Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגמי וולוו- S70


Bung
שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דוד שלי מעוניין לקנות וולוו S70

הוא כבר הלך לראות כמה וראה כמה דגמים עם טורבו.

אני רוצה לדעת איזה דגם זה הT5 ומה הנפח מנוע ומספר סוסים, ואילו עוד דגמי מנוע יש לS70

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חבר'ס אבל אני לא מבין, הT5 זה 2300 או 2400 ?! הסתכלתי במלא מודעות בפוקוס וביד2 ואני כבר ממש מבולבל

והT הרגיל, זה 2400 או 2000?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה T רגיל, וT5.

 

T מציין טורבו, 5 מציין את מס' הצילינדרים.

 

מה שכן, יש דגם טורבו בלחץ גבוה (2300 סמ"ק), וטורבו בלחץ נמוך (2500 סמ"ק).

 

מצויין במודעות 2400 סמ"ק מכיוון שהנפח הוא 2300 וקצת, אז אנשים מעגלים, כעיקרון היא נחשבת 2.3.

 

2.4 זה הדגם האטמוספרי, שמחשיבים אותו כ-2.5 אבל גם כאן, כמו במקרה הקודם זה 2400 וקצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה T רגיל, וT5.

 

T מציין טורבו, 5 מציין את מס' הצילינדרים.

 

מה שכן, יש דגם טורבו בלחץ גבוה (2300 סמ"ק), וטורבו בלחץ נמוך (2500 סמ"ק).

 

מצויין במודעות 2400 סמ"ק מכיוון שהנפח הוא 2300 וקצת, אז אנשים מעגלים, כעיקרון היא נחשבת 2.3.

 

2.4 זה הדגם האטמוספרי, שמחשיבים אותו כ-2.5 אבל גם כאן, כמו במקרה הקודם זה 2400 וקצת.

ידיד, אתה עושה קצת סלט בין דגמי ה-940 לבין ה S70.

ב S70 יש רק דגם טורבו אחד והוא נקרא T5. הוא מופיע אך ורק בנפח 2.3 ליטר. זה טורבו בלחץ גבוה.

בארץ, אין ב S70 טורבו בלחץ נמוך או כל טורבו אחר מלבד ה T5.

הספק בדגמים הראשונים - 240 כ"ס, בדגמים המאוחרים יותר - 250 כ"ס.

מניסיון של 5 שנים עם T5, חזק, מהיר נח ומפנק. מצד שני התנהגות ושלדה שלא מסוגלים לעמוד בקצב המנוע (הרכב השני שלי הוא פוקוס 1.6 "ליסינג", אני מסוגל לנסוע בכביש מפותל מהר יותר עם הפוקוס מאשר עם הוולבו וזאת כאשר לפוקוס יש רק חצי מהסוסים באורווה).

ה T5 צריכה להעביר המון כח דרך הגיר, הוא לא ממש אוהב את זה. בהרבה מכוניות הגיר בעייתי (כך שמעתי, אצלי עדיין לא. חמסה חמסה), גיר חדש עולה מעל 20 אלף שקל.

חישני זרימת אוויר רגישים (החלפתי כבר שניים).

תושבות מנוע מתייבשות ונסדקות בכל הרכבים (מהר יותר מאשר כל רכב אחר שהיה לי עד היום).

צריך להחליף כדי לא לגרום לחופש שידפוק מערכות אחרות בהמשך שרשרת הכוח.

הדבק שמחזיק את ריפודי הדלתות לדלתות מתייבש והריפוד מקבל "בטן" אל תוך תא הנוסעים.

להקפיד על שמן סינטטי ולא מינרלי, הטורבו לא אוהב שמן זול.

צמיגים קדמיים נגמרים כל שבוע( :grin: ), נו מה אתם רוצים 250 כ"ס עם הנעה קדמית.

תצרוכת דלק בשמיים - נסיעה רגועה - 1:8, מתחילים ללחוץ ומגיעים גם ל 1:2.

סיכום שלי - מטוס שבדי על גלגלים.

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שרשמת, חוץ ממטוס היא לא שווה כלום?

האם אתה ממליץ לדוד שלי לקנות אותה?

כי הוא רוצה לעבור מאלפא רומאו 164 לוולוו הזאת והוא מחפש משהו יותר אמין

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה ממליץ לדוד שלי לקנות אותה?

אני לא ממליץ לדוד שלך שום דבר, אני מציין עובדות שלי ונסיון שלי עם הרכב.

 

לפי מה שרשמת, חוץ ממטוס היא לא שווה כלום?
לא נכון אני רשמתי:

חזק, מהיר נח ומפנק
זה לא רכב לתקיפת פניות, אבל זה כן רכב מהיר, מאוד מהיר. יש אבזור מלא ומפנק, הרכב נח ברמות מדהימות.

גם אחרי יום של נסיעה אתה יוצא מהרכב רענן.

אני לא מתחרט על קניית הרכב שלי.

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי " הרב"ט ", אם אתה לא שמעת על S70 עם טורבו בלחץ נמוך, זה לא אומר שלא קיים.

 

קיים ועוד איך קיים, קיים גם בדגם של ה-850, הדגם יחסית נדיר, אבל הוא קיים, אני אישית ראיתי כמה בודדות למכירה.

 

הטורבו בלחץ נמוך הופיע עם מנוע 2.5. אתה מוזמן לחכות לשאר חובבי הוולוו-ים ולראות.

 

בזמנו חיפשתי אחת כזו, בדקתי את כל ההיצע, ואני מכיר את הדגמים.

 

**עריכה: **

 

הוכחה לדבריי אפשר למצוא כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא אוהב לנסוע מ-מ-ש מהר (וזה ממכר) - אל תקנה את הרכב.

 

נסעתי די הרבה באחת - הקצב בו הרכב מאיץ תאוצות ביניים (ואני לא מדבר על 80-120, יותר בכיוון של140-200), הוא מהדברים שמרחיבים דעתו של אדם. :)

 

דיברתי על ה-T5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שדווקא לא, מהסיבה הפשוטה שלא כ"כ מרגישים את זה. לנסוע 200 בוולבו זה לא לנסוע 200 בהונדה סיוויק. למעט טיפה רעשי רוח, אין ויברציות, נידנודים וכיו"ב. הרכב מרגיש יציב ובטוח. (עד שעוברים כשמכונית בנתיב לידך ומתחילים הרהורים ברומו של עולם... ;-) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד, אני חייב להסכים עם כל מילה שלך.

 

זה פשוט מדהים עד כמה הנסיעה רגועה ונינוחה, גם במהירויות הגבוהות - אתה מגיע ל-100 ואפילו לא שם לב, מרגיש כ"כ שלו ורגוע. אבל אל לנו להתעלם מהטורבו המדהים - קיק אחד ואתה מקבל בעיטה כ"כ חזקה בגב, שמלווה את החיוך הטיפשי שנמרח על הפנים שלך ולא מוכן להפסק. :D

 

אני רוצה לראות את הפנים שלך ב-200 קמ"ש. אני מניח שלא פתחת את הסאנרוף... ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...