Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור בלמים לקולט


colt r
שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רציתי לדעת איך אני עושה את זה?

איך אני משפר את הברקסים ואם אפשר לשים בלמי דיסק מאחור (כי יש לי תוף).

ואיך מחזקים את הקיימים??? זאת אומרת איך אני יודע להתאים לי דיסק קדמי יותר גדול וקליפר בהתאם???

תודה לכולם

מדובר על קולט 94 ידנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

לגבי שאלתך השנייה, ניתן לחזק את הקיימים ע"י החלפת הרפידות לאיכותיות/ספורטיביות יותר. חפש בפורום את השם "פרודו DS2500".

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי תודה רבה גם אפשרות טובה

פשוט אחרי חיפוש לא מצאתי חנות שמוכרת את זה, אז מי מוכר את זה בארץ? אני מאמין שאין את זה זמין בכל חנות חלפים, או שצריך להזמין באינטרנט....

ואם יש אנשים שיכולים לענות לי על בקשר להסבה מתוף לדיסק??

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסבה מסרן תוף לדיסק לא משתלמת במידה ואתה לא מעלה משמעותית את כח המנוע מהנתונים הסטאנדרתיים שלו.

רוב הבלימה מתבצעת על הסרן הקידמי.

 

ממליץ בהחלט להחליף רפידות קידמיות לכאלו אשר איכותיות יותר.

אני קניתי בפיטסטופ רפידות של OMP במחיר יחסית טוב ודי מרוצה. (אני לא יודע מי החברה שמיצרת ל OMP)

הבלימה השתפרה משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאליפארים של מגנום מתאימים לך, לא יודע איך זה מסתדר עם החישוקים המקורים אבל עם 16" זה נכנס.

 

אביחי

 

אתה אומר את זה ממקור בטוח או הערכה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג מספר פעמים בעבר בקולט, מה גורם לך להרגיש שאתה זקוק לשדרוג של הבלמים?

 

פיש - לא ממש מסכים איתך,הסבה של תופים אחוריים לדיסקים ב 205 GTI משנה לגמרי את אופי הבלימה של האוטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון כי האוטו מעט משופר

דבר שני כי אני רוצה לשפר יותר ויש לי כמה תיכנונים לעתיד אז מראש לדעתי דבר ראשון זה אחיזה ובלמים

ובלי קשר הבלמים של הקולט לא להיט מיוחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באתי לתקוף, השאלה שלי הייתה כנה ועדיין עומדת בעינה, מה גורם לך להרגיש שאתה צריך שדרוג?

אתה לוחץ על הדושה והאוטו לא עוצר?

הדוושה ספוגית?

הבלימה מעולה אבל אחרי 10 בלימות אין יותר דוושה?

נסה לפרט בבקשה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחחח לא אחי באמת לא חשבתי שאתה תוקף או משהו....

אני חושב כי בעצירה תחת עומד כלומר במהירות גבוה אני מרגיש את ההתחממות של הברקס ואין לי דוושה אחרי שניים שלושה לחיצות כאלה והאוטו לא מצליח לעצור כמו שביקשתי ממנו כלומר על הלחיצה חזקה בדוושה גם קרה בבלימת חירום

אבל זה קורה רק במהירות גבוה יחסית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נא להפסיק עם "חחחחח".

לאור מה שתארת תרשה לי להמליץ על החלפה כוללת של כל שמן הברקס במערכת.

סביר להניח שהשמן הוא מקורי ולא הוחלף מעולם.

לא תאמין כמה זה יכול להשפיע.

על הדרך בדוק כמובן רפידות בילום מלפנים ומאחור.

אם בא לך, החלף לרפידות משופרות (פרודו או חברה מכובדת אחרת).

אם גם זה לא יספיק, נדבר הלאה אבל אני משוכנע ש 2 פעולות אלה יספיקו לרכב המדובר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג מספר פעמים בעבר בקולט, מה גורם לך להרגיש שאתה זקוק לשדרוג של הבלמים?

 

פיש - לא ממש מסכים איתך,הסבה של תופים אחוריים לדיסקים ב 205 GTI משנה לגמרי את אופי הבלימה של האוטו.

 

נכון, אבל אופי העברת המשקל,חלוקת הבלימה וכיול השילדה שונות לגמרי מאשר בקולט.

כמו כן לל205 יש סרן דיסק סטאנדרתי (ב 1.9 אם אני לא טועה) ככה שהוא מתאים די בקלות בהרכבה,משאבת בלם,צינורות בלימה באורך הנכון והמדוייק ביותר,קליפרים ובכלל הכל מתוכנן לעבוד בתיאום מהחברה בניגוד לקולט שלא ידוע לי על סרן דיסק שמגיע מהחברה (בטח לא בארץ) ככה שצריך להתחיל הכל מהתחלה.

ושלא נדבר על כיוון וכיול נכון של חלוקת הבלימה ברכב.

אם היו אומרים לך שאתה צריך להשקיע 20K בשינוי סרן דיסק אחורי לרכב ששווה 25K בלחץ ובכלל לא בנוי לנהיגה ספורטיבית

ומנוע חלש היית מחליף ונכנס לפרוייקט?

 

*כמובן שאני מתכוון כל עוד לא משפרים משמעותית את כח המנוע.*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלא הייתי משקיע, אני בכלל כאן (אם לא שמת לב) נגד קליפרים 6 בוכנות ודיסקים צפים+מחוררים+צפים ורפידות אקזוטיות על רכבים עם ציפ שמעלה ב 3 כ"ס.

לכן המלצתי על החלפת שמן בלבד לשם התחלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...