Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה מודל 94 1400 5 דלתות 125000 קיל' גיר רגיל


havahaklaeit
שימו לב! השרשור הזה בן 6224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ברצוני לשמוע את דעתכם המקצועית והמכנית בנוגע לרכב שאני מעוניין לרכוש

כרגע ברשותי רכב סובארו ג'אסטי מודל 90 מנוע 1000 אני הוא היד השניה וקניתי אותו מיד ראשונה עם 95000 קילומטר והוא שמור מאוד מאוד...ככה שחשוב לי שרכב יהייה שמור

בואו ניגש לנושא, אני מעוניין לקנות אופל קורסה LS דגם J מנוע 1400 והיא יד שניה כלומר שאני יהייה יד שלישית, לפי מה שהבנתי מהבעלים של רכב זה, הרכב אמין והוא גרמני,הרכב מודל 94 ולפי מיטב הבנתו בנושא זוהי השנה האחרונה שהרכב יוצר עם קרבורטור ולא הזקרת דלק ישירה, בעל הרב אמר לי שהרכב חסכוני ואמין, טיפול 10000 לא עולה יותר מ-1000 ש"ח (אבא שלי מנהל מוסך ככה שעל העבודה לא לקוחים לי כסף) בעל הרכב הקודם מסר לו את הרכב ללא תאונות וללא בעיות מכניות במיוחד לאחר שעבר בדיקה מקיפה, הרכב כרגע עם 125000 קילומטר ועשה טיפול 10000 לפני חודש בדיוק.

הבעיה היחידה שלי איתו זה שהוא דהוי והוא בצבע אדום (אבי אמר לי שהוא ינסה לעשות פוליש-וקס מיוחד, אבל אני לא מאמין כ"כ לאבא שלי ולא נראה לי שהצבע האדום יחזור למרות שהצבע לא עד כדי כך דהוי אלא הוא דהוי במקצת)

האמת שאני לא כ"כ בטוח גם שזוהי אופל LS אבל בואו אני יהייה אתכם דייקן,ראיתי את האוטו מאחורה והיה רשום 1.4 או I או J אני לא זוכר...

בקיצור לפי דרישתכם בקשר לפירסום מודעה שקשורה לרכישת רכב:

תקציבי הוא לא יותר מ-12000 שקל

דרישות מינמליות- רכב אמין מסור לעתיד רחוק(לא פחות מ-5 שנים) שיהייה חסכוני מבחינת דלק ואחזקה וטיפולים (למרות שטיפולים זה לא כ"כ בעיה בשבילי שוב בגלל אבי),שיהייה מהיר במקצת האצה טובה , שיסגור מעל 140 קמ"ש לפחות

הכיוון שלי הוא להתקדם מהג'אסטי שיש לי, כלומר עדיין רכב קטן אך הצבת המטרה העילאית פה היא שיהייה מנוע 1300 לפחות ו-1400 לכל היותר.

אבקש בבקשה אם אחד התותחים המבינים פה של חברת אופל או הפורום יוכל לפרט לי קצת על האוטו מבחינה מכנית (ואם גם יוכל לדקדק בדגם---שוב...אני לא בטוח,אך אבא שלי אמר לי שבעל האוטו אמר שהמחירון שלו הוא 14,720 ש"ח ושאני בדקתי במחירון לוי יצחק ,אך ורק לפי "אופל LS דגם J מנוע 1400" מצאתי את המחיר הנ"ל).

בעל האוטו מוכן למכור לי אותו ב-12000 למרות שיש לי הרגשה שהוא יהייה גמיש עד 11000 ש"ח.

רציתי לשאול גם אם זה לא כ"כ נורא שאני יהייה היד השלישית כי יש לי חרדה בנושא.

עוד אפרט שברצוני לשים אגזוז לחץ ולצבוע את הטמבונים בצבע אדום.

---חשוב מאוד--- מתי שראיתי את האוטו היה רשום על הדלתות SWING --- והאוטו הוא 5 דלתות והיה רשום מאחורה 1.4 או J או I (נראה לי יותר I מלשון INJECTION)

אודה לכם על תגובתכם בדבר הנ"ל....

תודה רבה מראש ...וכל באמת אני מעריך את מי שישב ויקרא את מה שרשמתי כי אני יודע שרשמתי המוןןןן ....

