Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיר רובוטי כבר כאן, ואין לי מושג לגביו, מבקש הבהרות.


gilcom
שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקי, אני דיברתי על מצב ידני בו צריך לעבור את כל ההילוכים.

בקיק הDSG ישלב ישירות להילוך הרצוי, לצורך העניין אם אני נמצא בשישי ב70-80 קמ"ש ואני סוחט את דוושת הגז עד הסוף הDSG ישלב להילוך שלישי ישירות בלי לעבור את כל ההילוכים בדרך.

אם אני אלחץ קצת פחות הוא ישלב לרביעי ישירות (למרות העובדה שרביעי ושישי הם על אותו המצמד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כזכור לי, אין בעיה לרדת שני הילוכים במצב ידני בלי לעבור דרך הילוך הביניים. כמובן שבלתי אפשרי לעשות את זה דרך ידית ההילוכים (מכאנית הפעולה מאוד ארוכה) אבל דרך השיפטרים על ההגה היה ניתן. שני קליקים מהירים והתיבה פוסחת הילוך.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי... ה-DSG נחשב לטוב יותר מה-SMG ?

 

כן, היא יותר טובה. הSMG הינו גיר קונבנציונלי עם הרבה בעיות - BMW לא הגיעו לפעולה חלקה, ובתפעול אגרסיבי הגיר מרסק דיפרנציאלים (M3 E46) ויש לו בעיות אמינות כאלו ואחרות (גם בM5 חדשות). במצב האגרסיבי, אתה צריך להוריד לחץ מהגז בשביל להעביר חלק (מה שלא נחוץ ואף מפריע בDSG). כך גם כל גיר רובוטי אחר, להבנתי (גם הF1 של פרארי).

 

יש סיבה שהSMG לא ממש מצא את דרכו למכוניות אחרות של BMW, מלבד הM (ולזמן קצר גם ל330\325, אך לא בדגמים החדשים, למיטב ידיעתי).

 

עוד אפקט של הDSG הוא שהתיבה, בתפעול אוטומטי, מתנהגת כמעט בדיוק כמו תיבה אוטומטית רגילה - מישהו ממש התאמץ בשביל שזה ירגיש כמו ממיר מומנט.

 

לא הכל מושלם בDSG, יש בעיות פה ושם, בעיקר ביציאה אגרסיבית מהמקום (אם תעמוד במקום ותתן פול גז, הגיר לא ישתלב במשך שניה בערך, אפשר לפתור את זה באמצעות שימוש בlaunch control בGTI מ2007 ואילך), ובמצבי ביניים בהם יש לו בעיה לנחש את כוונות הנהג (במצב ידני). אני עדיין לא בטוח לגבי הורדת שני הילוכים ברצף - נראה שצריך להוריד, לחכות, להוריד שוב. לפעמים אתה מקבל השהייה ארוכה לפני שההילוך משתלב, למשל הורדת הילוך פתאומית תוך כדי האצה פתאומית במהירות נמוכה (בסיטואציה פתאומית, כנראה). כמה שאתה נוהג יותר אגרסיבי וצפוי, הוא עובד יותר טוב. בכביש מפותל שבו אתה נוהג לפי הספר, בלימות והורדת הילוכים, האצות והעלאת הילוכים, בחיים לא חוויתי בעיה כלשהי, וההילוכים פשוט טסים פנימה.

 

במצב אוטומטי עוד לא נתקלתי בבעיות או היסוסים כלשהם (למעט היציאה מהמקום), אבל אני לא משתמש בו יותר מדי.

 

הבעיות המינוריות האלו מחווירות לעומת הבעיות הלא מינוריות של האלטרנטיבות (לסבול בפקקים עם גיר ידני, או הגועל של אוטומטי, או הפלגמטיות של גירים רובוטיים רגילים). זה העתיד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כזכור לי, אין בעיה לרדת שני הילוכים במצב ידני בלי לעבור דרך הילוך הביניים. כמובן שבלתי אפשרי לעשות את זה דרך ידית ההילוכים (מכאנית הפעולה מאוד ארוכה) אבל דרך השיפטרים על ההגה היה ניתן. שני קליקים מהירים והתיבה פוסחת הילוך.



בדקתי את זה אתמול שוב במצב ידני, הוא עובר דרך הילוך הביניים, זה פשוט מהר מאוד ולא שמים לב.

 

רועי, למיטב ידיעתי ה Lounch control קיים בכל הEuro spec DSG מה שמגיע לארץ הוא US spec ולכן אין את זה. כנראה שהDSG של הGTI מכיל את זה גם בגרסא האמריקאית.

 

אגב - אין לי מושג למה אנחנו מקבלים US Spec DSG כשהתקינה בארץ נסמכת על התקינה האירופאית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר לא רע בכלל !

עובד נחמד עם קצת האטה בהעברת הילוך אבל עדיין נחמד ...

חסכוני מאוד.( לא יודע עד כמה הוא אמין)

נהגתי אפילו בטויוטה הזאת , נחמד ביותר .

אבל מרגישים את ההבדלים בין הגירים ...

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את עניין הורדת ההילוכים "במכה" היום (שוב, ושוב, ושוב, וכן, אהבתי את זה). לפעמים דאבל-קליק על השיפטר מוריד שניים ביחד, לפעמים לא. לא מצאתי קונסיסטנטיות. מה שבטוח הוא שבכל מצב, לחיצה על הגז עד הפעלת המיקרוסוויץ' מורידה להילוך הנמוך ביותר האפשרי מיידית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
אני חוזר ואומר - ככל שהמכוניות מתקדמות יותר טכנולוגית אזי השימוש בתיבות רובוטיות יהיה קל יותר וכולם יחזרו לנהוג כפי שהם נוהגים בתיבה אוטומטית "רגילה".

 

מערכת ESP ותוכנת מחשב מונעים מהרכב להדרדר אחורה. זה כבר מיושם ב C4 פיקאסו.

 

תוכנת מחשב + מצערת ממונעת חשמלית ("אלקטרונית") "חוסכת" מהנהג שמחפש נהיגה ברכב אוטומטי כשר למהדרין את ה"תענוג" להרים את הרגל מהגז לפני העברת הילוך.

 

איציק

 

לא הבנתי - האם ל-C4 פיקאסו החדשה יש גיר רובוטי מתקדם או לא ?

 

או שאכן צריך לשחק עם גז-ביניים כל הילוך ?

 

יואל .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיקאסו תיבת הילוכים רובוטית "רגילה" - כלומר ללא מצמד כפול ועם היתרונות (והחסרונות) של תיבה רובוטית.

בכל מקרה, ניתן להזמין אותה גם עם תיבה אוטומטית "אמיתית", הלא היא ה-AL4 הנהדרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...