Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאון 1.8 או יונדאי קופה 2.0 ידני


samiv4
שימו לב! השרשור הזה בן 6494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאון 1.8, אח"כ יונדאי, ואח"כ לאון 1.8T

 

בכל הפרמטרים של ביצועים והנאה, פרט אולי לפוזה, הלאון לוקחת.

אמינות - דומה, עמידות - לאון, ביצועים - לאון T, צריכת דלק ועלויות אחזקה די דומות לדעתי, ביטוח בלאון זול בצורה מפתיעה.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לתגובה של ראנר, הלאון לוקחת בביצועים. אמינות שניהם ספורטיבים אז זה בלאי גבוה מרכב רגיל.

היופי,היופי הוא בעיני המתבונן. לדעתי היונדאי קופה מצועצע בצורה מוקצנת ,נראה כמו רכב אקזוטי עם ביצועים של סיוויק.אבל זה דעתי.

הלאון היא יותר אלגנטית יש לך מקום ל5 נוסעים שזה יתרון עצום ההיגוי שלה 4X4 שזה עוד יתרון עצום על היונדאי.

 

מבחינת הנאה מנהיגה הלאון תספק אותך יותר.

אם מה שמעניין אותך זה פוזה ומבטים במרמזור מילדות בנות 15 היונדאי תתן את התשובה..:)

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה עם הקניה .

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתקן את אריאל, בכך שהנעת 4X4 יש רק ללאון טורבו משנת מודל 2002.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם לקחתי את היונדאי לנסיעת מבחן ורשמתי עליה משהו, אז אולי זה הזדמנות טובה :

 

To turn, or not to turn , this is the question

 

ואם כבר פלצנות, אז השאלה העיקרית היא איפה להסתובב .

 

אני בטוח שאם הייתי לוקח את הקופה הצהובה של יונדאי לסיבובים באזור שינקין רבתי, התת היגוי היחידי שהייתי מקבל זה בדרך חזרה הביתה, עם כ"כ הרבה תשומת לב שהאוטו הזה מושך,מי צריך ביצועים, התנהגות וכבישים מפותלים ונטושים ?

 

 

קופה אמיתית

 

נדמה כי הדבר הכי חשוב במכונית ספורטיבית נכון להיום זה המראה.

95 אחוז מהאנשים שייראו את היונדאי קופה יגידו שזה רכב ספורט, אפילו סבתא שלי תפחד לסוע בדבר הזה רק בגלל שזה נראה כמו טורבו.

כמה אחוזים יגידו את אותו הדבר על אימפרזה WRX ?

 

כשבאים לפתוח את הקופה (יש למשפט הזה כ"כ הרבה משמעויות ) יש הילה מסויימת סביב לאוטו, גם כשאתה נכנס לאוטו ההרגשה הזו ממשיכה לרחף שם.

מד מומנט, מד טעינה, אלומניום, סאן רוף, כסאות ספורט, ידית הילוכים של גטס, מראות צד שלא היו מביישות חנות של קסטרו , מס' לא מבוטל של תאים מסתוריים ומקומות אכסון כיאה לחסידי אומות עולם , כל אלה נותנים הרגשה טובה וזו תמציתה של היונדאי, להיראות כמו ג'ובאני בקוראני.

 

קופה דינמית

 

אז לא נסענו לשינקין,זה לא חוכמה, אנחנו אותם 5 אחוזים שרוצים גם לגעת וגם להרגיש, בשביל להיראות יש קניונים ובתי קפה על מדרכות, אנחנו בקטע של לנהוג.

את הדרך לשם היונדאי עושה בצורה סבירה + .

שיוט במהירויות של 140 מתקבל בשלווה , שלווה מדי אפילו, ביותר מדי מהמקרים חשבנו שמד המהירות שם אופטימי אפילו ביחס לשר ההסברה העיראקי.

