Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע הלך חוות דעת


topagency
שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים

 

הלך לאוטו שלי ראש מנוע (מיצובישי סופר לנסר 95) הייתי במוסך

יצא קצף לבן מהרדיאטור בבדיקה שהפך לחום.המוסכניק אמר שהלך ראש מנוע.

הוא רצה על החלפה 3500 ש"ח.מכיוון שאין לי סכום כזה הוא הציע לעשות ניסוי שהסיכוי שלו לעבוד

הוא 50 אחוז הוא אמר שהוא יחזק את הראש מנוע ובעצם ירים אותו טיפה למעלה ע"י חיזוק הברגים.

אמרתי לו שינסה והיום הוא החזיר לי תשובה שזה הצליח והמנוע מתפקד כרגיל.

האוטו נשאר היום אצלו כי הוא ביקש לעשות לו מחר עוד חיזוק קטן כשהוא יפתח את המוסך.

בנוסף נוצר חור גם בחלק שמעביר את המים לאיזורים שונים באוטו ובגלל זה הלך הראש.

הוא רוצה על העבודה עם החלק 900 שקל.

3 שאלות:

האם המחיר שהוא דורש על ראש מנוע הוא בגדר סביר?

האם הפתרון שהוא הביא לא יגרום צרות כעבור תקופה קצרה?

האם המחיר שהוא לקח על הקומבינה הזאת+החלק יקרה?

 

אודה לכם אם תתנו את חוות דעתכם ואם תוכלו לענות על השאלות שלי

 

בברכה

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדיין לא נרשם בפורום זה שרשור הזוי שכזה!

בני ל. דוד מזר, דניאל , מוסך רון ,קאמי טאץ ,לטיפולכם!

ראש מנוע , לא ניתן להרים למעלה, רק את חשבון הבנק של המוסך.

הצנרת המדוברת זוהי הצנרת מתכת המובילה לרדיאטור חימום כנראה,

מסתמן ניסיון להשחיל אלמנט, במסווה של מוסך שבא לקראת הלקוח ומתחשב בו כביכול.

פרטים נוספים יוכלו להבהיר את התמונה.

הנוזל החום ברדיאטור , זהו חלודה שנובעת משימוש במי ברז, במקום נוזל קירור יעודי.

חג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אני חייב להיות יותר מדוייק :

 

יצא קצף מהמים ברדיאטור בהתחלה לבן בהיר ואז יצא ממש קצף לבן כהה

אחרי זה זה נהפך לחום. יש לציין שהיו בועות במים כל הזמן ואפילו השפרצות קלות.

בקשר לראש מנוע הוא חיזק את הברגים על מנת לתת לראש מנוע לעלות טיפה יותר מהוראות היצרן.

הוא רק חיזק ברגים. אומר שזה פתר את הבעייה. לא יכול להיות?

מדובר במוסך שבח בחולון לא מוסך מורשה אבל מתמחה ביפניות מוסך מוכר באמינות שלו.

בקשר לשאלות שלי אני אשמח אם תוכלו לענות לי בהרחבה.

 

בברכה

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקר וכזב , צביקה עוד לפני שקראתי את תגובתך, נמתחתי כמו קפיץ מגודל השקרים.

גם אם זה נכון שהלך הראש,והגיע למצב של שמן בראדיאטור.עם כל הנסיונות שעשיתי בחיים לחזק ראש זה לא הצליח.לא דובר כאן על שטיפת מערכת קירור לאחר "ההצלחה" והסיפור נשמע מסריח.

איזה עוד "חיזוק קטן" יש לבצע ,לאחר שהמוסכניק אמר שזה הצליח ?.אם זה הצליח משמע שהוא סגר את מכסה השסתומים,אז מה יפתח עוד פעם ל- "חיזוק קטן ?. בושה וחרפה.

סיפור כזה לא התאים לי דווקא עכשיו לפני השינה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שהוא עבד עליי מהדברים שלך

רק תסבירו לי מה זה הקצף הזה ולמה המים ביעבעו לפני התחממות והשפריצו.

אז לא הלך ראש מנוע?

ואם כן הוא לוקח סיכון כי זה מוסך מכובד מאוד שוב מוסך שבח בחולון.

הוא הבטיח לי אחריות על העבודה.

קיצר מה לעשות?

 

אשמח לתגובה לפני השינה

בברכה

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מספר על כל מיני בדיקות שבוצעו במוסך עצמו,

אבל נשאלת השאלה, למה החלטת ללכת למוסך ?

מה ראית ברכב, שגרם לך ללכת למוסך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרים לי כ"כ הרבה פרטים.. כמו לנסות להבין משהו על התמונה מעיוור צבעים.

