Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

עברתי מגלגלים במידה 205/55-16 שהיו נהדרים לג'אנטים ולצמיגים גדולים יותר (קוטר חיצוני זהה) 225/45-17 , כמובן כולל אישור ברישיון, הגאנטים של MSW (חברת בת של OZ ?) וצמיגי פירלי P_ZERO.

 

לאחר ההחלפה היו רעידות, איזון חוזר לא פתר את הבעיה, מצאנו שהיו חסרים מתאמים לג'אנטים (קניתי ג'אנטים משומשים) השגתי והרכבתי מתאמים, אבל שוב, רעידות במהירויות 100 +-, שוב איזון ושוב טרם נפתרה הבעיה, הג'אנטים נראים ישרים וחדשים, המתאמים נראים מתאימים ויושבים בול על הנאבה, אבל בכל זאת הרעידה המעצבנת, הן בהגה (סרן קדמי) והן בחלק האחורי לא נעלמת ...

 

מה עושים ?, מנסים מתאמים אחרים ? אולי הצמיגים לא בסדר ? רעיונות יתקבלו בברכה.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

לא מוכן להיכנס לסרט הזה, ולבצע איזון לאחר כל טיפול, מה גם שעד ההחלפה הרכב היה חלק פלס גם במהירויות שהעונש עליהן הוא מאסר עולם, כמו כן, הרעידה היא של עשרות גרמים ....

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

למה ניכנסת לכל הסיפור הזה?

חפש שרשור לגבי מידות צמיגים בו מפרטים לגבי המשמעויות שבדבר.

עצה שלי חזור לגאנטים הישנים שלך.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

לחבר שלום

עליך לפרק את הגלגלים ובעזרת מזמזמת פחחים ונייר בגרעיניות של 120 ,לשפשף את שטח מגע הגנט עם הספייסר והנבה או הצלחת

הקפד בשעת השיפשוף על מכונה ישרה ושטח כיסוי גדול עד אשר שטח המגע יהיה בגוון אחד מתכת

באם החישוקים משומשים חזור על פעולה זו גם עליהם

יגאל

פורסם
לא מוכן להיכנס לסרט הזה, ולבצע איזון לאחר כל טיפול, מה גם שעד ההחלפה הרכב היה חלק פלס גם במהירויות שהעונש עליהן הוא מאסר עולם, כמו כן, הרעידה היא של עשרות גרמים ....

היות והג'אנטים לא חדשים, יתכן מאוד שהם לא ישרים (למרות שנראה כאילו שכן). עשיתי איזון דינאמי פעם אחת וזאת כי הג'אנטים כבר לא חדשים ואחד מהם עבר יישור לפני זמן. לפני כל הורדת גלגל אני פשוט מסמן לאיזה חור נכנס כל בורג וככה יוצא שהכל חוזר לקדמותו. עד כה עובד מצוין.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

תודה ליאור

 

יגאל - אין לי שום ספייסר, רק מתאם באם אתה יודע מה זה, כמו כן, המידה ששמתי מגיעה בכל סיאט לאון החל מ 2003, שלי 2002 שהגיע במקור עם 16", מרבית ה 2002 עברו ל 225/45-17 שהיא מידה תקנית לכל קונצרן VAG

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בתור אחד שעבר בדיוק את אותם שלבים בימים האחרונים:

 

1. אם הג'נט+הצמיג מאוזנים כשמרכיבים אותם על מכונת איזון (לא איזון דינמי) אבל מן הסתם הבעיה היא לא בג'נט+צמיג ובאיזון שלהם.

2. כמו שכתבו פה, כנראה הבעיה היא במתאם. תפקידו של המתאם הוא להתגבר על ההבדלים בקוטר בין הנאבה לחלק העגול הפנימי בג'נט אליו נכנסת הנאבה. יכול להיות שיש בעיה במתאם, או שהוא לא תקין או שהוא לא מתאים ולכן הג'נט לא ממורכז לפני הידוק הברגים.

אני מציע להחליף מתאמים או לבדוק אותם או לגשת לחרט שיכין מתאמים כאלו ממתכת איכותית לפי מידות מדוייקות.

3. האפשרות של לכלוך על השטח שיוצר מגע בין הג'נט לנאבה קיימת לדעתי רק על הג'נט ולא על הנאבה משום שעד עכשיו הכל היה בסדר עם ה 16".

4. תמיד קיימת האפשרות שהצמיג דפוק. אפשרות נדירה מאוד, קשה לי להאמין שזה המצב.

5. בסוף בסוף, איזון דינמי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...