Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהו הצמיג הכי מומלץ לרנו קליאו ספורט MK1?


כוח-סוס
שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לבעלי הקליאו ספורט MK1 ולמבינים בגומי- אני רוצה לרכוש רביעייה חדשה.

איזה דגם צמיג מהבאים הוא הכי מומלץ והאם הוא שווה מבחינת המחיר שלו?

(המחירים לפי אתר "שואף צמיגים". מחיר צמיג לרביעייה. סביא להניח שאשיג מחיר נמוך יותר)

 

אני מחפש רביעייה בעלת אחיזה טובה אך שלא תתייבש מהר מדיי ולא תתכלה יותר מדי מהר.

 

 

 

DUNLOP 195/50VR15 SP9000 82V

במחיר של 497 שקל לצמיג

 

MICHELIN 195/50R15 82V PILOT EXALTO PE2

במחיר של 471 שקל לצמיג

 

GOODYEAR 195/50VR15 F1 GSD3 82V

במחיר של 822 שקל לצמיג(!!!)

 

FIRELLI 195/50R15TL 82V P6000

במחיר של 402 שקל לצמיג

 

YOKOHAMA 195/50R15 82H A drive

במחיר של 446 שקל לצמיג

 

CONTINETAL 195/50R15 PREMIUM 82V FR

במחיר של 394 שקל לצמיג

 

 

 

אני חושב יותר בכיוון של ה-"מישלין" או ה-"דאנלופ". מה אתם אומרים? ;-)

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כשאני קניתי זוג אקסלטו לפני שנה הם היו הרבה יותר יקרים (למרות שקיבלתי במחיר קרוב לזה בסופו של דבר). אם המחיר ירד אז בכלל הם מומלצים. גם ה-SP9000 מעולים לפי מה ששמעתי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הSP9000 נותנים תמורה מעולה למחיר .

הP6000 מגעילים,חצי שנה אוחים ואחרי זה יבשים כמו המדבר.

הF1 יגמרו לך אם תתחרע עליהם ויקרים טיפה

האקסלטו יקרים אבל אוחזים טוב ומחזיקים מעמד הרבה זמן

את האחרים אני לא מכיר טוב.

 

אני הייתי הולך על הSP9000,אני עכשיו על הסט השני שלי באותה מידה בדיוק ומבסוט מאוד

נוחים,אחוזים,לא מתייבשים ומחיר טוב. למרות שהמחירים שציינת יקרים

תמצא במחיר של 420 ומטה וזה סבבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני לא הייתי מתייחס לאתר ולמחירים שלהם יותר מדי כי עד כמה ששמתי לב זה מעולם לא התעדכן מאז שהוא עלה לאוויר. שלא לדבר על זמינות...זה שהצמיג מופיע שם ממש לא מבטיח לך שיש להם באמת.

זה טוב בתור רפרנס בסיסי אבל לא יותר מזה.

 

לגבי הצמיגים - הגודייר הכי טוב אבל גם הכי יקר (ושוב, אל תתיחס למחירים, זה בטח לא היחס הנכון בין מחירי הצמיגים).

ה-sp9000 גם צמיג טוב מאוד, פחות טוב אבל בדרך-כלל גם הרבה יותר זול ונותן יחס עלות/תועלת טוב מאוד. הוא נשחק די מהר (אני לא אומר שהגודייר לא נשחק מהר).

המישלין טובים מאוד וגם מחזיקים מעולה ואם המחיר באמת דומה לשאר אז הייתי הולך עליו.

על שלושת אלה אני מדבר מניסיון לא קטן.

שאר הצמיגים נחשבים הרבה פחות, הפירלי (עם P לא עם F) עוד עומד בדירוג קרוב (HP לעומת UHP או מקס של שלושת הקודמים שציינתי) אבל עם ביקורות רעות מאוד (בעיקר על התייבשות) ושני האחרונים אפילו לא מתיימרים להיות ספורטיביים.

 

מישלין החליפו יבואן, אולי הוא מיישר קו עם שאר העולם.

זה יכול להסביר כמה דברים כי בזמנו כשקניתי הם היו כמעט כפול מהמתחרים...

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה F1 (בדיוק באותה המידה) עלו לי כ-700 ש"ח לצמיג. המחירים שנתת באמת יקרים מהממוצע. הם החזיקו לי שנה וחצי כולל 3-4 ג'ימיקאנות ונסיעה לא הכי רגועה.

אני חושב לנסות את הדאנלופ עכשיו.

ל SP9000 יש מקדם שחיקה של 320

ל F1 יש 280.

על הנייר נראה שדאנלופים מעט יותר קשים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבאת את המחירים האלה אבל לכמעט כל הדגמים שהבאת פה יש בשוק ביותר זול, הSP9000 אפשר להשיג גם ב400 שקל זה מה שיש לי על האוטו ולדעתי הוא מומלץ ביותר בתמורה לשקל.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעזבו מספרים של מקדם שחיקה. זה די פיקטיבי, כמו המחירים שהבחור הביא משואף, טוב לרפרנס, לא יותר :-).

מהניסיון שלי הדנלופ נגמרים הרבה יותר מהר מה-F1 (פיזבן - אתה יודע כמה מהר נגמרים אצלי ה-F1 אז תחשוב מה קרה עם ה-sp9000 :twisted: וכן, ברור לי שאני דפוק אבל עדיין אפשר להסיק מהיחס ביניהם).

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברים. סתם הבאתי את המחירים... אני יודע שהם לא קשורים למחיר בשוק העדכניים.

 

אני יבדוק בשבוע-שבועיים הקרובים את הזוג הבא:

 

DUNLOP 195/50VR15 SP9000 82V

 

MICHELIN 195/50R15 82V PILOT EXALTO PE2

 

עם פזילה יותר רצינית למישלין.... :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה p6000 מחזיק הרבה זמן.

ה sp 9000 אוחז יפה וגם לא נשחק מהר.

נסעתי עליו 60 אלף .

מה שלא אהבתי ב sp 9000 זה שהוא כבר בשנה הראשונה הראה סמנים של סדקי שמש בין החריצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה p6000 מחזיק הרבה זמן.

.

 

הדבר היחידי שמחזיק בצמיג הזה הרבה זמן זה הצורה העגולה שלו

הוא מתייבש במהירות אדירה ואז הוא כבר לא אוחז בכלל

 

אחרי הפאלקן ZE326 שהוא ממש גרוע,הP6000 הוא הצמיג הרע ביותר שהיה לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...