Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר אאודי A4 טורבו


שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשעה טובה , נמכרה ה A3 שלי (מעל המחירון ) וקניתי A4 1.8T שנת 98 ידנית האוטו שמוא מאוד .. והוא עם 85000 ק"מ . האוטו כמובן 150 כ"ס ואני רוצה לשפר אותו קלות עם הכסף שנשאר , בסביבות ה 15 אלף ש"ח מינוס 5 עבור ג'נט יוצא 10 . חשבתי על פורק לחץ , פילטר פתוח , וצ'יפ ואולי אגזוז. רציתי לדעת מאחר ולא שיפרתי את הרכב הקודם אם זה מומלץ, אני יודע שזה יעלה את תצרוכת הדלק אבל זה לא כל כך חשוב , אני בד"כ לא נוסע הרבה . מה שחשוב לי יותר שזה לא יהרוס את האוטו. האם הצ'יפ והפורק לחץ יהרסו את הטורבו או את המנוע או אם אני צריך להוסיף דברים אחרים ע"מ לשמור הרכב שלם.. אני יודע שצ'יפ בעיקרון מוסיף 30 עד 40 כ"ס .. אבל כמה ואם בכלל מוסיף הפורק לחץ והפילטר הפתוח..

מחכה לתגובות שלכם... תודה

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. תעשה ציפ בערך 2000 ש"ח.

2. צנרת פליטה מנירוסטה ודוד בנייה אישית(יוצא מאוד שקט) 3500-4000.

3. פילטר פתוח 200-300 ש"ח.

4. אינטרקולר חזית כולל צנרות ועבודה על האוטו 3500-4000 ש"ח.

5. בשביל האוזן פורק של פורג' 500-700 ש"ח(לא מוסיף כוח או יוצר בלאי אבל רעש ממכר).

אחרי כל זה די תמצה את הטורבו הקיים והאוטו יסע ברמה שלא קשורה בכלל לסטנדרט. לגבי המחירים זה די הערכות כי זה תלוי אצל מי תעשה עשיתי חשבון של עבודה מקצועית ולא שוק הכרמל(כמובן שאם תעשה הכל אצל אותו סדנא אז יש מה לדבר על המחיר ומאיפה להוריד), בכל מקרה אפשר לגמור את הכל ב10000 כמו שרצית.

לגבי בלאי לאחר ציפ יהיה לטורבו בלאי יותר מואץ אבל עם אתה לא חורני ולא קורע את האוטו אין סיבה שהוא לא יחזיק עוד כמה עשרות אלפי קילומטרים, לגבי המנוע לא יקרה כלום אם תעשה טיפולים בזמן ותשמור על תחזוקה גבוהה.

לגבי צריכת דלק היא תהיה באזור ה7.5-8.5 ק"מ לליטר תלוי בך בעיקר...

S2K-T...R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה תשובה נתנו לך.

תוספת, יש למנועים האלה בעיה עם פורקים חיצוניים, תשים לב, נראה לי צריך פורק 50/50, לא רגיל.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומאחר שמדובר ברכב שכבר 10 שנים על הכביש והתכנון הוא לעבור את קו ה 200 כ"ס, הייתי בודק בקפדנות את מצב ואיכות הצמיגים/בולמים/קפיצים/בלמים.

במידה ואיזה חלק תקול, הייתי מחליף לחלקים משופרים, באוודי לרוב הם יותר זולים ממקוריים :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לו מצערת אלקטרונית הוא יכול לשים איזה פורק שבא לו.

 

לא אם יש לך MAF.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים .. עזרתם לי מאוד .. לגבי הצמיגים בולמים וכו .. צמיגים אני שם חדשים .. הזמנתי אצל חבר מחול ג'נטים של S4 .. מידה 17 .. מדהימים .. יגיעו כעוד חודש .. בלמים ובולמים אני אבדוק בחברה אם אפשר לשים של TT במקום .. כי חבר שלי עשה את זה פעם אבל היה לו A3 .. נבדוק אם זה מתאים ל A4 .. רק אם אפשר .. מישהו יכול להמליץ לי על מקום טוב לעשות את השיפורים האלה ..

אשמח לתגובה .. תודה

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תעיז לשים בולמים של TT ברכב שלך (גם אם זה היה נכנס, וזה לא).

שים בולמים מחברה רצינית, מה שיש על ה-VAGים זה אשפה.

שים בילשטיין/קוני/KW/וויטק וכו'.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואל תעיז לשים בולמים של TT ברכב שלך (גם אם זה היה נכנס, וזה לא).

שים בולמים מחברה רצינית, מה שיש על ה-VAGים זה אשפה.

שים בילשטיין/קוני/KW/וויטק וכו'.

:mm_yeah:

כנ"ל לגבי פורק 50\50, גם אם לא תידלק לך מנורת Check Engine כל פעם שהפורק יעבוד (החלפת הילוך בד"כ) הוא יוציא אוויר מהמערכת שתוכננה להיות סגורה, ואז בלחיצה הבאה, יש פחות אוויר ממה שהמחשב חושב, יותר דלק, תערובת עשירה מידי, פיח, צריכת דלק מוגברת, ובלאי שלא לצורך, עזוב אותך מפוזות ושטויות !!! טפל במה שצריך ולא בדאווין.

 

לגבי צ'יפ ברכב כזה "וותיק" הייתי הולך על צ'יפ מתון ולא אגרסיבי, (1.1 באר ולא איזה 1.4 באר חולני) בכל זאת הרכב לא חדש, וגם אם כן, הטורבו שלך (K03) יעיל "רק" עד 1.2 באר.

 

קרא את המאמר שכתבתי ב"דביק" בראש הפורום הזה על שיפור לאון טורבו, המנוע זהה, ותקבל מושג על מה מומלץ להתקין, למה, ובאיזה סדר.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

כנ"ל לגבי פורק 50\50, גם אם לא תידלק לך מנורת Check Engine כל פעם שהפורק יעבוד (החלפת הילוך בד"כ) הוא יוציא אוויר מהמערכת שתוכננה להיות סגורה, ואז בלחיצה הבאה, יש פחות אוויר ממה שהמחשב חושב, יותר דלק, תערובת עשירה מידי, פיח, צריכת דלק מוגברת, ובלאי שלא לצורך, עזוב אותך מפוזות ושטויות !!! טפל במה שצריך ולא בדאווין.

 

 

ליאור

המחשב שלו לא מתקדם כמו בלאון שלך,לא היה לו שום בעיה עם פורק 100% אטמוספרי,בדיוק כמו שאין בעיה לגולף GTI 98-01.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...