תודה שוווובבבבבבב icon_smile.gif מחכה לתגובות מהתותחים פה

נדב כהן . icon_wink.gif

106Rallye S2 :onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא נראה שה-J קשורה למרת גימור של האוטו (JOY) אבל אם אתה טוען שזו swing אז זה לא יכול להיות joy.

אני לא חושב שהקורסה נמכרה בארץ עם קרבורטור אלא רק עם הזרקה, אבל מה הבעיה שאבא שלך יבדוק לך את זה, מספיק להרים מכסה מנוע ותוך שניה לזהות אם זה קרבורטור או הזרקה.

לגבי הרכב הספציפי הזה, הדור הראשון של הקורסה הוא הדור הכי אמין, במיוחד מנועי ה-8 שסתומים. אני לא מסכים עם העובדה שזה רכב גרמני ולכן הוא אמין אבל אם אכן הרכב טופל בזמן אז הוא לא יעשה בעיות מיוחדות. שים לב למערכת חשמל שלא שורדת יפה את השנים והאקלים בארץ. אם החלטת לקנות את הרכב אז אני ממליץ להוסיף שעון חום מנוע (שדרוג זול ופשוט מאוד) כי הקורסה לא מגיעה עם שעון חום מנוע ובמקרה של תקלה במערכת קירור המנוע ילך מהר מאוד ויעשה נזק גדול בכיס.

הקורסה תהיה בשבילך קפיצת מדרגה ביחס לג'אסטי בכל הבחינות (ביצועים, אבזור, יופי, נוחות וכו') אבל אל תצפה ממנה להיות אמינה וחסכונית כמו הג'אסטי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה

אני יגיד לאבא שלי להוסיף לי שעון חום מנוע ... כמה זה עולה ?

ולמה מערכת החשמל של אופל לא שורדת את האקלים ?

עוד אשאל אותך כי נראה לי שאתה מבין מאוד, בגלל שהצבע האדום של האוטו שאני הולך לקנות בע"ה הוא דהוי ...(דיי דהוי) צריך או לעשות פוליש ואקס למרות שאמר לי מישהו שזה לא יעזור אם הצבע דהוי במקצת , או לצבוע את כל האוטו מחדש - אבל אבי אמר לי שאם אני צובע את כל האוטו מחדש לא לצבוע את הגג מכיוון שלא יקנו ממני אח"כ את המכונית ??? אולי תייעץ לי מה לעשות או שאתה רוצה שאחרי שאני יקנה את המכונית אני ישלח לך תמונה ותראה את הצבע ????

אני רוצה ממך חוות דעת נוספת .... אני יתן לך את הדגם המדוייק ....שים לב.... נראה לי שזה הדגם :

אופל קורסה סווינג I 1.4 (זה מה שהיה רשום על כל האוטו כלומר הסווינג היה רשום בצד וה 1.4 I היה רשום מאחורה)

אני רוצה לדעת אם האוטו אמין ....כמה בערך הוא שותה בעיר ומחוץ לעיר ...אם יש לך איזשהו מפרט טכני בנוגע למנוע ...האם האצה שלו מהיר והוא לא כמו הג'אסטי שלא סוחבת עם המנוע 1000 שלה ....האם כשמפעלים מזגן האוטו סוחב ????

ממממ...סה"כ האוטו שמור מאוד ומטופל משנת 94' עד היום במוסך מורשה UMI .... אבל אני מאמין שאם אני ירכוש אותו אז אני יטפל באוטו אצל אבי שהוא מנהל מוסך מורשה סובארו בירושלים תלפיות ....האם זה שאני מפסיק לטפל במוסך מורשה זה יפגע בי כאשר אני ירצה למכור את המכונית ? ?

כמה יעלה לי לקנות אגזוז לחץ לאוטו הנ"ל ..? האם אתה חושב שכדאי לי להשקיע על אגזוז לחץ (ואם אתה שואל "תלוי מה ההעדפות שלך "? אז כן ... אני מאוד רוצה אגזוז לחץ אבל אם מדובר בצריכת דלק מיותרת אז אני יעזוב את זה כרגע ....)

ממממ.... תודה רבה ואני מעריך אותך מאוד....אתה על באמת עוזר לי

נדב כהן ....

מחכה ומצפה לתגובהההההה :) חחח... :-)

106Rallye S2 :onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, אני בשוק.

