Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת גאנטים בקליאו ספורט MK1


pelo911
שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגאנטים המקוריים של הקליאו מדגם OZ F1 שוקלים יותר מגאנט OZ SUPERLEGGERA במידה 17"

כרגע יש מותקנים אצלי 17" במידה 205/40

בגלל משקל בלתי מוקפץ הרכב שלי מסורס

השאלה היא אם כדאי לי להחליף אותם ל superleggera במידה 17"?

וככה בעצם תיעלם תופעת איבוד הכוח בתאוצה

 

אני יכול מצד שני לקנות 16" של OZ

ההבדל זניח - כחצי ק"ג בין 16" ל 17"

הבעיה שברשיון שלי מאושרים 17"

וכפי שהבנתי יהיה לי בעיה לאשר 16"

 

17" -7.2 ק"ג

16" - 6.7 ק"ג

 

ל 16 יהיה יתרון בנוחות נסיעה בשל מעבר למידת 205/45

ומנגד ה 17" יהיו הרבה יותר יפים

 

מה דעתכם?

 

וכמו כן אשמח לשמוע מאיפה כדאי לי לקנות את ה good year f1 gsd-3

שנחשב הצמיג הטוב ביותר לקליאו שלי

באתר www.tire4you.co.il

המחירון למידת 205/45/17 עומד על 878 לצמיג

 

היבואן "אוטולוקס" חזר לייבא את צמיגי TOYO לארץ

היום זה פורסם בידיעות אחרונות.

 

שמעתי דברים טובים על הצמיג proxes t1r

 

מישהו מכיר את הצמיג?

בהשוואה ל GOOD YEAR F1

 

יש 2 דגמים ל TOYO:

t1r

t1s

 

מישהו יודע מה עדיף?

 

מה זה OFFSET?

ואיזה צריך להתאים לקליאו?

 

ומה מרווחי הברגים ? 4X100?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני כנראה הולך להצטער על התגובה שלי אבל אולי זה יעזור לך להבין משהו.

אני יכול להמר על הסיבה שפתחת שרשור עם שאלה על קליאו ספורט וכבר 4 ימים לא קיבלת שום תשובה (למרות הקפצות שלך).

 

בוא אני אעזור לך, אני אתאר כמה עובדות:

התחלת לכתוב בפורום ביום שקנית את הקליאו לפני קצת יותר מחודשיים ועשית את זה בקצב מרשים של כמה הודעות ביום.

עד פה סבבה, אין שום בעיה. אתה לא היחיד.

מה שהרבה יותר מרשים זה שאת כל הכמות המטורפת הזאת של הודעות עשית לגמרי לבד אך ורק על שרשורים שאתה עצמך פתחת בנוגע לקליאו ספורט שלך (אני משמיט הודעה אחת חיצונית שנעשתה בשרשור קליאו ספורט אחר, כנראה בטעות).

עכשיו שלא תבין אותי לא נכון, גם זה מקובל פחות או יותר. אמנם קצת אובססיבי (ואולי קצת משעשע) אבל זה עדיין לא בעייתי.

אני דווקא שמח לראות שרשורים על קליאו ספורט וכמה שיותר מידע שיסתובב פה ויערב את בעלי הרכב, יותר טוב.

 

אז מה בכל זאת הבעיה ?

אמנם העובדה שמעולם לא הגבת לשרשור שלא אתה פתחת (עובדה מדהימה בעיניי...) לא מחייבת שאתה לא קורא דברים שאחרים כותבים אבל כשזה גם מצטרף לכך שחלק נכבד מהשאלות שלך (והשרשור הזה מדגיש את העניין היטב) כבר נענו בעבר המון פעמים בפורום וחיפוש קטן היה כבר מחלץ עבורך תשובה זאת כבר בעיה.

אגב, גם זה לא הכי נדיר, יש הרבה אנשים שנכנסים לפורום עם שאלה שכבר ענו עליה עשרות פעמים ולא מתאמצים לחפש. זה תמיד מעצבן אבל אפשר להחליק על זה לפעמים. במיוחד אם הבחור חדש ועוד לא התאפס על אפשרויות החיפוש וכאלה.

 

הקטע שאצלך בנוסף גם לא נעים לעזור כי התשובות שאתה מקבל אף-פעם לא מוערכות. אתה מזלזל חופשי בתשובות של אנשים ובא לאנשים בדרישות לא הגיוניות שיחפשו/ימצאו/ישלחו לך כאילו שהם עובדים בשבילך וכבר העירו לך על כך בעבר בכמה שרשורים.

