצורה נכונה ומיקצועית עולה +- 3000 ש"ח.

אכשו יסבירו לי המלומדים איך מבצעים את העבודה אם פרוק ראש בה 2000 ש"ח כאשר מפרקים ראש צריך בנוסף לכול מה שכבר ציינתי מערכת סתמים לראש , שמן מנוע , מסנן שמן מנוע , 4 פלגים , נוזל קרור ,

לא אכנס לפרוט של עלות פרוק ראש כי זה מיותר לחלוטין.

אגב אני מנסה להיזכר מתי עשיתי עבודה כזו-------- אופס ניזכרתי רק אתמול סימתי לשפץ מנוע כזה :lol:

מצורפות תמונות של מה שהחלפתי בטימינג בילבד [כבר היה בזבל אבל בשביל החברה כמובן :roll:]

 

בברכת חג שמח וגמר חתימה טובה

בני ל.

CIMG4435.JPG

CIMG4436.JPG

CIMG4440.JPG

CIMG4441.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

****נמחק ציטוט מיותר של הודעה צמודה וארוכה למידי - המנהל****

 

 

שלום רב

לגבי ההסבר הנ"ל הסבר זה נכון לגבי יונדאי לנטרה עד 95 ולא ליונדאי 98

( כן חלקנו כן בצעו עבודות אלו מספר רב של פעמים )

 

בברכה זיסו יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצעתי את העבודה על מנועי מאזדה ה1.6 וה1.8

בכללי הסיפור לא כל כך פשוט אך ניתן לביצוע כשיש לך את כל הכלים הנחוצים לזה.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...