 

94 זה דור ראשון של הקורסה ? נו באמת.

 

דור ראשון נמכר בארץ בשנים 84- 93

94 זה הדור השני, המעוגל, די דומה לקורסה שמשוווקת היום.

היו בארץ אופל קורסה עם קרבורטור - כל דגמי הדור הראשון:-D

 

דור שני - הרכב המדובר - הוא עם הזרקה, כמו כל המכוניות בארץ משנת דגדם 94.

יש ברכב הזה שעון חום מקורי.

 

 

אני מכיר 2 בעלי אופל קורסה כזאות - אחת שנת 98 1400 , נקנתה על ידי ידידה שלי לפני כ3 שנים, עם כ 110000 ק"מ

ב 32אלף ש"ח כשהמחירון היה 38

סבלה ממגוון רחב מאוד של בעיות, בעיקר כיבוי מנוע במהלך נסיעה, אף מוסך לא הצליח לפתור את זה, הרכב בילה שבועות במוסכים, עד שנמאס לה לנסוע באוטובוס ולשלם למוסכים, והיא מכרב אותו לאיזה סוחר ב 20 אלף ש"ח לאחר שנה שהיה ברשותה.

 

השניה היא קורסה ספורט 1.4 90 כ"ס, 16 V של חבר שלי, נקנתה לפני כ 4 שנים, גם סבלה ממגוון רחב מאוד של בעיות בניהול מנוע ובמערכות נלוות, אבל הבחור לא התיאש, החליף את כל החיישנים, השקיע, שיפץ ועכשיו הרכב פחות או יותר תקין.

לפני חודש נקרעה לו רצועת טיימינג, נזק 4000 ש"ח .

 

אולי שני אלו הם לא מקרים מייצגים, אני לא מכיר בעלי קורסה נוספים.

 

בנוסף - יד שלישית ברכב שנת 94 זה לא משהוא, שלא אמור להטריד אותך, כמו גם מכירה עתידית של הרכב אחרי צבע בעוד 5 שנים.

ברכב בן 20 אף אחד לא יסתכל על הדברים האלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי, בבקשה אל תזלזל בידע שלי (ומכיוון שאתה מכיר אותי אישית אתה צריך לדעת שאני יודע על מה אני מדבר). הדור הראשון שאתה מדבר עליו נקרא ברוב המקומות בעולם נובה ורק בדור שאחריו שונה בכל העולם לקורסה (יש לי ספר היינס גם להוכיח לך שרשום בו נובה ובסוגריים קורסה).

אין באוטו שעון חום (בדגמים הרגילים, לגבי הספורטיביים אני לא בטוח), אלא יש מנורת "נדפקת" (כמו בטווינגו ועוד כמה צרפתיות מהוללות), אם היא נדלקת אז סימן שהאוטו כבר רותח וגם אם תעצור בצד ותקרר אותו עדיין הוא כבר הגיע למצב של טראומה ונשאר לך לבחור אם להחליף רק ראש או את כל המנוע. שעון חום עולה 250-300 ש"ח, שיפוץ מנוע מתחיל מ-2500 ש"ח ובקלות עולה לאיזור ה-4K ש"ח כמו שבוקי רשם. תעשה אתה את השיקולים שלך מה יותר משתלם לך.

לגבי הצבע, אני לא ממליץ לך להיכנס לזה, כל עוד אין חלודות או שהצבע התקלף עד לפח (עבר כבר את הצבע יסוד) אז אין שום סיבה לצבוע את האוטו. הצבע שלך כרגע עבר 12 שנה של שהייה בשמש והוא דהוי, אם תצבע רק את הגג תקבל רכב בגוונים שונים (יש כאלה שזה לא מפריע להם, לי זה מאוד מפריע), לצבוע את הרכב זה ממש מיותר כי צביעה איכותית תעלה כמחצית משווי הרכב (ובכסף הזה תוכל למצוא רכב חדש/טוב יותר). אני ממליץ בחום לעשות פוליש וקס ואולי גם לנסות COLOR BACK של טרטל אבל הוא גם לא יצבע לך מחדש את האוטו (אלא רק ישפר מעט את המצב ויעזור במניעת הדהיה בעתיד).

