Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר : סיאט טולדו טורבו דיזל


durex
שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש לי מס' שאלות על האוטו

 

קודם כל מדובר בסיאט טולדו שנת 2004

1900 טורבו דיזל

 

1) האוטו הזה בסדר ? אני בן 18 וזה אוטו ראשון

 

2) האוטו הזה הוא מונית כמה בערך עולה להפוך אותו לפרטי?

 

אמרו לי שדיזל חוסך בדלק זה נכון?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר "בסדר"? הרכב מעולה אבל אתה חייב להגדיר לעצמך מה אתה רוצה? אתה נוסע הרבה שאתה צריך רכב דיזל? אתה לא רוצה משהו יותר קטן וקומפקטי שלא ישב לך הרבה על הכיס? זהו רכב משפחתי עם מנוע דיזל חזק וחסכוני. אם אתה רוצה להפוך רכב לפרטי ממונית והוא מודל 2004 ז"א שיש עליו עדין מכס שתצטרך לשלם. אל תשכח שגם הטסט לרכב הזה הוא כ-2300 ש"ח. צריכת הדלק היא כ-4.5-5 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה בינעירונית שזה חסכוני למדי.

 

בתור מישהו שזה האוטו הראשון שלו אני מציע לך לחפש משהו קטן יותר בעל מנוע בנזין (במיוחד אם אינך נוסע הרבה). כך תוכל לחסוך ברכישה של רכבך הראשון ולא תצטרך להוציא הרבה כסף על רכב שגמע קילומטרים רבים בתור מונית.

 

תחשוב על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העזרה ...

 

אבל המונית הזאת הייתה של אבא שלי והוא השקיעה בה חבל על הזמן...

 

ובשיעורי נהיגה למדתי גם על דיזל וזה הרבה יותר נוח מהבנזין וזה אוטו עם כריות אוויר וכל השטויות האלה...

 

יש לך אולי מושג כמה עולה להפוך אותו לפרטי ?

 

תודה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

במידה וזה רכב מאבא שלך, כדאי להפוך אותו לפרטי.

מהסיבות הבאות:

אביך מכיר את הרכב, אתה מכיר את הרכב.

אתם יודעים על ידי מי הרכב ננהג, איך הוא טופל, ואת איכות הנסיעה, כך שאין לך פה חתול בשק.

ישנם שתי חסרונות:

1.קושי במכירה.

2. המכס במודל 2004 כנראה יהיה גבוהה.

ע"מ להפוך את הרכב לפרטי, גש למכס (אני עשיתי ביפו ,יצא לי יותר זול מאשדוד משום מה ) הבא איתך רשיונות רכב, ציין בפני המוכס שהרכב מצויד בכריות אוויר (הנחה) ו ABS. (הנחה) שיכולה לחסוך לך עד 4000 שקלים.

אני שילמתי בשנת 2003 8 אלף שקל מכס על שנת 99.

אני מעריך שתשלם 10-12 אלף שקלים.

אבל הכל תלוי במצב הרוח של המוכס.

עצה נוספת: תדאג שהאוטו יראה מסריח (לא לנקות אותו וכו) זה עוזר.

במידה והרכב עבר תאונה (אם עבר) דאג להביא איתך דוח ירידת ערך ( זה יעזור גם)

בהצלחה.

*** שכחתי דבר נוסף

אם הטסט שלכם קרוב, תדחו את זה עד הטסט, תעשו את הטסט בתור מונית, ותקבלו טסט לשנה ב 650 שקלים

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...