Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת מזגן - רנו קליאו ספורט 2001


wil
שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום בצהריים הופעל המזגן (כשהרכב היה על כ-4000 סל"ד), נשמעו רעשים מוזרים, אחרי כמה שניות נשמע רעש כאילו דורסים בקבוק קולה ריק, והמזגן לא עובד. (יוצא אוויר לא קר)

כשמפעילים אותו נשמעים רעשים לא נעימים מכיוון המדחס, וכשמכבים אותו הרעשים נפסקים ולאחר כמה שניות נשמע רעש חריטה קצר.

 

המפוח הפנימי עובד פיקס.

הרכב לא מתחמם ואין שום בעיה אחרת.

רצועת אביזרים שלמה ומסתובבת בסדר, כולל הגלגלת של המזגן, גם כשהוא מופעל.

אין נזק נראה לעין באיזור המדחס, רק הרעשים המוזרים הנ"ל.

 

מישהו מכיר את הבעיה ו/או יכול לכוון אותי למזגניסט אמין שיתן חוות דעת והצעת מחיר?

 

לפני כעשרה חודשים הרכב היה בטיימינג וכמובן הוחלפה גם רצועת אביזרים. אבל לא נראה לי שזה קשור, הרצועה נראית תקינה.

 

HELP, חם לי...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אאוצ'.

האם ייתכן שהבעיה היא רק בקלאץ' החשמלי שלו?

האם אפשרי להחליף רק את הנ"ל?

 

 

מישהו מכיר פירוקיות שיש בהן קליאו ספורט?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שאתה יכול להביא מדחס מרוב דגמי רנו,אפילו מקנגו!

 

 

למדחס שלום,כנראה שהקלאץ' התפרק אם הוא לא מקרר.

 

אם זה היה מיסב בלבד...הוא כנראה היה מקרר בכל זאת.:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לפי מה אתה קובע שלמדחס שלום?

 

2. המדחס הזה הוא ייחודי, שונה מדגמי הקליאו האחרים (1.4, 1.6) ומכל דגמי רנו האחרים :x

לכן אני חושש שיהיה קשה להשיגו וכמובן ב"קרסו" המחיר יהיה אסטרונומי.

 

אני מחפש מזגניסט שיוכל לתת דיאגנוזה מה הבעיה, כדי לדעת איזה חלק צריך להשיג.

 

אגב, מדחס מפירוק זה רעיון טוב או גרוע?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגניסטים לא חסר, והקיץ הנוכחי העמיד שורה של שרשורים על בעלי מקצוע מכל קצוות הארץ.

 

מדחס מפירוק זה הימור, חשוב לבדוק שהוא ירד מרכב מושבת טרי, מדחס ששוכב פתוח זמן רב אורך חייו קצר, עקב קורוזיה שמתפתחת בתוך חלקיו הפנימיים. אני בטוח שמגרשי הפרוקים אינם מקפידים על אחסון נאות למדחסים ותחזוקה שותפת להארכת חיי מדף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בת"א, ומגיע הרבה לחולון+ראשל"צ. בנוסף אני צריך כנראה לקפוץ לנתניה בימים הקרובים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה ל-WIL (קיבלתי אותה ממוסכניק של רנו) - להפעיל ולכבות את המזגן רק בסל"ד סרק, למניעת עומס על המערכת. אולי המומחים (רפי לין, דניאל) יכולים להוסיף בנושא?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו המלצה רק לרנו או המלצה גורפת לכלל הרכבים?

 

(אני שואל ברצינות, לא בציניות).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה תשובה גורפת:

בזמן שילוב המדחס, ע"י המצמד האלקטרומגנטי שמורכב עליו, נוצר עומד רגעי על מערכת הרצועות והגלגל המניע של גל הארכובה (פולי מנוע), זהו עומס שנלקח בחשבון והוא די זניח.

במערכות מזגן נפוצות קיים שסתום תרמוסטטי שמחבר ומתנתק את המדחס כל מספר דקות, בנוסף, כל לחיצה חזקה על המצערת המדחס מתנתק למספר שניות ומתחבר חזרה, כך שאם תפעיל את המזגן מידי פעם בסל"ד גבוה זה לא יגרום לבלאי מואץ או נזק יותר מהרגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לדעת. נו, מכונאים של רנו, למה אפשר לצפות? :wink:

 

בכל מקרה, אני עדיין אמשיך לעשות את זה - לפחות מנטלית זה מאריך את אורך חיי המדחס, לא? :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד המלצה שאני קיבלתי ממוסך של רנו... בעת הדלקת המזגן, קודם להדליק את האוורור (נו, הברז הזה שמוציא אוויר לפי דרגות :-P) לתת לו להוציא אוויר כמה רגעים ורק אח"כ ללחוץ על כפתור ה-AC. וכשרוצים לכבות, פשוט פעולה הפוכה.

 

אני לא זוכר את ההסבר המדוייק, אבל הם אומרים שזה עוזר להאריך את חיי המדחס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...