כשאתה גם מייעד את השאלות שלך לקהל די מצומצם וקבוע של בעלי הרכב אתה יכול לשרוף אותו די מהר...

 

 

לפני שאתה ממהר להגיב על הדברים, קח נשימה, תקרא שוב ותחשוב ברצינות על מה שכתבתי.

לא הייתה פה שום כוונה לפגוע. אני לא חושב שלכלכתי/השמצתי, השתדלתי להצמד לעובדות אבל זה לא מבטיח שהכל יהיה ורוד.

עם גישה מעט שונה, אני אשמח לראות עוד עשרות שרשורים שלך על קליאו ספורט עם תגובות רבות של בעלי הקליאו וכמה שיותר ידע שיתרום לכולנו.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי על מה שכתבת , ברב הדברים אתה צודק

אבל לדעתי קצת ניפחת את הדברים.

 

ביקורת בונה זה תמיד טוב

ותתפלא אני דווקא כן עושה חיפוש לפני שאני שואל שאלות

 

לגבי כמות השאלות , אני מטבעי אדם סקרן מאוד ואוהב לדעת כל דבר אפשרי

במיוחד בתחום שאני הכי אוהב מגיל אפס - מכוניות

ולמרות כל הידע שצברתי עם השנים אני עדיין נתקל בדברים חדשים שאני שמח לקבל יעוץ מאנשים שמבינים יותר ממני בשל נסיונם ספציפית עם קליאו ספורט.

אני לא חושב שאני מזלזל באף אחד כאן , אשמח אם תתן לי דוגמאות

 

בכל אופן אם מישהו מרגיש שזילזלתי אני מתנצל מעומק הלב.

 

ובכל זאת עדיין לא ענו לי לגבי השאלות ששאלתי בתרד הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח לראות את התגובה שלך. קל מאוד להכנס להתגוננות ולתקוף את מה שאמרתי אבל לקחת את זה בצורה בוגרת ואחראית.

 

עדיין אני לא מבין איך לא מצאת את התשובות לשאלות שלך בחיפוש.

קח למשל את ה-offset שאתה מחפש בקליאו. חיפוש פשוט של שתי המילים "offset" ו-"קליאו" יביא לך רק שתי תוצאות כשהראשונה היא שרשור ארוך שלי שבו תמצא את כל התשובות שלך גם למה זה offset וגם מהו בכל דגם ודגם של הקליאו ספורט וגם מהו מרווח הברגים בקליאו ובכלל שרשור על ג'אנטים שונים לקליאו ספורט ומשקלים ומה שאתה לא רוצה. נראה לי בדיוק בתחום השאלות ששאלת (אולי יהיו לך עוד שאלות אח"כ אבל תקרא ותראה שהוא יכול לענות לך על רובן).

 

לגבי הצמיגים גם, חיפוש יענה לך על הרבה שאלות ומה שלא אז אתה מוזמן לשאול ספציפית (שני הדגמים של הטויו שציינת פשוט אחד ישן והשני מחליף אותו).

 

ניר

 

נ.ב. אם אתה רוצה דוגמאות אתה יכול לעבור שוב על שרשורים שפתחת ולראות את התגובות שלך ושל אחרים. במיוחד זכור לי ששיגעת את ליאור שיתן לך מק"טים לתושבת ואחרי הרבה תגובות שאנשים אמרו שהם לא מבינים איך יש לו עדיין כח לעזור לך גם לו נגמרה הסבלנות. תקרא שוב את התגובות שלך, ובעיקר את הטון כלפי ליאור שהשקיע הרבה זמן ושלף לך נתונים ותרשימים מתוך התוכנה שיש לו. כנראה שאתה לא ראית אותן כך אבל זאת בכל זאת הייתה התוצאה הסופית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כל דבר בנושא גלגלים וצמיגים שהצלחתי למצוא בפורום

וכמובן את הת'רד בנושא האופסט עם התגובות שלך (NMP) ושל מריוס

ואת האמת עכשיו אני יותר מבולבל מאתמול :oops:

 

הבעלים הקודם כנראה לא הבין את המשמעות של החלפת הגלגלים

והמצב כרגע הוא כך:

צמיגי WANLI שנחשבים הכי פחות טובים

גאנטים הרבה הרבה יותר כבדים מהמקור

3 ספייסרים זהים והרביעי כמעט כפול בעובי מהאחרים , ובאופן מוזר כשאני מחליף את הספייסר העבה לספייסר רגיל הגאנט נוגע בקאליפר ואי אפשר לנסוע.