 

מה הבדיקה שאותה ביצע המוסך שגרמה לקצף ברדיאטור?

למה "הלך הראש"? אי אפשר להגיד דבר כזה לפני שמורידים אותו, מקסימום, אפשר להגיד שנפרץ האטם ו\או הראש התעוות.

למיטב ידיעתי, ראש מנוע יורד לכיוון המנוע כשמחזקים ברגי ראש, ולא עולה, ואין מנוע עם ראש מלמטה.

אין שום טעם לחזק ברגי ראש מנוע, אם כבר האטימה התחדשה (קשה לי להאמין), מקסימום שהוא יכול לעשות, זה לקרוע אותם.

ה"חלק" הוא כנראה צנרת של טרמוסטט.

 

להגיד לך על מחירי העבודה והראש - אין לי מושג. אבל לא קובעים החלפת ראש כל עוד הוא לא בחוץ ולא רואים את המצב שלו - ראש תקין דורש רק החלפת אטם ראש (סביבות 100 ש"ח לחלק עצמו), וראש מעוות אפשר לחרוט ליישור שטח (עבודה מסביבות 150 ש"ח ועד גבול החמדנות של החרט). מחליפים רק ראש שלא ניתן ליישר, כי נשאר לו פחות מדי עובי או כי הוא מעוות מדי, או כזה שהלכו בו שסתומים \ תושבות \ שאר חלקי ראש שהסכום שלהם והעבודה לשיפוץ יותר יקרים מהראש החדש.

 

נזק - יכול להיות נזק מחיזוק יתר של ברגי ראש, יש להם יכולת מתיחה מוגבלת, ואחרי חיזוק יתר הם יכולים להימתח ולא לתת אטימה בפעם הבאה, בחיזוק עפ"י הוראות יצרן. ויכול להיות שלא יהיה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי "החלק שמעביר את המים"

משהו לא מסתדר לי עם 900 ש"ח, ניסיתי לחשוב על כל חלק אפשרי שעוברים דרכו מים, החלק הכי יקר שיש, זה המצנן יענו רדיאטור.

אז קודם לבדוק את זה, לגבי האמינות של מוסך אמנון אין לי מושג לא בדקתי את זה, ואין דבר כזה שהוא הצליח לפתור את הקצף, עניין של שבוע עד שיחזור לך הקצף, הסיפור הוא כזה:

נסעת עם הרכב, התחמם, הראש מנוע קיבל עיוות או לחלופין אטם ראש נמס ויש מעבר בין המים לשמן, מה שיוצר את הקצף...

בדיוק עכשיו יש שרשור של "אם יורדו את מחירי התיקון במוסכים, האנשים יטפלו יותר ברכב ?"

מי שאין לו כסף לטפל באוטו, שימכור לי את הרכב ויסע באוטובוסים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני הולך למוסך עוד מעט לקחת את האוטו

בבקשה תייעצו לי מה להגיד לו הוא בטח ירצה 900 שקל כדי לשחרר את האוטו

אני שונא שמרמים אותי ולאור התגובות אני חושש שהוא באמת מרמה אותי.

אני רשאי לדרוש ביטוח על העבודה שלו? הוא חייב לתת ביטוח לעבודה שלו?

אני מפחד שיקרה נזק יותר חמור ממה שהיה.

מישהו יכול לייעץ לי מה לעשות?

 

בברכה

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כל תיקון , ועל כל חלק מוחלף יש אחריות של שלושה חודשים, בחשבונית אמור להיות מפורט שם החלק

שהוחלף, מחירו, ופירוט שכר העבודה בנפרד בנוסף לרכיבים אחרים, שהוכנסו לרכב, כגון מי קירור שהוחלפו , צנרת גומי בנדים וכדומה.

מומלץ לסרוק את החשבונית ללא שם המוסך, ולשלוח את הסריקה לשרשור.

שנה טובה

צביקה

*** רצוי ומומלץ שתפרט את הסיבות שקדמו , וגרמו לך להכנס למוסך, ומה היו התופעות לוואי.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אמר שהוא יחזק את הראש מנוע ובעצם ירים אותו טיפה למעלה ע"י חיזוק הברגים.

אמרתי לו שינסה והיום הוא החזיר לי תשובה שזה הצליח והמנוע מתפקד כרגיל.

כנראה שהוא התקין למנוע מעלית שבת.

 

בקש ממנו הסבר מדוייק על הפעולות שביצע, ואנו מצידנו נמליץ עליו לקבלת פרס נובל לפיזיקה על המצאת החוקים מחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את מה שרשמתי אתמול רשמתי מעייפות ומייאוש.

