Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4


ניטרו מאן
שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום אנשים הרכב שאני מעוניין לקבל עליו חוות דעת מיקצועית הוא סיטורואן C4 קופה טיפקטרוניק

איך האוטו בכללי ?

מה הבדל בינינו לבין ה סי 4 הרגילה... איזה מחלות נפוצות איך הרכ במחינת נוכות צריכה דלק כס וכו' תודה

2!

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב פשוט לא משדר איכות ! הוא אינו מוצק ברכב כזה חדש לחלוטין נשמעו מיני קרקושים מוזרים מהדשבורד ובכלל עושה רושם כללי לא מספיק מגובש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב פשוט לא משדר איכות ! הוא אינו מוצק ברכב כזה חדש לחלוטין נשמעו מיני קרקושים מוזרים מהדשבורד ובכלל עושה רושם כללי לא מספיק מגובש.
אתה בטוח שנהגת בסי 4?

איזה קרקושים ואיזה נעליים? הרכב שקט מאוד ואני אישיתי די אוהב את הרכב הזה.

(אני מדבר על סי 4 הרגילה)

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנא התמקדו בשאלתי הרכב הוא C4 שתיי דלתות "קופה"

כי שמתי לב שהאבזור בוא שונה מאשר ב 4 דלקות לפי האתר " motocar", האם זה אמת ?!

למי יש נסיון עם הרכב ושוב איך הרכב ...

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאיבזור - שאל בסוכנות סיטרואן. שים לב שזה תלוי גם באיזה דגם מדובר (VTR,VTS).

 

באשר לרכב - מכונית טובה מאוד ושונה מהעדר בצורת ההגשה שלה. מתחת לפני השטח, לעומת זאת, היא מאוד סטנדרטית.

גרסת הקופה זהה ברוב מכלוליה לגרסת ההאצ'בק, כך שאין כאן הרבה הבדל. הנוחות טובה למדי, צריכת הדלק סבירה, התנהגות הכביש טובה והבטיחות גם כן. אמינות - לא יודע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לאיבזור - שאל בסוכנות סיטרואן. שים לב שזה תלוי גם באיזה דגם מדובר (VTR,VTS).

 

 

גרסת הקופה זהה ברוב מכלוליה לגרסת ההאצ'בק, כך שאין כאן הרבה הבדל. הנוחות טובה למדי, צריכת הדלק סבירה, התנהגות הכביש טובה והבטיחות גם כן. אמינות - לא יודע.

 

רוני

רוני, אנחנו מדברים על אותו רכב?

יצא לי במקרה לנסוע גם בC4 וגם בקסארה, כל השוואה בפרמטר של הנוחות של בין הC4 לקסארה הינו מיקרי בהחלט. הC4 מכונית מאוד נוקשה בעל טווח מהלך בולם קצר ולא נעים. הרכב בפרוש לא נוח (בטח בהשוואה לדגמי העבר של סיטרואן). לגבי איכות, הC4 שנהגתי בה (היתה של חבר) צברה 20,000 ק"מ וכבר חלקי פלסטיק נשברו או שלא עבדו (המגירה הקטנה שבצד של הנוסע לדוג'), ידיות פתיחת דלתות שהצבע השחור שלהם דהה, מוט אנטנה דוהה, ידית הילוכים שהחיפוי שלה מתקלף.

הרכב יציב מאוד אך ממש לא מהנה לנהיגה, השדה ראיה מאחור גרוע, הגיר האוט' (בגרסת 1,6) ממש מעצבן.

הייתרון של הרכב נעוץ בעיצוב החיצוני היפה, בגישה השונה והלוא שיגרתית (הגה לדוג') ורמת איבזור גבוהה מאוד.

בעיני הC4 היא אכזבה. הדורות הקודמים של סיטרואן היו מאוד מהנים והיו הכי נוחים, אבל "סבלו" מעיצוב אנמי ולא הייתה ברכב שום חדשנות. עכשיו בדור החדש של סיטרואן הם פונים למסורת השנייה שלהם וזונחים את יתרונות העבר, אני שואל," מה הבעייה לשלב בין השניים ולקבל את הטוב שבשני העולמות?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אפשר לפתוח דיון פילוסופי על "סיטרואן לאן?" אבל זה לא הנושא כאן. אם נתייחס ל-C4 כאל מכונית המתחרה בשאר חברותיה לקבוצה ולא בדורות הקודמים שלה, מדובר במכונית ייחודית למדי בצורת ההגשה שלה, כפי שציינתי.

מול המתחרות שלה כיום היא מפגינה נוחות נסיעה ממוצעת, לא טובה פחות באופן משמעותית משל הפוקוס, למשל. מאוד נוקשה? ממש לא. ביחס לדגמי העבר של סיטרואן? ברור שהיא פחות טובה.