לגבי נתונים של הרכב, תקרא טוב את מה שרשמתי בסוף ההודעה הקודמת שלי, הרכב יהיה שיפור באיכות החיים אבל רוב הסיכויים שיהיה הרבה פחות אמין מהג'אסטי. אני חושב שאתה קצת בהתלהבות מהרכב, תזכור שהחפזון הוא מהשטן. אני ממליץ לך לעשות סיבוב בעוד כמה רכבים שנכנסים לך בתקציב כדי לראות אולי הם יתאימו לך יותר מהקורסה (פיז'ו 205, דייהטסו שרייד, רנו קליאו אבל רק ידנית!!!).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, אני בשום אופן לא מזלזל בידע שלך, אבל הדור הקודם של הקורסה/נובה מוכר בארץ כקורסה, וכך יש להתייחס אליו.

 

ובכל אופן הקורסה המדוברת היא קורסה B, כלומר היא דור שני של הדגם ולא משנה השם.

 

בשנת 98 היה שעון חום גם ברמת באיבזור הבסיסית ביותר, אני אומר את זה בוודאות של 100 אחוז, ב 94 - לא יודע, אבל הרכב לא השתנה מהותית בשנים 94-98.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעתכם ולאחר בירור מעמיק :

האופל הנ"ל שאני כרגע רכשתי בשיחת הטלפון (רכשתי אותה ב-11500 ש"ח )

אז ככה...לפי מיטב הבנתי והבנת המוסכניק הטוב ביותר של אבא שלי ----> אופל סווינג מנוע 1400 I מודל 94 מגיע עם איך שנקרא לפי המוסכניק של אבא שלי "חצי קרבוראטור וחצי הזרקת דלק", הרכב חסכוני למיטב ידיעתו של המוסכניק , הצבע של הרכב מחדש --- תאמינו או לא אבל אבא שלי לוקח לי כסף....תגידו לי אם שווה לי ---- יעלה לי סה"כ כולל יישור פגיעות קטנות וצביעה מחדש של חלק חלק באוטו לא כולל הגג שאבא שלי לא מוכן לצבוע בשום אופן כיוון שהוא אומר שלא יקנו אותו ממני בעתיד.... יעלה לי סה"כ 2000 ש"ח.

כלומר אני מוכר את הג'אסטי שלי שהיא יד שניה ואני קניתי אותה מיד ראשונה מאדם זקן שלא נסע בו כלל (95000 קילומטר קיבלתי אותה) כרגע עם 110000 קילומטר ומנוע שלפי דעתי לא נפתח בכלל עם הנסיעה של הזקן ההוא שמכר לי אותו ....(האוטו לא ראה שמש ,חגים שבתות וחנה בחניון מוצל 16 שנים)!!! אני מוכר אותה ב-6500 ש"ח יענו אני שואל אם שווה לי להוסיף עוד 7,500 ש"ח בשביל לקנות את האופל כולל צבע ומראה חדש ..? ....

והאם כדאי לי להוסיף אגזוז לחץ ? ? ?

והאם אתם יכולים להשיג לי מפרט טכני של המכונית הנ"ל. ...?

106Rallye S2 :onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב שלום,

עד לפני שלוש שנים הייתה ברשותי קורסה אדומה שנת 94' כמו זו שאתה קונה.

שנת 94 זוהי השנה הראשונה של הדגם ה"מעוגל" בארץ ורק בשנה זו הוא הגיע עם המנוע שעליו סיפר

לך המוסחניק. אני לא רוצה לאכזב אותך אבל למנוע רק 60 כ"ס (אולי 65 כ"ס אני לא ממש זוכר) וזאת בניגוד

למנועים שהופיעו משנת 95 והילך להם היו 90 בסביבות כ"ס.

המוסחניק שלי טען שהמנוע הזה הרבה יותר אמין מהמנועים החדשים.גם הקורסה שלי הייתה אדומה וגם בה הצבע נטה לדהות. כל נסינות הפוליש וקס למינהם החיו את הצבע למשך חודש ואח"כ חזר הצבע למצבו הדהוי.

מלבד זאת הרכב גילה אמינות טובה ולא היה יקר לאחזקה.