אז אולי עכשיו כדאי לספר מה הביא אותי ללכת למוסך מההתחלה.

עבדתי על האוטו בחום (שבת בצהריים)כשהאוטו מונע כשעתיים בערך פתאום הייתה רעידה קלה באוטו

והאוטו נכבה.

ניסיתי להניע ושמעתי חריקות חזקות תוך כדי ראיתי בלוח שעונים שהמד חום מגיע לאדום.

פתחתי מכסה מנוע והמנוע הוציא עשן.לא ברמה עצבנית אבל יצא עשן.

לאחר כשעה שהוא התקרר והפסיק לעשן פתחתי את המכסה של הרדיאטור וגיליתי שאין נוזל קירור

בכלל ברדיאטור.

יש לציין שיום לפני בדקתי והכל היה תקין.

חיכיתי כשעה נוספת והוספתי מים לרדיאטור התנעתי את האוטו והכל היה בסדר המנוע צלצל יפה

המד חום היה תקין.נתתי לאוטו לעבוד איזה 5 דקות וכיביתי אותו.

פתחתי מכסה מים וראיתי שאין טיפה אחת ברדיאטור.

מסתכל למטה רואה שיש נזילת מים חזקה.

קראתי לשכן שלי שמבין יותר ממני במכוניות שאמר לי להזמין גרר ולקחת ישר למוסך.

ושסביר להניח שהלך פאקום ראש.

הגעתי למוסך אתמול המוסכניק פותח מכסה מנוע מילא מים ומצאנו את מקור הנזילה מאיזה חלק שיושב די צמוד למנוע מצד שמאל שלו וממול לרדיאטור קצת אחרי הצינור שיוצא מהרדיאטור.

אמר שעדיף להחליף מאשר לסתום את החור שיש שם. והחלק עולה 300 שקל חדש מקורי.

על מנת לבדוק שהכל תקין הוא שם חתיכת עץ בחור לבדוק שהכל בסדר אם נחליף את החלק .

הוא מילא מים ברדיאטור והניע את המנוע ואז ראינו בועות והשפרצות קלות פתאום אחרי 5 דקות שהמנוע עובד ראינו חומר לבן צף במים בהתחלה בקטנה כזה אחרי זה זה התגבר לקצף מאסיבי ואחרי זה זה הפך להיות חום בוצי. פה כבר הדיאגנוזה שלו הייתה שהלך פאקום ראש.

אומר שנכנס שמן למים ואז שאלתי כמה זה אמור לעלות בערך אמר בסביבות 3500 ש"ח

אמרתי שיקר לי ושאני במצב כספי על הפנים ואז הוא הציע את הניסוי הוא אמר לי שהוא יכול לנסות לעשות משהו שהסיכוי שלו להצליח הוא 50 50 ושאלתי מה זה הוא אמר שזה לחזק את הברגים טיפה מעל הוראות היצרן ושלפעמים זה פותר בעיות מסוג זה.

אבל שוב לא בטוח שזה יצליח.הוא גם אמר שצריך לחכות כמה שעות שהאוטו יהיה קר לגמרי כדי שהוא יוכל לעשות את זה.

נכנסתי אליו ב-13:00 וב-17:00 הוא הודיע לי שהוא סיים וזה מראה סימנים טובים.

הוא ביקש שאני אשאיר את האוטו לבוקר כדי לוודא שהכל בסדר סופית. ואולי לעשות עוד חיזוק.

הוא רוצה על החלק שהוא החליף 300 שקל ועל העבודה 600 שקל נראה לי מוגזם אבל מחיר שאני יכול לשלם אז אמרתי לו בסדר.

אני מקווה שהסברתי קצת יותר טוב את מקרה האירוע ושתוכלו לתת חוות דעת מדוייקת יותר.

אני אשמח לתגובות

 

בברכה

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד בוקר טוב, בשלב ראשון אין לך מה לעשות ,אלא לשלם את מה שסיכמתם,אבל בקש קבלה עם

פירוט בדיוק על כל מה שבוצע.ולא קבלה כללית על הסכום.בקשר לאחריות,אין לסמוך אם היא ניתנת

בעל פה ממוסכניק שמבקש 3500 ש"ח עבור שיפוץ ראש.ואני לא מאמין שתקבל אחריות בכתב.

מהסכום שביקש לך בהתחלה, היית צריך להבין שמשהוא פה לא בסדר, וללכת לקבל עוד הצעות מחיר בעוד מקומות,אני משער שמההתחלה היו לך ספקות ,אחרת לא היית שואל בפורום.

המשיך לדווח.

בברכה דוד.

עריכה*

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...