Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אומגה - הערכה של עלות אחזקה שנתית.


Tigra16V
שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זאת שיש בUMI היא 3 ליטר שנת 2000?

עם כן, אבא שלי נסע עד לUMI בישביל לקנות אותה, אבל היא נמכרה בדיוק שהוא הגיע :(

 

והאומגה 2001 שבYAD2, יקרה מידי, למרות שהוא אוטו מעולה.

 

וכן, תתפלא, רצועת טיימינג יכולה לגרום להרבה נזק.

אני לא משש מודע לכל הפרטים , אך אני יודע שבגלל הרצועה, הלך המחשב ועוד הרבה חלקים חשובים במנוע, וכן , הגענו ל55 אלף ש"ח.

 

 

תרשה לי, אבל קריעה של טיימינג לא גורמת לנזקשל 55 אלף ש"ח,ואין בינה לבין מחשב המנוע דבר וחצי דבר, אלא אם כן אחת הבוכנות יצאה לטיול מחוץ למנוע, ופירקה את כל הרכב..

 

דרך אגב, מנוע חדש + מחשב מהיבואן לא יעלו יותר מ 25 אלף ש"ח..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, אני שמח שאתה ובגירה יודעים בדיוק מה קרה.

אתם הייתם שם, אתם גם ראיתם את החשבונית של התיקון, נכון? :|

אמרתי לך את מה קרה, עם אתה לא רוצה להאמין (ואין סיבה שלא) אז אל תאמין.

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקים יקרים כמו כל רכב יוקרה אחר עם כל מה שמשתמע מזה .

 

דווקא אחרי הדיון הזה ניזכרתי שכשביררתי עם קרוב משפחה שיש לו סוכנות וגם מוסך של UMI הוא המליץ לנו ללכת על ה 3 ליטר וכי היא עדיפה מבחינה כללית אפילו באמינות .

 

את האמת שאני לא ממש יודע מה הקשר בין האומגה והווקטרה, מי שמחפש אומגה מחפש משהו ומי שמעוניין בווקטרה מחפש דבר אחר .

דיי בטוח שכל האחזקה של האומגה תהיה גבוהה יותר משל הווקטרה בכל פרמטר .

 

האומגה פחות מגרה לתקיפת פניות וגם פחות סלחנית עם ההנעה האחורית שלה והגודל הענק (ואל תחשוב שזו בימר סדרה 3 כי היא ממש לא )

 

צריכת דלק ממוצעת תהיה בסביבות ה 8 ק"מ לליטר

 

נ.ב. באומגה שיש לנו הוחלפה רצועת טיימינג ב 86 אלף במוסך (מספר הטיפולים ) לא היו לה בעיות מיוחדות .

 

 

נ.ב. אם אי פעם אחשוב להחזיק ספינה כזו בעצמי אז אני כבר יודע איפה להתחיל לחפש לה גיר ידני ;)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

האומגה המדוברת נמכרה מזמן. גם שם דברו איתי על חשבון תיקון של כמה עשרות אלפים ש-UMI לקחו על עצמם.

 

לגבי הווקטרה B, מצטער אבל לא מסכים. יש לי די נסיון עם מונדיאו דור ראשון (ועזוב את זה שבחו"ל היא כבר הייתה שניה לפני החלפה במודל 2000) ומדובר במכונית הרבה יותר מוצלחת מהווקטרה - יותר נוחה, התנהגות הרבה יותר טובה, יותר מרווחת, עיצוב פנימי עדיף, גיר יותר טוב ועוד, מה עוד שהיא נמכרת כמשומשת בהרבה פחות מהווקטרה בישראל. היתרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא מנוע 2.2 שהוצע בווקטרות המאוחרות, אבל הן כבר עומדות מול המונדיאו החדשה, ושם בכלל אין לה סיכוי. אולי חובבי אופל יחלקו, אבל לדעה הזו שותף כל מבחן דרכים. אני ניטרלי, עובדה שחיפשתי לרכוש אומגה, ואף שקלתי בזמנו ווקטרה עד ששכרתי אחת...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לי על אומגה A סטיישן 3.0 ליטר מסוף שנות ה-80 שהגיעה מהולנד יחד עם עולים מרוסיה. מדובר עליה או על רכב אחר?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בין האומגה GSI ללוטוס אומגה?

האמת, לא הרבה, וזאת הסיבה שאני מחפש אותה :twisted:

 

אומגה A עם מנוע 3 ליטר (6 בוכנות טורי, לא V) שחורה, אבל לא סטיישן.

