Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק מוגזמת בסיטרואן C15


giladsh
שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

ברשותי סיטרואן C15 שנת 96, 1.4 בנזין מוזרק, 220000 ק"מ.

הרכב מטופל כמו שעון ואמין ביותר, המנוע מעולם לא התחמם ואינו צורך שמן.

בחודשים האחרונים הדרדרה צריכת הדלק מ-1:13 (ממוצע- עירוני ובין עירוני), ל-1:11 ואף גרוע מכך. יש לציין שאופי נסיעותי לא השתנה כלל וגם צורת הנהיגה (רק אני נוהג ברכב). אני מאיץ מאוד לאט ובכביש בין עירוני לעולם לא עובר את ה-100 קמ"ש.

במזגן תמיד השתמשתי, אז והיום, ובכל מקרה השפעתו על הצריכה לא היתה מאוד משמעותית.

במוסך לא מצאו שום בעיה שקשורה לנושא, והציעו לשים תוסף, מה שלא השפיע.

האם מישהו יכול לשער מה הגורם לבעיה, או מכיר מישהו מומחה לנושא?

בתודה,

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבות לצריכת דלק מוגזמת ב-C15 הזרקה חד נקודתית.

א. אחד מהחיישנים הבאים,(ECT)(TP)(IAT)(HO2S).

ב. מזרק.

ג. לחץ דלק.

ד.דליפות,בקטע לפני חיישן חמצן או מסעפת יניקה.

אם אינך יודע לבדוק לבד,פנה אל חבר הפורום קמיל המכונה KAMITECH.

יש לו ניידת שרות עם כל הכלים וסקנר לאיתור תקלות.

מאחר ואני עדיין לא יודע מתי מותר ומתי אסור לרשום מספרי טל' בפורום,

שלחתי לך את הטל' שלו בה"פ.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם בדקו את הגזים במכשיר 4 גזים (זה שמתחבר לאגזוז)?

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. בעל המוסך, שיש לו המון נסיון במכוניות אלה (טיפל בעבר בהמון C15 של הצבא) ועד היום נתן לי שירות הכי טוב שיש, טען שמערכת ההזרקה במכוניות אלה היא מהאמינות שיש ובדיקות המחשב תמיד היו יוצאות תקינות. (עם זאת, באותו יום המוסך היה עמוס מאוד, ויכול להיות שזה היה תירוץ לדחות כך את העניין).

יש לציין שהוא הגיב כך אחרי שעשה בעצמו סיבוב ברכב לאחר הטיפול והסתכל בתא המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד, בדיקה ללא מכשיר 4 גזים, אין בה כלום. גם אם היו מחברים סורק ומאתרים תקלה ומתקנים אותה, יש לוודא הצלחתה במכשיר 4 גזים.

אולי אין לו מכשיר 4 גזים, ומכאן תשובותיו...

 

 

אל תתעלם, שכאשר הוא טיפל ברכבי הצבא, הם היו חדשים.

 

המערכת מאוד אמינה, עד שיש תקלה.

 

היום הרכבים אינם חדשים, אכן חלק רב מהם ללא בעיות, אך כשיש בעיות ובמיוחד לדגם זה (מנוע KDY ?) לעיתים יש בעיה באיתור חלקים תקינים וראויים (כמשומשים/משופצים)

 

אני מציע שוב לחבר את הרכב למכשיר 4 גזים ולבדוק בסיבובי סרק, את מצב הCO והלמבדה (רצוי שאר הנתונים גם במיוחד אם הCO ו/או הלמבדה אינם בתחום) , ורק אחרי זה להחליט אם יש טעם בטיפול כלשהו.

 

יתכן וביצוע אינפוזיה למנוע, ובנוסף 44K למיכל דלק מלא, יביא לשיפור מה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה מאוד דומה ברכב, מדובר בדייהטסו שרייד מנוע 1.3 שנת 97 ידנית, נקנתה עם 133 אלף ק"מ גרכע כ 138 אלף.

 

צריכת הדלק אמורה להיות באזור ה 1:13, כרגע הצריכה המשולבת, עם הרבה בינעירוני היא 11.8, וכשאני נוסע רק בעיר יורדת עד ל 9.8 ק"מ לליטר ! חלק מהנסיעות עם מזגן (במצב ECON) וחלק לא.

 

כמו כן הטורים גבוהים - בסרק באזור 1000 ולפעמים אפילו קצת יותר !

 

מה יכולות להיות הסיבות ? הבנתי שאפשרי שחיישן הטמפרטורה מזייף ומחשב ההזרקה קודם להעשרת התערובת. איזה סיבות נוספות ? מה ניתן לבדוק לבד באמצעים ביתיים (יש קצת יכלות טכניות), ולמי כדאי לפנות בנושא באופן מקצועי ? (אני מאזור ראשל"צ)

 

תודה, מוטי

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן וביצוע אינפוזיה למנוע, ובנוסף 44K למיכל דלק מלא, יביא לשיפור מה.

 

דני

לפני שאתה מתחיל בבדיקות כאלה ואחרות, וכדי לחסוך סכומים ואולי בעיות, אני מציע לך להתחיל במילוי 44K למיכל דלק מלא, לאמץ מעט את הרכב לטורים גבוהים, לסיים את המיכל, לתדלק שוב, ולבדוק.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אין לי עדיין חדשות שכן הייתי ממש עסוק בעבודה מכדי לטפל בעניין.

לגבי K44: כבר ניסיתי את מה שאמרת בהמלצת המוסך. לצערי לא היה כל שינוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...