Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בציריות ומשולשים - פורד אסקורט


ZETA
שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי פורד אסקורט 1.6(זטה) שנת 94.

הרכב נוסע כ55,000 ק"מ בשנה. כיום הרכב עבר כבר 340,000 ק"מ.

הרכב מתפקד מצויין ואין לי טענות מלבד בלאי גבוהה של המשולשים והציריות.

יוצא לי להחליף ציריות ומשולשים כל שנה(סדר גודל של 60,000 ק"מ) ואני מחליף לחלפים תחליפיים.

גם הציריה הימנית וגם השמאלית קורסות בדיוק באותו זמן, כלומר שתיהן מתחילות לדפוק בהפרש של מספר ימים אחת מהשנייה.

 

עלות החלפת 2 ציריות + עבודה 1450 ש"ח

עלות החלפת 2 משולשים + עבודה 1800 ש"ח

כמובן לאחר כל החלפה כזאת אני חייב לעשות גם כיוון פרונט.

 

האם באמת ככה זה בפורד אסקורט שהציריות קורסות כמו שעון לאחר 60K ק"מ?

והאם העלויות סבירות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ,פורדים מתקופת הקורטינה ועד סוף שנות התשעים ידועות בתור רכבים אשר חלקי המתלה שלהם מתבלים במהירות ,בדוק שאין לך נזילות שמן במנוע גיר אשר מרטיבות את תותבי הגומי במשולשים וגורמות להם להפוך לספוגיות

 

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

yigaljet כתב: כן ,פורדים מתקופת הקורטינה ועד סוף שנות התשעים ידועות בתור רכבים אשר חלקי המתלה שלהם מתבלים במהירות

ידידי, ZETA מדבר איתך על פורד אסקורט 1.6(זטה) שנת 94.ואתה עונה לו,"ועד סוף שנות התשעים."

ZETA, הכל תלוי בק"מ שאתה נוסע ובטיב הכבישים.

אגב ,התחילו בארץ לסלול כבישים עם שיבריי בקבוקים וצינצנות.בבדיקות שנעשו מצאו שזה משפר את אחיזת הרכב בכביש ושומר יותר על המכלולים והצמיגים.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תופעה ידועה בפורדים

 

אני הייתי ממליץ לך לשים משולשים חלופיים שעולים כ-200 שקל למשולש , מתבלים כמו המקוריים אך עולים חמישית מהם , נקודה למחשבה

הנעה אחורית + משרוקית , נחשו איזה אוטו יש לי :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעית המשולשים ידועה אין סיבה להחליף ביקרים - 200 ש"ח פחות או יותר למשולש תחליפי זה המחיר

 

לדעתי זה אכן קורה הרבה בגלל נזילות שמן מאיזור משאבת ההגה/המיכל מילוי/הצינור או גיר.. תבדוק את העניין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

 

200 ש"ח למשולש?! אני מאוד מופתע. במוסך שילמתי 320 ש"ח לפני מע"מ רק על המשולש התחליפי. טוב לדעת שיש זול יותר.

 

יש לכם מושג לגבי עלויות של צירייה לאסקורט?

ואיפה ניתן להשיג באיזור הצפון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...