בהצלחה,

גלעד

 

אגב מה שרשום מאחור זה: 1.4i

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך גלעד היקר

 

אני יודע שהאוטו הוא בא עם 60 כוחות סוס מכיוון שזהו הדם הראשון שאופל היקרים הוציאו ....אני גם יודע שזוהי הזרקת דלק חד נקודתית ובשל כך האוטו אמור להיות חסכוני מאוד ואמין .... לפחות אני מקווה שהוא יהייה כך מכיוון שאני קונה אותו מרואה חשבון שהוא קנה את האוטו מהבעלים הראשונים, הרואה חשבון סיפר לי שהאוטו טופל במוסך מורשה של אופל בכל השנים שהאוטו אצלו ושהוא אמין, בנוסף האוטו עם 125000 קילומטר ונראה שמור מאוד

אני רק שואל אותך ....וזה חשוב מאוד ....--> > מכיוון שהיה לך את האוטו הנ"ל...

א. האם אופל קורסה סווינג 5 דל' מנוע 1400 I שנת 94 יד שניה -- שווה 11,500 שקל .? ? ? (מחירון 14,700 לוי יצחק)?

ב. האם האוטו אמין , כי הזהירו אותי בפורום שמערכת החשמל באוטו לא כ"כ אמינה ... בנוסף המוסכניק של אבא שלי אמר לי שמכיוון שהמנוע הוא 8 צלינדר לכן הוא חסכוני ואמין ...ושלא אמור להיות לי בעיות אם האוטו שמור ועשה טיפולים בזמן ...

(וכן....הוא עשה טיפולים בזמן ).

ג. האם נראה לך שכדאי לי לצבוע את כל האוטו מחדש ולשים אגזוז לחץ.. ? כי זה ממש יפה לפי מה שראיתי ....וזה השקעה של 2000 שקל בשבילי סה"כ כולל האגזוז בגלל אבא שלי ...

ד...אם נסעת מהר באוטו ברצוני לדעת האם הוא מפתח מהירות באופן טוב....או שהוא רגיל כזה....והאם הוא סוגר מעל 140 ....כי אני סגרתי עם הג'אסטי שלי 140 ..(בסל"ד הגעתי ל-5)

ה.אני רוצה סה"כ אוטו שישרת אותי למהלך ה-5 שנים הבאות ...האם זהו האוטו הנכון ....? כי אין כ"כ הרבה מכוניות יפות עם מנוע 1400 שעולות בתווך ה-12000 שקל עם קילומטר נמוך ומטופלות ונראות היטב ללא תאונות ...

אז אני מניח שאופל קורסה מודל 94 עם מנוע 1400 הזרקה חד נקודתית 5 דלתות יד שניה (אני יהייה יד שלישית ) 125000 קילומטר ,הייתה שנתיים אצל היד הראשונה ולאחר מכן משנת 96- עד 2007 אצל הרואה חשבון שממנו אני קונה אותה , עולה 11,500 שקל ללא תאונות ומטופלת היטב במוסך מורשה לא אמורה כ"כ לעשות לי בעיות ואמורה לשרת אותי היטב

ובגלל שהייתה לך מכונית כזו אז אני רוצה שממש תפרט לי איך חווית הנסיעה והכל הכל הכל הכל הכל הכל

תרשום כל מה שאתה יכול ....תשלח אפילו תמונות

 

אני מעריך זאת ....כי זה חשוב לי ...ואני ממש מהסס לקנות או לא....ואפילו אני הולך להביא לו כסף היום אז אם אתה יכול להגיב כמה שיותר מהר אני יעריך זאת...

תודה ...אח יקר ...בדאלאקקקקק

:-D נדב כהן .

106Rallye S2 :onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקורסה SWING יש 60 כ"ס והזרקת דלק חד-נקודתית.

מנועה זהה לזה של הקדט\אסטרה,ונחשב כאמין ועמיד,בייחוד בדגם הזה שהינו בעל יחס דחיסה נמוך יחסית.

הקורסה הגיעה לרוב עם מזגן מקורי(מצויין!)ואלטרנטור מחוזק.

סה"כ ביצועיה סבירים,תודות למומנט מירבי שמגיע בסל"ד נמוך יחסית,חסכונית מאד,היתנהגות כביש בינוית מינס-הגה כבד ומיתלים בעלי כיול גרוע.

