Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ קניית חלקים מחו"ל לקליאו 172


pelo911
שימו לב! השרשור הזה בן 6326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קליאו 172 MK1 שנת 2001

 

אני רוצה להחליף את האגזוז המקורי באגזוז שישפר את הסאונד וישפר את הביצועים של המנוע.

הבנתי שיש דגמים מסויימים שמתאימים לקליאו ושהתקנה של אגזוז לא מתאים רק יוריד את ההספק.

 

http://www.k-tecracing.com/catalogue.asp?app=Clio%20172/Cup/182&category=Clio%20172/Cup%20Exhausts&nav=1

 

יש כאן רשימה של אגזוזים ושל כל מיני חלקים נלווים

מישהו יכול להסביר מה בדיוק אני צריך להזמין ולהתקין ומה זה יתן מבחינת הספק וסאונד.

כמו כן אם כדאי לבטל את הממיר ולהרכיב משתיק במקומו.

 

בנוסף מורכבת מערכת ראם אייר של סימוטה , מישהו מכיר את החלק הזה? ויכול לומר מה הוא טורם מבחינת הספק?

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפי מה שאני קורא שם הם טוענים לתוספת של כ-7 כ"ס בהתקנת השיפורים, שעלותם כמה אלפי שקלים ומעלה. אתה באמת רוצה להוציא כ"כ הרבה כסף על 3-4% הפרש בביצועים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני קורא שם הם טוענים לתוספת של כ-7 כ"ס בהתקנת השיפורים, שעלותם כמה אלפי שקלים ומעלה. אתה באמת רוצה להוציא כ"כ הרבה כסף על 3-4% הפרש בביצועים?

 

הם מציעים מערכת עד הממיר שנראית בדיוק כמו המקורית ומסתתרת מאחורי הפגוש שזה מצויין נגד שטויות של החוק בישראל.

והמחיר בש"ח זה בערך 2500 ש"ח.

 

יש לך רעיון אחר במקום להזמין בחו"ל?

איזה עוד דרכים יש כדי להעלות את ההספק?

הרי גם ככה נראה שהמנוע מנוצל כמה שאפשר בשל האנמיות שלו בסל"ד נורמאלי

מה כבר יכול להוסיף עוד הספק?!

 

בנוסף כל כמה זמן אני צריך להחליף פלאגים? דרך EBAY זה הרבה יותר זול מרנו ישראל.

יש דגם לקליאו PFR6E-10 Ngk

וגם דגמים של בוש ודנסו

מה הכי מתאים? ומה העלות בערך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה כל כך רוצה להעלות את ההספק?

כמו שרוני אמר, תמורת כמה אלפי שקלים אתה מקבל כמה כ"ס.

השאלה, האם זה שווה :roll: ?!

יש כמובן את הדרך הזאת לשפר את ההספק:

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2088

(סה"כ 50,000 ש"ח +-) :lol:

 

הפלגים הכי מתאימים, הם אלה שציינת של NGK. וכן העלות שלהם ב"רנו ישראל" היא גבוהה מאוד (כ-800 ש"ח), כאשר ב-EBAY אפשר להזמין בסביבות ה-200 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה כל כך רוצה להעלות את ההספק?

כמו שרוני אמר, תמורת כמה אלפי שקלים אתה מקבל כמה כ"ס.

השאלה, האם זה שווה :roll: ?!

יש כמובן את הדרך הזאת לשפר את ההספק:

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2088

(סה"כ 50,000 ש"ח +-) :lol:

 

הפלגים הכי מתאימים, הם אלה שציינת של NGK. וכן העלות שלהם ב"רנו ישראל" היא גבוהה מאוד (כ-800 ש"ח), כאשר ב-EBAY אפשר להזמין בסביבות ה-200 ש"ח.