רעידות איומות מכריות הבולמים המשוחררות אצלי (הוזמנו מחו"ל חדשים)

ועם כל זה כבר בפעם השניה במנחת בערד - הקליאו שלי פשוט טובה יותר מקופרה חדשה ומאיביזה FR משופרת עם 200 כ"ס.

 

לפי מה שמריוס אומר אסור להחליף את החישוקים המקוריים ואסור לשנות שום דבר במכלולי הרכב

מה שמביא אותי לנסות ולהחליף לחישוקים המקוריים של הקליאו - אבל לאחר בירור מסתבר שלא מייצרים אותם יותר

דגם OZ f1

 

הגאנט הכי יפה שראיתי לקליאו זה ה OZ סופרלגרה בצבע אלומניום אפור אבל מסתבר שגם את הדגם הזה כבר לא מייצרים יותר.

 

בנוסף הבעלים הקודם אישר ברשיון את הגאנטים וזה בעיה נוספת עבורי לרדת ל 16

ולרדת מ 205 ל 195

לכן חשבתי שכדאי להשאר עם ה 17 והעיקר לעבור לקלים יותר שיהיו זהים או קלים יותר מהמקוריים

השאלה אם מבחינת התנהגות אני ידרוך במקום?

 

לגבי הצמיגים:

הפער בין ה TOYO לבין הגודייר F1 הוא 250 ש"ח לצמיג

השאלה היא האם ההבדל בניהם כה גדול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בודק אפשרות להביא את החישוקים שאני רוצה מארה"ב

www.tirerack.com

רק שיש לי בעיה קטנה :

כידוע אין רנו בארה"ב

 

השאלה שלי זה אם יש רכב שנמכר בארה"ב שדומה במידות הגאנטים שלו למידות הקליאו

אני מדבר על גאנט 16" במידת צמיג 205/45

אופסט 37+ , 4X100

(מישהו יודע מה המידה בסיוויק כי זאת אחת מהמכוניות הכי נפוצות בארה"ב?)

 

זה הגאנט:

http://www.tirerack.com/wheels/WheelCloseUpServlet?target=runWheelSearch&initialPartNumber=W0173020022MGS&wheelMake=O.Z.&wheelModel=Ultraleggera&wheelFinish=Matte+Graphite+Silver&showRear=no&i1_Qty=4&autoMake=Honda&autoModel=Civic+DX+Hatchback&autoYear=1998&autoModClar=&filterSize=All&filterFinish=All&filterSpecial=false&filterBrand=O.Z.&sort=Brand

 

ואלו הצמיגים שאני מתלבט בניהם:

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Kumho&tireModel=ECSTA+SPT&vehicleSearch=false&partnum=045WR6KU31XL&fromCompare1=yes&place=8

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Dunlop&tireModel=Direzza+DZ101&vehicleSearch=false&partnum=04WR6DZ101XL&fromCompare1=yes&place=2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הג'אנט - כי לזה יש 5 ברגים...וממה שידוע לי האופסט של הקליאו הוא דווקא 36.7 בפלוס.

לגבי צמיגים פה בארץ - המחיר של F1 נע בסביבות 700 לאחד.

 

בתרד הנ"ל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=92075&highlight=%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95+OFFSET

 

מריוס אומר שהאופסט הוא 43

וחלק מהמגיבים אומרים 37+-

 

צודק בגאנט בתמונה הוא 5 ברגים , אבל אני מתכוון לאותו ג'אנט ב 4 ברגים

זה הגאנט שמחליף את הסופרלגרה בשנת 2007 בקטלוג של OZ

(צרפתי תמונה של 4 ברגים)

 

היום חיפשתי בכל מקום אפשרי ואני לא מצליח למצוא את הגודייר F1

יש למישהו המלצה אחרת?

לדאנלופ יש דגם חדש שנקרא direza 101 , מכירים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-direza 101 מדורג כ-ultra high performance (לעומת שני האחרים שציינת שהם max). אני בספק אם למישהו בארץ יש ניסיון איתו (בטח שלא לטווח ארוך).

 

נסה לחפש michelin pilot exalto 2. אם אני זוכר נכון רוני המליץ עליו, ולי יש ניסיון מצוין עם הדור הראשון שלו. המחיר שלו אמור להיות בערך כמו ה-F1.