כמכונית,היא עדיפה בהרבה על הג'אסטי-נעימה יותר לנסיעה והחשוב מכל-בעלת רמת בטיחות ראוייה למאכל אדם,שלא כמו בפחונית הנקראת ג'אסטי,שאליה לא הייתי מכניס את היקרים לי גם תחת איום רובה צייד קצוץ קנה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך גלעד היקר

 

אני יודע שהאוטו הוא בא עם 60 כוחות סוס מכיוון שזהו הדם הראשון שאופל היקרים הוציאו ....אני גם יודע שזוהי הזרקת דלק חד נקודתית ובשל כך האוטו אמור להיות חסכוני מאוד ואמין .... לפחות אני מקווה שהוא יהייה כך מכיוון שאני קונה אותו מרואה חשבון שהוא קנה את האוטו מהבעלים הראשונים, הרואה חשבון סיפר לי שהאוטו טופל במוסך מורשה של אופל בכל השנים שהאוטו אצלו ושהוא אמין, בנוסף האוטו עם 125000 קילומטר ונראה שמור מאוד

אני רק שואל אותך ....וזה חשוב מאוד ....--> > מכיוון שהיה לך את האוטו הנ"ל...

א. האם אופל קורסה סווינג 5 דל' מנוע 1400 I שנת 94 יד שניה -- שווה 11,500 שקל .? ? ? (מחירון 14,700 לוי יצחק)?

זאת שאלה אתה צריך לענות עליה. אני לא הייתי רוכש רכב בן 13 בכל מקרה, אבל אם זהו בתקציב העומד לרשותך זאת בחירה לא רעה.

ב. האם האוטו אמין , כי הזהירו אותי בפורום שמערכת החשמל באוטו לא כ"כ אמינה ... ב-8 השנים שהרכב היה אצלנו הוחלף האלטרנטור פעם אחת וחוץ מזה לא היו שום תקלות במערכת החשמל (טופל במוסך מורשה בלבד) בנוסף המוסכניק של אבא שלי אמר לי שמכיוון שהמנוע הוא 8 צלינדר לכן הוא חסכוני ואמין (אצלי עשה בממוצע 1:12 - כאשר הרוב בעיר) ...ושלא אמור להיות לי בעיות אם האוטו שמור ועשה טיפולים בזמן ... וודא שיש ספר רכב - הק"מ של הרכב נשמע חשוד באופן מחשיד

(וכן....הוא עשה טיפולים בזמן ).

ג. האם נראה לך שכדאי לי לצבוע את כל האוטו מחדש ולשים אגזוז לחץ.. ? כי זה ממש יפה לפי מה שראיתי ....וזה השקעה של 2000 שקל בשבילי סה"כ כולל האגזוז בגלל אבא שלי ... הדברים האלו לא מדברים אלי

ד...אם נסעת מהר באוטו ברצוני לדעת האם הוא מפתח מהירות באופן טוב אחרי לא מעט זמן ומעט ירידה סוגר 150 ומעלה אבל לא מרגיש הכי בטוח....או שהוא רגיל כזה....והאם הוא סוגר מעל 140 ....כי אני סגרתי עם הג'אסטי שלי 140 ..(בסל"ד הגעתי ל-5) לפניו הייתה לי ג'סטי 1000 ECVT וההבדל הוא שמים וארץ.

ה.אני רוצה סה"כ אוטו שישרת אותי למהלך ה-5 שנים הבאות ...האם זהו האוטו הנכון ....? שוב אומר כי אני לא הייתי רוכש רכב בן 13 - ככל שהרכב מזדקן תדירות התקלות רק תגדל. זה שאבא לך מוסכניק רק יועיל לך במקרה זה. כי אין כ"כ הרבה מכוניות יפות עם מנוע 1400 העיצוב שלו מודרני עוד היום שעולות בתווך ה-12000 שקל עם קילומטר נמוך ומטופלות ונראות היטב ללא תאונות ...

אז אני מניח שאופל קורסה מודל 94 עם מנוע 1400 הזרקה חד נקודתית 5 דלתות יד שניה (אני יהייה יד שלישית ) 125000 קילומטר ,הייתה שנתיים אצל היד הראשונה ולאחר מכן משנת 96- עד 2007 אצל הרואה חשבון שממנו אני קונה אותה , עולה 11,500 שקל ללא תאונות ומטופלת היטב במוסך מורשה לא אמורה כ"כ לעשות לי בעיות ואמורה לשרת אותי היטב

ובגלל שהייתה לך מכונית כזו אז אני רוצה שממש תפרט לי איך חווית הנסיעה והכל הכל הכל הכל הכל הכל

תרשום כל מה שאתה יכול ....תשלח אפילו תמונות

 

אני מעריך זאת ....כי זה חשוב לי ...ואני ממש מהסס לקנות או לא....ואפילו אני הולך להביא לו כסף היום אז אם אתה יכול להגיב כמה שיותר מהר אני יעריך זאת...