בנוגע לאיכות - לא בחנתי לאורך זמן, אבל בהחלט שמתי לב שיש חלקים ששרידותם במבחן הזמן מוטלת בספק. הרכב יציב למדי בגרסת הבנזין, לא מהנה ביחס לדורות הקודמים אבל בסדר בתוך הקבוצה שלו. ההגה כמובן מנותק לגמרי, אך לפחות מדויק, חד ומהיר למדי. גרסת הדיזל המשווקת כאן היא לטעמי אפילו קצת מסוכנת לנהיגה, אבל זה עניין אחר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה קראתי לפני כמה חודשים את הכתבה של רוני על ה-C4 דיזל.

נכתב שם שהיא לא מצויידת ב-ESP ולכן יש לה זנב שמח.

וגם במגזין הגה של לפני חודש (אוגוסט), עשו כתבה על ה-ESP והראו שם בתמונות איך C4 מתנהגת עם ESP ובלעדיה. כפי שרואים, נטולת ה-ESP נכנסת להיגוי יתר שלא כל אחד יכול לצאת ממנו.

 

נ.ב, הנה תמונה מעפנה שמראה למה התכוונתי.

110vr7.th.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית לחבר יש סי 4 1.6 טיפטרוניק שעברה חיים קשים למדי(כבר עברה מעל 30 אלף קילומטרים) והכל תקין בלי שום קירקושים ותקלות. מה שאני לא סובל זה את הגיר ואני לא מסוגל להתרגל אליו, אני נוהג רק בהעברת הילוכים בצורה ידנית, המנוע נותן תחושה שהוא חלש והמזגן לא מקרר טוב(אולי זה באקספלר הספציפי הזה), בזמן נהיגה הקורות מסתירות מעט את שדה הראיה בצדדים.

למרות כל זה אני מאוד אוהב את הרכב הזה והייתי שמח מאוד לקבל אחת ידנית 2 ליטר שהייתה פותרת את הבעיה של שילוב של גיר אוטומטי שאני לא יכול להתרגל אליו וכמובן מנוע חזק יותר. המערכת שבאה עם הרכב(מובנת) מספקת איכות טובה מאוד כולל הרמקולים שמגיעים עם הרכב. כמובן העיצוב החיצוני יפה(לפחות בעיניי) וגם מבפנים כמובן(שוב, בעיניי).

הרכב מאובזר ומגיע עם כפתורים על גלגל ההגה שניתן לשלוט על בקרת מהירות/רדיו וכו' ועוד כל מיני דברים מינורים כגון בישום אוויר

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיפור האחד שאספר כאן אין שום ערך סטטיסטי, אז שכל אחד יחליט בעצמו אם זהו מקרה חריג שלא מעיד על הכלל, או שזו דווקא דוגמא מייצגת:

 

ידידה טובה שלי, חובבת צרפתיות מושבעת, קנתה לפני שנה וחצי C4 1.6 אוטומטית, חדשה כמובן.

מאז, היא זכתה להכיר באופן אישי את כל הפועלים במוסך המורשה בשמותיהם הפרטיים. רשימת תקלות חלקית שבגללה היא מבקרת שם כל-כך הרבה כוללת:

- חלונות חשמליים נתקעים.

- בקרת שיוט עובדת מתי שבא לה.

- אימובילייזר מקורי נדפק, וכבר הוזמנו פעמיים מבית החרושת סטים חדשים של מפתחות.

- מנורות אזהרה שונות ומשונות נדלקות באופן אקראי לחלוטין.

 

במקרה שלה השורה התחתונה היא - המכניקה 100% (בינתיים). החשמל על הפנים.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי, לא נראה לי שחידשת משהו לכל מי שבעל צרפתייה. ידוע שהמכניקה עצמה בסדר אבל החשמל על הפנים. לא נתקלתי ברכב צרפתי בלי בעיות חשמל. א... כן, הרנו 19 1992 של אבי.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסחת האמינות די פשוטה. כמה שיש יותר שכלולים חשמליים, כך עולה מספר הביקורים הפוטנציאליים במוסך. בסקסו שלי אפס תקלות בשמונה שנים. המלצתי לאחותי בעבר על סקסו, וגם היא לא התאכזבה. פשוט אפס תקלות. היום יש לה סי4 , עם שפע טריקים וביקורים במוסך. רכב כבה, רדיו לא נדלק, נורת אזהרה שזקוקה לאיפוס, ריקול, ועוד כמה פיקנטריות.



זה נורא? לא בטוח. גם במזדה 3 הוסיפו כמה שכלולים, ומאז יש גם שם ריקולים ובעיות קטנות. בעבודה שלי יש מזדות ספורות. יש אחד שהמזגן שלו שווק, עוד אחד שיש לו רעשים מעצבנים שלא מאתרים ואצלי היתה חדירת מים היסטרית בגשם.

בשורה התחתונה, זה לא מה שטוענים פה בלובינסקי שהדור החדש של המולטיפלקס לא עושה בעיות. אבל זה גם לא רכב לא-אמין באופן עקרוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...