 

אני רוצה להעלות את ההספק כי המנוע קצת חלש ואף פעם לא מזיק עוד כוח במיוחד בסל"ד נמוך כי המנוע של הקליאו פשוט מת מתחת ל 4000 סל"ד

בגלל זה רציתי לשמוע איזה אפשרויות יש

אם קונים מערכת פליטה טובה כולל סעפת זה יקר מאוד אבל מוסיף בערך 15 כוח סוס

ביחד עם מערכת יניקת אוויר טובה עוד 7+- כוח סוס

ואז כבר מגרדים את ה 200 כוח סוס עם צי'פ

עם משקל נוצה של 1050 ק"ג מתקבל יחס הספק משקל גבוה בהרבה משל הונדה סיוויק טייפ R ומשל הרבה מאוד מכוניות ספורט.

 

לגבי הקיט המדהים הזה של הטורבו לקליאו , הוא שווה כל אגורה רק כדי לעמוד ברמזור מול פורשה 911 חדשה ולמחוק לנהג את החיוך מהפה..........

לגבי הורדת הכוח הזה לכביש זה בעיה מאוד רצינית בהנעה קדמית.

אם קראת מה שרשמו שם בבדיקה מול סקייליין משופרת מעל 500 כוח סוס , הקליאו עמדה מולה עד מעל 200 קמ"ש וזה באמת טירוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שתארת בתרד קודם כדאי שתתמקד בייצוב הרכב והבאתו למצב תקין כסטנדרטי.

 

לאחר שתשלים את הנ"ל, המלצתי לך למד את הרכב הוא מאוד נחמד בתצורתו המקורית.

 

תעבור מס' חודשים ותרגיש שמיצית את הרכב או אז תשפר, תגדוש, תחליף וכו'.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שתארת בתרד קודם כדאי שתתמקד בייצוב הרכב והבאתו למצב תקין כסטנדרטי.

 

לאחר שתשלים את הנ"ל, המלצתי לך למד את הרכב הוא מאוד נחמד בתצורתו המקורית.

 

תעבור מס' חודשים ותרגיש שמיצית את הרכב או אז תשפר, תגדוש, תחליף וכו'.

 

זה ברור לגמרי , היום דיברתי עם מנור להביא את הרכב אליו ליישור קו כללי

אבל המנוע חלש עדיין יחסית לכן אני מדבר על שיפורים להעלות קצת את ההספק

לגבי גדישה זה לא כדאי גם כלכלית כי זה כסף שלא יחזור לעולם במכירת הרכב וגם כי אני לא מאמין בכל כך הרבה כוח בגלגלים הקדמיים , זה גם מסוכן , גם בלתי נשלט ומאבד את כל ההתנהגות המיוחדת שהקליאו ניחנה בה.

 

כל בעלי הקליאו כאן , ואף אחד לא שיפר כלום ברכב?! לא אגזוז מיוחד לקליאו ולא צי'פ לפחות? או קיט מצערות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, חלש זה יחסי, נתוני הבסיס הם כ- 170 כ"ס 0-60 מייל שעה ב- 6.6, 0-100 מייל שעה ב- 18.2 שניות ומהירות מקסימלית של 220 קמ"ש, כל זה בהנחה שהרכב פיקס מכל בחינה שהיא.

אתה מציין שהמנוע חלש, מה הייתה תוצאת הבדיקה לגבי נתוני המנוע ?

לגבי שיפורי מנוע ל- 172, מערכת הפליטה המקורית מאוד יעילה והחלפתה תניב שיפור שולי לחלוטין, כנ"ל לגבי פיש & צ'יפס, דרך אגב החלפת דוד אחורי לא תשפר דבר במקרה הטוב.

לנושא המצערות לא אתייחס ואניח שנפלט לך מונח בתחום.

לגבי גדישה, יש קיטים באירופה שמביאים את המנוע למעל 250 כ"ס, המחיר סטטוספרי ולמיטב ידיעתי אף אחד לא מימש זאת בארץ.

אני חוזר לגבי המלצתי במקור, אל תסתבך בשלב זה, ישר קו למד את הרכב ואח"כ נדבר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר שהבאת הוא אתר בריטי מאוד רציני שמתעסק עם שיפורי דגמים שונים של רנו.

