Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S40 T4 שיפורים


Guest דודי
שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם וברוכים הנמצאים:)

רציתי להתייעץ איתכם לגביי שיפור הרכב שלי וולוו S40 T4 שנת 2000 מנוע B4194T2 למי שמכיר..

הרכב עבר טיפול מקיף לא מזמן בשביל להחזירו למצב מקורי הוחלפו בלמים,בולמים,צמיגים,החלפת שמנים ,פילטר אוויר,פילטר שמן,ניקוי בית מצערת,ניקוי אינג'קטורים ועוד.

כעת אני מעוניין להתחיל בפרוייקט שיפור מאסיבי שלב אחרי שלב..

מה הדבר הראשון שכדאי לשפר?

חשבתי להתחיל בפילטר פתוח+אגזוז זרימה חופשית הבנתי שבמנוע מוגדש הדבר מומלץ?

לאחר מכן אוליי החלפת מזרקים? צ'יפ לניהול מנוע?

לא יודע.. בעקרון האידיאל יהיה לשפר אותה ממצבה המקורי (200 כ"ס)

לסביבות ה250-260 כ"ס ,לשפר תאוצה מ0-100 לפחות ב2 שניות ולשפר את ההיגוי עד כמה שניתן

התקציב בינתיים הוא בסביבות ה7000 שקל :?

תודה לעוזרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גיר ידני ישפר לי את התאוצה בדיוק מ 8 שניות ל7.3 במקרה טוב..

יעלה הרבה כסף ויהרוג לי את כל הנוחות האוטומטית שבגללה קניתי את האוטו:|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם שים ציפ ותראה כמה עשרות סוסים חבויים ניכנסו לאורוה.

 

בעודף אתה יכול לשים פילטר אין בוקס + צנרת שלמה.

 

מעבר לזה זה כבר סכנה לגיר.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע טוב 8)

מה שכן.. מה שאתה אומר לגביי הגיר אני בכל אופן ניתקלתי באחד הפורומים בחו"ל בבחור שהגיע ל300 כ"ס עם האוטו הזה ואני לא זוכר שקראתי משהו על זה שהוא החליף גיר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצרני הצ'יפים המקצועיים מפרסמים מגבלות, במיוחד לרכבים עם תיבות אוט', ביניהם החלפות שמן תכופות יותר, מומלץ מאד לקרוא את ההמלצות לגבי הדגם שלך באתרי היצרנים (למשל ABT)

 

ואם כבר החלפת בולמים, לפחות לאפטרמרקט טוב ?

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המידע.

*אם במקרה יש לך לינק זה מאוד יעזור כי אני לא כל כך מוצא.

לגביי הבולמים רק בדיעבד הבנתי את הטעות אחרי ששמתי מקוריים:?

למרות שאתה יודע.. בזמנו באלפא 164 סופר שהייתה לי שמתי מונרו שהיו הרבה פחות טובים מהמקוריים

ככה שלא תמיד זה מומלץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בחור עם T5 שהגיע ל300כ"ס

עם סעפת +ציפ'

 

השאלה עם הגיר של הT4 עמיד לכוח שכזה כמו הT5?

 

עם כן אז

דעתי תפנה לגיא פרילינג כמו שאמור לך ואז תשים צנרת 2.5

 

ולא יותר מזה ותגיע לסיבות 240-250כ"ס

 

 

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בחור עם T5 שהגיע ל300כ"ס עם סעפת +ציפ'

 

 

דעתי תפנה לגיא פרילינג כמו שאמור לך ואז תשים צנרת 2.5 ולא יותר מזה ותגיע לסיבות 240-250כ"ס

ערן

 

אם אני זוכר נכון ההספק המקורי הוא 200?

אם כן אז שתי ההערכות שלך יותר מידי אופטימיות, אתה לא מחליף סעפת וציפ ומקבל 100 כ"ס. הלוואי עלי כולנו שזה היה כזה קל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההספק המקורי הוא 200

הT5 באה עם 220 אם אני לא טועה ומנוע 2500 CC

הבחור שאני דיברתי עליו שהגיע ל300 כ"ס יש לו T4 ולא T5 אבל בשביל להגיע להספקים כאלה אני מתאר לעצמי שהוא החליף חצי אוטו..

סעפת וצ'יפ בטח לא יתנו לי 100 כ"ס וגם לא 50 אבל 20-30 כ"ס אני מתאר לעצמי שכן וזאת תהיה התחלה לא רעה בכלל :roll:

מעבר לזה נראה כבר, הפוטנציאל קיים.

וסתם ידע כללי למי שמתעניין:

יש שלושה מנועים שנקראים T4 אחד בנפח 1948 CC ו2 מנועים בנפח 1855

הדגם שלי הB4194T2 שזה הT4 שיוצר משנת 2000

זה אותו המנוע של הבחור שהגיע ל300 כ"ס,כפי שתראו בלינק הבחור שם טוען שבמנוע שלי זה אפשרי..

יש גם סרט שהוא צילם,חביב ביותר :wink:

http://s40concepts.net/forum/index.php?t=msg&th=8957&rid=&S=d001cde863c923fd02ce42c9f09068a8&pl_view=&start=0#msg_99682

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק!

לא שמתי לב לזה רק עכשיו,מוזר :oops:

טוב.. אז 300 כ"ס לא יהיו כי אני על אוטומט לא מוותר.

נסתפק ב230-240 כמו שהמלצתם נתחיל מהצ'יפ+סעפת ונראה לאן מתקדמים משם אם יהיה צורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציפ הוא בהחלט הצעד הראשון לשפר כל מנוע טורבו.

בקשר לסעפת, לא הבנתי עדיין על איזה סעפת המליצו לך, אולי הממליץ ייפרט?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...