תודה ...אח יקר ...בדאלאקקקקק

:-D נדב כהן .

 

נדב שים לב, לרכב אין הגה כוח - ההגה לא רך המיוחד.

אין כריות אוויר, ואין ABS - שני אלו אביזרים חשובים שיכולים לעשות את ההבדל בין חיים ומוות.

אחיזת הכביש סבירה ומכיוון שאין הגה כוח מרגישים מייד מתי הגלגלים הקידמיים מאבדים אחיזה.

 

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער לבאס אותך, אתה לא תקבל שיפור בביצועים בקורסה 1.4 60 כ"ס לעומת גאסטי 1000 סמ"ק.

להזכירך, נתוני יצרן - קורסה 0 ל 100 ב 15 שניות, מהירות מירבית 155 , גאסטי 1000 סמ"ק 15.5 שניות ו 150 קמ"ש. בגדול , אין הבדל.

 

בכל שאר הפרמטרים כן יהיה שיפור, כמו שציין חן פרחי.

 

אגב, יש ברכב הגה כוח ? המזגן מקורי או הותקן בארץ ? הוא תקין ? חישמולים למינהם כמו חלונות, מראות ונעילה קיימים ? אם כן, הכל תקין? מערכת חימום עובדת? זה הרבה יותר חשוב מצבע דהוי.

 

אף אחד לא יגיד לך אם הרכב שווה את המחיר.

 

היתרון הבולט שלו על פני אחרים בתקציב דומה וממודל דומה הוא לדעתי בכך, שבשנת 1994 הקורסה דור 2 הייתה רכב חדש לגמרי (כלומר היא הוצגה רק שנה קודם לכן, ב 93 ) וזה אומר תכנון עדכני ובטיחות משופרת בהשוואה לאחרות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער לבאס אותך, אתה לא תקבל שיפור בביצועים בקורסה 1.4 60 כ"ס לעומת גאסטי 1000 סמ"ק.

להזכירך, נתוני יצרן - קורסה 0 ל 100 ב 15 שניות, מהירות מירבית 155 , גאסטי 1000 סמ"ק 15.5 שניות ו 150 קמ"ש. בגדול , אין הבדל.

 

מבחינת נתונים יבשים אולי אתה צודק אבל בפועל הקורסה מרגישה דינמית ובטוחה הרבה יותר. מנסיון הג'סטי מגיע ל- 150 רק בעזרת ירידה חדה ישרה וארוכה וגם אז היא מרגישה כאילו היא עומדת להתפרק כל רגע. הרכב לא בנוי לשיוט במהירויות גבוהות - 120 ומעלה.

 

בכל שאר הפרמטרים כן יהיה שיפור, כמו שציין חן פרחי.

 

אגב, יש ברכב הגה כוח ? אין המזגן מקורי או הותקן בארץ ? המזגן מקורי ולא מקרר הכי טוב הוא תקין ? חישמולים למינהם כמו חלונות, מראות ונעילה קיימים ? אין אף אחד מאלו במקור אם כן, הכל תקין? מערכת חימום עובדת? זה הרבה יותר חשוב מצבע דהוי.

 

אף אחד לא יגיד לך אם הרכב שווה את המחיר.

 

היתרון הבולט שלו על פני אחרים בתקציב דומה וממודל דומה הוא לדעתי בכך, שבשנת 1994 הקורסה דור 2 הייתה רכב חדש לגמרי (כלומר היא הוצגה רק שנה קודם לכן, ב 93 ) וזה אומר תכנון עדכני ובטיחות משופרת בהשוואה לאחרות.

 

גלעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום נדב, וברוך הבא לפורום!

 

קשה לי להחליט מאיפה להתחיל, משום שדבריך מעוררים בי יחס אמביוולנטי.

מצד אחד, אתה מתבטא בצורה ברורה ועניינית ונשמע כמו בחור רציני עם ראש על הכתפיים.