 

בכל אופן, לדעתי כדאי לך להרגע ולא לחפש "הרפתקאות". המנוע בצורתו הבסיסית כבר משופר מאוד וחזק דיו. מי שלא יודע להשתמש ב-172 כ"ס לא ידע גם להשתמש גם ב-250 כ"ס.

אני במקומך הייתי משאיר כסף בצד לכל צרה שלא תבוא. כנראה שאין לך היכרות עם מוסכי רנו עדיין.

בכל מקרה, לקו ישר נטו (מכל התרדים שלך משתמע שזה מה שמעניין אותך) יש רכבים יותר טובים.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה כל כך רוצה להעלות את ההספק?

כמו שרוני אמר, תמורת כמה אלפי שקלים אתה מקבל כמה כ"ס.

השאלה, האם זה שווה :roll: ?!

יש כמובן את הדרך הזאת לשפר את ההספק:

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2088

(סה"כ 50,000 ש"ח +-) :lol:

 

הפלגים הכי מתאימים, הם אלה שציינת של NGK. וכן העלות שלהם ב"רנו ישראל" היא גבוהה מאוד (כ-800 ש"ח), כאשר ב-EBAY אפשר להזמין בסביבות ה-200 ש"ח.

 

 

איפה אני מוצא אותם ב 200 ש"ח??

לא מצאתי בפחות מ 500 כולל משלוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האתר שהבאת הוא אתר בריטי מאוד רציני שמתעסק עם שיפורי דגמים שונים של רנו.

 

בכל אופן, לדעתי כדאי לך להרגע ולא לחפש "הרפתקאות". המנוע בצורתו הבסיסית כבר משופר מאוד וחזק דיו. מי שלא יודע להשתמש ב-172 כ"ס לא ידע גם להשתמש גם ב-250 כ"ס.

אני במקומך הייתי משאיר כסף בצד לכל צרה שלא תבוא. כנראה שאין לך היכרות עם מוסכי רנו עדיין.

בכל מקרה, לקו ישר נטו (מכל התרדים שלך משתמע שזה מה שמעניין אותך) יש רכבים יותר טובים.

 

תתפלא , הדבר הכי מעניין אותי במכונית זה סיבובים והיגוי כמה שיותר טהור מדוייק ובעל משקל לא פחות ממעולה , כרגע לצערי הרב אני לא זוכה לזה בקליאו שלי

ואני לא יודע אם קיים רכב כזה בישראל פרט ל S2000 וכמובן מכוניות הרבה יותר יקרות

(לא נהגתי מעולם על ה 306 GTI-6 או S16 אז אני לא יכול להמחיש אם היא מהנה ומדוייקת יותר מהקליאו או לא)

 

אם הייתי מעוניין בקו ישר הייתי ישר הולך על האיביזה טורבו , שיפורים במעט מאוד כסף יביאו הספק מדהים , הרבה יותר נוחה ביום יום מהקליאו (כוח זמין) גיר הרבה יותר חזק ואמין וכמובן שירות הרבה יותר במוסכים המורשים של היבואן.

 

נהגתי על מכוניות הספורט הטובות והמהירות בעולם

ואולי זאת הסיבה לצערי שאיבדתי את היכולת להינות באמת מהנעה קדמית מהסוג המשובח כמו הקליאו ואולי בגלל זה אני מחפש דרכים להוציא מהמנוע עוד קצת.

 

אין טעם לומר לי שמי שלא יודע לנהוג על 172 כוח סוס לא ידע להחזיק 250 כוח סוס וכל מיני עקיצות שונות.

אם ידעתי להחזיק 612 כוח סוס של הקאררה GT

ולהוציא את אחת מהמכוניות הכי אוחזות בעולם קאררה C4S לאיבוד אחיזה של הגלגלים האחוריים

בסוויפר מאוד מהיר (כ 110 מייל לשעה) ולדעת להחזיר אותה למסלול.

אז אני מאמין שהקליאו בסדר גמור בשבילי.

