Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה לאחר התקנת פילטר פתוח


שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול התקנתי פילטר פתוח של סימוטה באוטו שלי+שתי נשמים קטנים(במקום הצינור שמחבר ביניהם,העם זה בסדר?לא אני התקנתי וכש אני חושב על זה אז למה באמת היה שמה צינור שמחבר ביניהם כי עכשיו הם כאילו לא מחוברים כי אין צינור.)

עכשיו הבעיה היא שהרכב לא מצליח להחזיק את הטורים על 900-1000 אלה יורד ל 500-600,חשבתי על לנתק מצבר אולי לחצי שעה ואז להחזיר להתניע ולתת לו לעבוד בסרק כמה דקות/לעלות את הטורים(אבל יש כמו הרגשה כזאת שהרכב "מנסה" לעלות ל 900 אבל לא מצליח בגלל סיבה כלשהי).

 

בכללי אין לי מושג איך הנשמים האלה עובדים,הפילטר קשה לי להאמין שעושה את זה.

בכללי הבעיה היא מוזרה מאוד לדעתי,כי כש הוא רק התקין את כל זה הרכב עמד על 900 טורים בלי שום בעיה,אחרי כמה שעות זה לאט לאט ירד וירד לכיוון ה 500,ואין בעיה במנוע צעדים כי הוא חדש.

 

אגב הרכב הוא מיצובישי סופר לאנסר ידנית 1.6 GLXI 93 הזרקה רב נקודתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא עומד על 500 סל"ד בלי גמגומים ובלי בעיה??

אם כן תיסע ככה מה זה יפריע לך, כל עוד אתה יכול להדליק מזגן וליסוע בלי בעיה והמנוע לא מוציא רעשים משונים תהנה ותחסוך בדלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גמגומים,אמממ לפעמיים אולי פשוט אני מרגיש רעידה קטנה כי הטורים נמוכים מדיי אבל המנוע עצמו עובד ישר אבל שוב לפעמיים הוא עולה ל 900,ואז יורד שוב ל 500,ושוב ההרגשה היא שהוא "מנסה" לייצב את הטורים על 900 אבל לא מצליח מסיבה כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שתהיה ירידה בטורים.

 

הנשם שמחובר על הצנרת יניקה ממוקם אחרי החיישן זרימת אוויר......

החיישן קובע את כמות הדלק הנכנסת לפי כמות האוויר שהוא קורא,

הכמות הזאת קטנה מדי אם יש כניסת אוויר נוספת...

 

המתקין פשוט חיפש דרך קלה למכור 2 נשמים+ לעשות לעצמו עבודה קלה בהרכבה.

 

תוריד את הנשם הזה ותסגור את החור.

 

 

נתי

PIT-STOP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

נתי אכן צודק.

את המסנן שמורכב על הצינור השחור יש להוריד ולסגור את החור שנשאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
צילום של ההתקנה:

dsc01819vq3.jpg

אני חושב שלפי התמונה יש לך מיצובישי סופר לנסר

אז ככה לפי דעתי אל דאגה למה גם לי הוא עשה את זה

זה יכול להיות 2 דברים או שהפליטר לא יושב לך כמו שצריך על הצינור ולכן הוא מאבד אויר ועושה לך גימגומים

או שהטורים שלך פשוט לא מכונים כמו שצריך

אצלי לפחות אחרי אטימה של גומי + משקים עם הטורים סידר לי את זה

אהה ועוד משהו אני חושב שאולי הוא משחק לך עם הטורים כי חיישן האויר שיש לך לא מקבל אויר באופן סדיר כמו בפילטר המקורי

וזה יכול לגרום לגימגומים כי פילטר פתוח לפעמים קולט גם אויר חם מהמנוע וכאלה אז אולי בגלל זה

אבל זה גם לא 100 %

OPEL CALIBRA 2.0I היא לא נוסעת מהר היא טסה נמוך :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שרשמת מיותר,סך הכל הוא צריך להסיר את הנשם שעל הצינור של הפילטר ולשים פקק.

 

המנוע שואב מהנשם אויר "לא מחושב"

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך בהתנצחויות . העיקר שיש מידע איך לסדר את הבעיה .

 

 

תודה מגיעה לנתי ( התותח ) מפיט סטופ , לבוריס היקר ול ESI TURBO.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו אני לא מבין גדול במוכניות אני כתבתי מה שאני חושב ובמטרה לעזור

לא צריך להיות כאלה אגרסיבים אפשר גם להגיב יפה ולהגיד תשמע זה לא נכון זה עובד ככה ולא איך שאתה חושב

OPEL CALIBRA 2.0I היא לא נוסעת מהר היא טסה נמוך :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

ד"א, זאת טעות, ואסור לזלזל בצינורות נשם

(אותו צינור שמחובר, בין חלל בלוק/ראש-ארכובה של המנוע, למקור תת-לחץ "ווקום")

צריך לבטל אותם, במידה והמנוע מעשן/אוכל שמן/עייף. במנועי המיצובישי ישנה בעיה ידועה של ייצור פיח,וסתימת

צינורות ה"ווקום" ולכן צריך לבדוק, כל מקרה/מנוע לגופו.

 

ולמה? בקיצור: הימצאות תת-לחץ בחלל הארכובה, מסייעת לאטמי הבוכנה(רינגים) לאטום באופן יותר יעיל וטוב.

בעקבות זאת, עולה הקומפרסיה, המנוע עובד נכון, הנצילות שלו עולה והבלאי מוקטן.

גם תצרוכת הדלק יורדת קצת, ותכונות השמן נשמרות לטווח יותר ארוך. (חימצון מופחת)

 

בקיצור, אם המנוע שלכם במצב טוב ולא מפייח את מקור "הווקום"/צינור, השאירו אותו מחובר, ותשמרו על המצב.

שימו-לב כי ביציאה או בצינור הנשם, צריך להמצא "מגביל" זרימת אויר.(חלק המקטין את קוטר המעבר)

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...