מצד שני, טרם גילית את העולם הנפלא של סימני הפיסוק ואתה יורה אינפורמציה בכמויות וללא הבחנה. :2gunfire:

 

אני יוצא מנקודת הנחה שלא עלה בדעתך לבצע חיפוש בפורום לפני שפירסמת את שאלותייך. חבל.

אם היית עושה זאת, היית מגלה שהדעות בנוגע לקורסה דור 2 הן חיוביות ברובן, אך ישנה בעיה

חוזרת ונשנית במקרים רבים, הנוגעת למערכת המיזוג. כדאי שתיקח את זה בחשבון. :!:

 

ישנם מספר דברים שעליהם אני חייב להגיב פרטנית:

 

אופל סווינג מנוע 1400 I מודל 94 מגיע עם איך שנקרא לפי המוסכניק של אבא שלי "חצי קרבוראטור וחצי הזרקת דלק"

 

הייתי שמח לקבל הסבר מהמוסכניק שלכם בנוגע למנוע הזה. אני חושב שהוא עלה על רעיון מהפכני...

 

הצבע של הרכב מחדש --- תגידו לי אם שווה לי ---- יעלה לי סה"כ כולל יישור פגיעות קטנות וצביעה מחדש של חלק חלק באוטו לא כולל הגג שאבא שלי לא מוכן לצבוע בשום אופן כיוון שהוא אומר שלא יקנו אותו ממני בעתיד.... יעלה לי סה"כ 2000 ש"ח.

 

צביעה כללית + פחחות היא עסקה שווה ביותר עבור 2000 ש"ח. בנוסף, אני יכול להבטיח לך 2 דברים:

 

1. אם תשאיר גג דהוי על רכב צבוע מחדש זה לא יראה טוב, לא עכשיו ולא בעוד 5 שנים, כשתנסה למכור אותו. :nono:

2. אם תצלם תמונות "לפני" ותראה אותם לקונה שלך בעוד 5 שנים, אני בספק אם יהיה אכפת לו שצבעת את הרכב מחדש.

 

והאם כדאי לי להוסיף אגזוז לחץ ? ? ?

 

ילד, לך תעמוד בפינה ותחשוב על מה שאמרת. :evil:

שאני לא אשמע ממך יותר דיבורים כאלה!

 

והאם אתם יכולים להשיג לי מפרט טכני של המכונית הנ"ל. ...?

 

ככל שתגדל ותלמד להכיר את הפורום, תבין שאנחנו יכולים הכל, אבל לא תמיד בא לנו.

אם לא היינו כאלה עצלנים, אולי היינו מקימים אתר כמו "קארפוליו" ומרוויחים הרבה כסף.

 

בינתיים, הנה המפרט שאתה מחפש.

 

המוסכניק של אבא שלי אמר לי שמכיוון שהמנוע הוא 8 צלינדר לכן הוא חסכוני ואמין

 

מנועי 8 צילינדר הם בד"כ לא זה ולא זה, אלא אם כן הם מתוצרת BMW.

למזלך, במנוע שלך יש רק 4 צילינדרים ו-8 שסתומים. יחי ההבדל הקטן... :loco:

 

ברצוני לדעת האם הוא מפתח מהירות באופן טוב....או שהוא רגיל כזה....והאם הוא סוגר מעל 140 ....כי אני סגרתי עם הג'אסטי שלי 140 ..(בסל"ד הגעתי ל-5)

 

בפורום זה ישנם לא מעט אנשים אשר הגיעו גם ל-8 סל"ד. למד לכבד את המבוגרים ולהתנסח בצורה פחות מתלהבת.

דרך אגב, אני בטוח שכל ה"סגירות" שלך היו בכבישים סגורים וריקים, תחת פיקוח מתאים. :mm_tongue

 

 

 

 

עד כאן הסיכום שלי להערב.

מאחל לך הצלחה רבה בקנייה ושנים רבות של אושר עם האוטו החדש. סע בזהירות :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי .....אתה גדול מהחיים ....

באמת שאני מעריך אותך ואת כל אלו שהגיבו פה ועזרו לי

אני רק מקווה שיהייה טוב ....

ובשבילך אני לא ישים אגזוז לחץ.....

אבל למה ? ? ? ? :)

אוהב אותך !

106Rallye S2 :onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6224 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...