עד כמה שידוע לי, לדגם ה GSI אין גרסת סטיישן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה יש גם סטיישן, כסופה, אם אני זוכר נכון. יש לה פוטנציאל להיות ה-Q-CAR האולטימטיבית.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, מה ההבדל בין האומגה GSI ללוטוס אומגה?

 

הגדלת נפח מ-3 ליטר (GSI) ל-3.6 (לוטוס) ו-2 מגדשים.

ועוד עיצה קטנה ממני, אל תתקרב ל"שוק" המנטות, יש שמה 2 כרישים שמכירים כמעט כל מנטה שזזה/לא זזה בארץ וקונים כל מה שזז.

 

לגבי האומגה, הייתה לנו כזו לפני 5 שנים בדיוק. שנת 2001 מנוע 2500 רמת גימור הגבוהה אלגנס, קנינו אותה כשהיא הייתה שנתיים על הכביש ממכרז (במחיר של קורולה חדשה בזמנו) עם עוד שנה אחריות. סה"כ הרכב עצמו מצויין (אבזור, תמורה, התנהגות, אחיזה, ביצועים וכו') אבל הוא סובל מ-2 בעיות קשות: אמינות בקרשים וסחירות על הפנים. פגשתי כבר בעלי אומגות מרוצים אבל על כל אחד כזה פגשתי 3 שאכלו הרבה קש מהרכב.

אצלנו רוב התקלות היו בגלל כל החישמוליאדה ברכב (חימום מושבים, צ'ינגר בקונסולה וכו'), לכן אני ממליץ ללכת על הדור הראשון (לפני שנת 2001) שבו יש פחות אבזור שיעלה הון תועפות לתקן.

גם אני ממליץ ללכת על מנוע 3 ליטר, ההבדל בצריכת הדלק הוא זניח (לעומת 2.5 או 2.6).

אני מקווה שאתה מוכן לצריכת דלק של מנוע V6, זה אומר 1:7-8 בתוך העיר, מחוץ לעיר המספרים כבר שפויים יותר.

לגבי עלויות, אנחנו חישבנו עלות של 33K ש"ח אחזקה שנתית (כולל ירידת ערך) בשנת 2003 לפני שהחלפנו לליסינג (כי זה היה יותר זול). החישוב שלנו נעשה על סמך השנה אחזקה שהרכב היה אצלנו בהתחשב בזה שאנחנו עושים 10K ק"מ בשנה כולל טיפול שנתי וללא תוספת תקלות.

לסיכום, אם כסף זה לא בעיה בשבילך אתה מאוד תהנה מהרכב כי סה"כ הרכב עצמו ממש איכותי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד עיצה קטנה ממני, אל תתקרב ל"שוק" המנטות, יש שמה 2 כרישים שמכירים כמעט כל מנטה שזזה/לא זזה בארץ וקונים כל מה שזז.

.

 

קרעת אותי :lol::wink::lol:

תשובה עניינית... קצת בעיה.

ניתן עדיין למצוא מנטות במצב סביר בארץ שנמצאות בשימוש יום יומי.

עד שרינגל סגר הייתי ממליץ בפה מלא, היום, לאחר שהוא סגר, קצת יותר בעייתי למצוא חלקים מסויימים אעפ"י שהן חולקות הרבה חלקים עם אופלים מודרניים יותר (אני נמצא בעיצומו של פרויקט שיפוץ מנטה, אני משתיל בה כל מה שאני מצליח לפרק מאסטרה GSI שנפלה לידיי. עד עכשיו לא נתקלתי בבעיות של התאמה, פשוט פרוק והרכבה וזה כולל כסאות, דיפונים פנימיים של דלתות, מנוע,מערכת בלימה כולל ABS, דש בורד שלם וכו') ככה זה גרמנים, למה לשנות מה שעובד טוב?

 

מחירים? בהתאם למצב הרוח של המוכר וכמובן תלוי בשנה במצב ובדגם.

בעיקרון רובן בארץ בין השנים 79-82. 1300 ידניות, 1800 אוטומטיות ו 1600 אוטומטיות/ ידניות.

יש גם גירסת האטצ'-בק 3 דלתות.

אם אתה רוצה מציאות, אז בד"כ אלא יהיו רכבים ללא טסט כמה שנים, לקנות ולשפץ. במקרה הזה אתה יכול אפילו לקנות אותן ב 1000 ש"ח.

רכב תקין, נוסע ובמצב טוב תתקשה למצוא בפחות מ 15K ש"ח אם בכלל. הייתה אחת לא מזמן בפוקוס, מנוע 2 ליטר, שנת 79, 20K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...