 

סתם מתוך עניין, מי יותר יקר ב-250 זוז, ה-F1 או הטויו?

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נועל רביעיית Dunlop DIREZZA DZ-101 שמדורג כצמיג High Performance המחליף של SP9000 צמיג ממש טוב אחיזה מעולה על הכביש.

ממליץ רק שהמחיר יותר יקר מהמחיר של הSP9000 לשעבר שהפסיקו לייצר אותו אגב...

 

 

איך אני יכול לייבא ג'אנט? אני ממש מעוניין בג'אנט ספציפי כבר המון המון זמן איך הפרוצדורה ומה העלויות?

זה הג'אנט שאני מעוניין בו

http://www.tirerack.com/images/wheels/rial/search/rial_nogaro_bml_100.jpg

רביעייה ב 760$

או בזה

http://www.tirerack.com/images/wheels/asa/search/ASA-AR1_Black_100.jpg

אותו מחיר בערך.

מאיפה אני מתחיל לברר את כל הסיפור הזה? בדואר אוויר הסיפור הזה ממש יקר.. אם אתה רוצה וזה אפשרי נזמין ביחד אם זה אפשרי שיצא יותר זול לשלוח ביחד שמינייה מאשר רביעיה שלח לי ה.פ ונדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי איזה פאנצ'רמעכר מכר לך את הסיפור הזה.

 

ה-direzza מדורג כ- Ulrta high performance ולא High performance וככל אחד משניהם הוא לא יכול להחליף את ה-SP9000 שהוא max performance.

 

בנוגע להפסקת יצור ה-9000 אני לא יודע, אבל ב-tirerack הוא יותר יקר מה-direzza.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיר, כמה תשובות לדברים שהעלית (מקווה שזה מכסה, קשה לי כבר לעקוב אחרי הנושאים השונים שאתה שואל באותה הודעה 8)).

 

מה שמריוס אמר לגבי החלפה של חלקים ושאסור לשנות כלום זה מהצד החוקי של העניין ובעיקר מבחינת חברות הביטוח והדברים שעליהם הם יכולים להתנער מאחריות.

זה כמובן אומר שאסור לך להתקין 16 כשברישיון כתוב 15 וכו'. מה שיותר קיצוני זה האופסט שגם עליו יש להקפיד ופה יש את הבעיה שאף-אחד לא מתייחס לזה ולא רק שאנשים לא מתייחסים לזה כשהם קונים ג'אנט, מתברר שגם כל מוכרי הג'אנטים לא ממש מתייחסים לזה והרבה פעמים לא יודעים אפילו להגיד לך מה האופסט.

אתה לא חייב בדיוק את הג'אנט המקורי. רק שהוא יהיה עם נתונים זהים.

 

זה נכון שעכשיו אתה ברישיון 17 אבל גם זה בתכל'ס בקומבינה. אתה יכול לחזור למידה המקורית שלך של 15 אינץ' עם אופסט של 43 (קליאו דור ראשון זה 43). כפי שכבר אמרתי קודם, אתה צריך ג'אנט של 4x100.

מבחינת החוק והביטוח ומריוס (למרות שצריך להיות מקרה קיצוני על גבול ההזוי שמישהו באמת יבדוק לך אופסט) אתה תהיה חייב 43 אבל מבחינת סטיה סבירה להתנהגות ומקום אז אפשר לחרוג טיפה (נניח עד 37 שהוא די נפוץ ויגרום לכך שהגלגל יבלוט מעט החוצה). אני אומר את זה כי לדעתי גם במצב הנוכחי שלך הביטוח יכול למצוא תירוצים בערך באותה מידה שהוא יבדוק לך אופסט במקרה של תאונה.

תחליט מה אתה רוצה לעשות כי מצד אחד אתה אומר שאתה רוצה להצמד למידה המאושרת שלך כרגע ומצד שני אתה מדבר על לעבור ל-16, עם צמיגים ברוחב 205 שזה בכל מקרה לא מאושר ולא יאושר לך (שלא בקומבינה).

 

לגבי הצמיגים, תנסה ללכת מהכיוון השני, תבדוק מה יש לך זמין בארץ ובאיזה מחיר ולא למצוא מה בא לך ואז לגלות שאין בארץ (שזה רוב המקרים).

אם יש לך Toyo T1S/T1R ב-250 ש"ח פחות מה-F1 לצמיג אז תקח בלי לחשוב הרבה.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...