Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור לניסן אלמרה 97 ידנית


שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוטי

 

דווקא הייתי זורק לו הצעה מהאוויר, אבל אתה תמיד מוחק לי הודעות בהן אני אומר שהשיפור הראשון ההוא החלפת המכונית :shock:

 

אז לבעל הניסן, אל תקשיב לי 8)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לעשות שיפור כמו פילטר פתוח צנרת פליטה ישירה סעפת פליטה וגם עם אתה יכול לעזור לי בקשר לבקליות שקופות ואנג'ל אנזי'...

תודה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.6?

GA16DE?

"TBI" או רב נקודתית כמו בדגם האמריקאי?

יש חברת שיפורים שמתמחה בדגמים האלו ומציעה הרבה שיפורים למנוע הזה.

אומרים שיש הרבה פוטנציאל.

יש באחד האתרים המובילים תיאור פרוייקט על SENTRA ( לא בטוח ) עם אותו מנוע שלקחו אותו רחוק , תיעוד מרתק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, שאלות על פנסים, אנג'ל אייז, מאפיית אנג'ל וכו' לא בפורום הזה!

לא קראת את ההודעה שקישרתי כנראה אז הנה החלקים הרלוונטיים בשבילך -

 

תצפיות, תהיות ושאלות הקשורות לקוסמטיקה לשם קוסמטיקה לא שייכות לפורום זה ולשם כך אתם מתבקשים להשתמש עדיין בפורום הטכני, גם אם אתם ממש בטוחים שניאונים מתחת לאוטו הם שיפור משמעותי icon_wink.gif.

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה"TBI" רב נקודתית - זה כינוי.

הוא מבדיל בין הEFFI לבין ההזרקה השניה של המנוע הזה.

אם הכיתוב EFFI מופיע לך על סעפת היניקה זאת הגרסא האמריקאית של המנוע.

יש חברה שמתמחה בניסן וניקראת JWT ובסיסה בבריטניה.

כנס לאתר ולקוד המנוע שפירסמתי למעלה - יש הרבה מבחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ה"TBI" רב נקודתית - זה כינוי.

הוא מבדיל בין הEFFI לבין ההזרקה השניה של המנוע הזה.

אם הכיתוב EFFI מופיע לך על סעפת היניקה זאת הגרסא האמריקאית של המנוע.

יש חברה שמתמחה בניסן וניקראת JWT ובסיסה בבריטניה.

כנס לאתר ולקוד המנוע שפירסמתי למעלה - יש הרבה מבחר.

 

 

איזה אתר זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שגם אצלי בבית יש ניסן אלמרה, אני ממליץ לך לנסות את פורום האלמרות הבריטי almeraownersclub.com.

המנוע הוא אכן GA16DE, אין בארץ אלמרה N15 (לא פרפקט) עם מנוע אחר למיטב ידיעתי.

המנוע הוא אגב אחלה בסיס לטורבו, חבל שזה לא חוקי.

KD2, מה ההבדל בין הTBI לEFFI?

ידוע לי שהמנוע הזה ביפן מפיק 123 (אאל"ט) כ"ס ואילו בארץ יש את הגרסה החלשה שלו עם 102 סוסים - האם לזה הכוונה?

אני לפני שיפורי הכח הייתי שם סטראט ברכב הזה, התת היגוי הורג אותו.

כמו-כן, לא הייתי אפילו מעלה הקשחה\הנמכה יותר מ10 מ"מ - הרכב גם ככה מתרסק על כל בור.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע לא מפיק 123 כ"ס - 115 בגרסת הEFFI.

והוא באמת בסיס טוב מאוד לטורבו - אחד ה"גורואים" של ניסן אומר שהוא אף יותר טוב מהSR.

יש כמה וריאציות של המנוע.

לפני 95 ואחרי 95:

לפני - פורטים שונים ( פחות טובים ) ולרוב עם הזרקת "TBI".

אחרי - פורטים יותר טובים, הזרקת EFFI ותזמון שסתומים משתנה.

 

ה"TBI" היא ההזרקה שמכסה המסנן יושב מעל בית המצערת בצורת מרובע ונמצא ברוב הרכבים שהגיעו לארץ.

מדובר על הזרקה רב נקודתית ולא הזרקת TBI אבל היא מכונה כך.

הEFFI - היא הזרקה יותר מודרנית עם בית מצערת אופקי, המנוע יגיע עם תזמון שסתומים מטומטם ( התזמון טוב, המחשב שמפעיל אותו אידיוט ).

 

המנוע הזה מגיע מאוד חלש בכל הוריאציות שלו.

גם ונגיד שיש לך את הגרסא הכי מתקדמת של המנוע הזה אתה מקבל אותו עם מחשב ניהול מנוע דפוק לגמרי (מחזיר את התזמון אחורה כדי שתעביר הילוך - במקום ההפך בדיוק )ולכן למשל JWT מציעים כמה מחשבי מנוע שמשפרים אותו פלאים.

הרבה מהאמינות של המנוע הזה הוא שהוא מוחלש יחסית לפוטנציאל שלו.

בניסן שלי יש 100 כ"ס (חלק אומרים 105 - לא עקרוני ).

אתה יכול לבדוק אצלך אם יש מצב שיש לך "TBI" עם תזמון שסתומים משתנה - הסימן לכך הוא סולונואיד מעל הפלאנג מים (לא להתבלבל עם חיישן טמפרטורה ) שנכנס לתוך ראש המנוע בצד גל הזיזים של היניקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

KD2

, 102 כ"ס, אבל לא משנה :)

ואכן 115 ולא 123.

 

 

עכשיו תסביר לי בעברית של מישהו שלא יודע איך קוראים לכל חלק במנוע מה זה סולונואיד, פלאנג מים, ואיפה הוא נכנס :) (סלח לי על הבורות)

האם יש סיכוי שבמתיחת בפנים של האלמרה בדגמי 98 (כלומר N15 PHASE2) המערכת שודרגה?

מצאתי תמונה באיזה אתר(כן אני יודע שיש כמה שינויים :D)

האם תוכל להסביר לי על פיה?

IMG_1372.jpg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...