 

אני מקווה שאחרי כיוון פרונט אני יהנה יותר מההיגוי , או שאולי הגלגלים הגדולים מידי (17") שמותקנים כרגע פוגמים בחדוות הנהיגה הכה מפורסמת בקליאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אני מוצא אותם ב 200 ש"ח??

לא מצאתי בפחות מ 500 כולל משלוח

 

אני בזמנו בארץ, בדרום תל אביב קניתי אותם ב360 אם אני זוכר נכון... לקנות בקרסו עולה 600 וזה סתם שוד.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

pelo911, ידידנו הטרי במשפחת רנו ספורט...

 

התפזרת קצת.

 

טפל קודם כל בבעיות ההיגוי שיש לך ונסה לרדת במידה של הג'נטים, יש לי הרגשה שה-17" לא עושים חסד עם הקליאו שלך.

(אם אתה לא אוהב את החישוק המקורי, יש לי חישוק למכירה שמותקן כרגע על הרכב שלי :wink: )

 

 

 

בקיצור, אחרי שתטפל בבעיות האלו תחליט אם אתה רוצה לשפר את המנוע. זכור תמיד שהחלפת סטאפ של בולמים+קפיצים יכול לתת הרגשה ספורטיבית יותר וביצועים טובים יותר בסיבובים שאותם אתה כל כך אוהב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגדלת משקל בלתי מקופץ פוגעת בחדות ההיגוי, עצתי היא שתשאיל סט צמיגים+חישוקים במידה המקורית,

הרכב אותם בציר הקידמי, וסע לנסיעת מבחן.

(כספר אמר לי בה"פ שהוא מתנדב. :lol:)

 

וחזור לספר על כך.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על מכוניות הספורט הטובות והמהירות בעולם

ואולי זאת הסיבה לצערי שאיבדתי את היכולת להינות באמת מהנעה קדמית מהסוג המשובח כמו הקליאו ואולי בגלל זה אני מחפש דרכים להוציא מהמנוע עוד קצת.

 

אין טעם לומר לי שמי שלא יודע לנהוג על 172 כוח סוס לא ידע להחזיק 250 כוח סוס וכל מיני עקיצות שונות.

אם ידעתי להחזיק 612 כוח סוס של הקאררה GT

ולהוציא את אחת מהמכוניות הכי אוחזות בעולם קאררה C4S לאיבוד אחיזה של הגלגלים האחוריים

בסוויפר מאוד מהיר (כ 110 מייל לשעה) ולדעת להחזיר אותה למסלול.

אז אני מאמין שהקליאו בסדר גמור בשבילי.

 

 

סלח לי אבל - נו באמת.

 

קנית קליאו שאיננה במצב תקין לגמרי, כנראה, ולמרות שאתה מודע לכך אתה כבר רוצה לשפר? קודם תקן את ההתנהגות, ההיגוי וכוח המנוע, שהוא בכלל לא מת לחלוטין מתחת ל-4000, ואני יכול להוכיח לך את זה עם הקליאו שלי. איביזה הרבה הרבה יותר נוחה ביום יום בגלל כוח המנוע? ממש לא. נכון, יש יותר מומנט, אבל הקליאו בהחלט מספקת גם כן.

 

באשר למשפט הפלצני "נהגתי על מלאן תלפים מכוניות על ולכן אני לא יכול ליהנות יותר מההנאות הפשוטות שבנהיגה על הספורטיביות המסכנות שלכם" - מלבד היותו פלצני אין בינו ובין הרצון לשיפור כוח המנוע של הקליאו שום דבר. אני גם משוכנע שבעלים של קאררה GT נתן לך להתחרע לו על האוטו במידה כזאת שבאמת דגדגת את ה-600+ כ"ס שלו, ואני מאוד מקווה בשבילך שלא נשמע על עוד קליאו מרוחה בקרוב בגלל מישהו שחשב שהוא יודע לנהוג (ואני לא טוען שאתה לא יודע לנהוג, פשוט קרא את מה שכתבת ותבין למה אני כותב את זה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...