המנוע קצת מאכזב , כבר בהאצות ביניים הראשונות האידיליה הספורטיבית נסדקת, אבל בכל מה שקשור בשיוט במהירות שלילה, היונדאי עושה את העבודה לא רע בכלל את ה 180 (מטר לשעה) לא ממש הצלחנו לעבור אבל זה כנראה תוצאה של מזגן, יום חם וכביש לא ארוך מספיק.

 

מומנט פיתול

 

הקדמה :

 

האוטו גדול וכבד.(1265 קילו)

הצמיגים ענקיים (205-55-16)

המנוע לא מבריק

התוצאה :

מרגישים את זה, בכל הפנייה חדה של ההגה ובכל העברת משקל מרגישים שהאוטו קצת מגושם על המנוע הזה , ובכלל.

תת היגוי ראשוני וצפוי מתקבל כמעט תמיד , עזיבת גז והבלרינה חוזרת למסלול, ההגה קל מידי וברגעים של איבוד אחיזה, הוא משתדל להעביר לך מידע, קצת באיחור וקצת מדי אבל באופן יחסי הוא בסדר - .

 

איבוד האחיזה מקדימה קורה כ"כ מהר שדיי קשה להגיע למצב של פרובקצייה לקבלת היגוי יתר , יש סיכוי יותר מסביר שזה בגלל הצמיגים הענקיים שמגיעים עם רכב המבחן.

בסיבובים חדים ומהירים, היונדאי לא מספקת את הסחורה.

כשזה קצת יותר מהיר והרבה פחות חד, היא עושה את זה הרבה יותר טוב, ההגה מתקשה בצורה סבירה וההרגשה הופכת הרבה יותר טובה, לזה כנראה הרכב נועד ואת זה היא עושה בסדר גמור.

 

סיכום

בסופו של יום , יש אנשים שהיונדאי תתאים להם כמו כפפה ליד , היא אומנם עולה כמו קליאו ספורט ומתנהגת הרבה פחות טוב ממנה, אבל היא נראית פיצוץ והשילוב הזה של מראה טוב, איבזור נדיב והתנהגות צפוייה ובטוחה יתאים להרבה אנשים.

אני לא בטוח שההשוואה לקליאו ספורט הוגנת, היונדאי אמורה להתחרות במכוניות שה issue שלהם הוא הפוזה , 206 CC , מגאן קופה וכיו"ב.

כספורטיבית, היא מקבלת אצלי 6

כרכב פוזה 8.5

בעד : כולם מסתכלים עליך

נגד : מסתכלים עליך אחרת שאתה מנסה לעקוף

סיכום : תלוי איך מסתכלים על זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כספורטיבית, היא מקבלת אצלי 6

כרכב פוזה 8.5

בעד : כולם מסתכלים עליך

נגד : מסתכלים עליך אחרת שאתה מנסה לעקוף

סיכום : תלוי איך מסתכלים על זה

ניסוח מבריק - סיכום מדויק להפליא :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתקן את אריאל, בכך שהנעת 4X4 יש רק ללאון טורבו משנת מודל 2002.

הבחור גם דיבר על הליאון T והוא לא דיבר על שנה והשנה שהיונדאי קופה(החדשה) יצאה אם אני לא טועה היא ב2002 אז הנחתי שאלו השנים שהוא יחפש

 

ושלומי אחלה ניסוח זה התאור המדוייק של האוטו

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור דיבר על לאון 1.8 רגילה, לא טורבו..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הלאון 1.8 הרגילה היא לא בחירה רעה, הרכב סביר, מאובזר לא פחות מהיונדאי, ומושך פחות עיניים (וטוב שכך) ויתן תמורה נאה למחיר המצחיק שלו ...

 

אם מדובר על הלאון-4, 2002, היא תעשה בית ספר כפי שכתבתי למעלה לכל יונדאי קופה, גם ל V6, הן מבחינת ביצועים, אחיזת כביש, נוחות, והן מבחינת אמינות ותחזוקה שוטפת, וגם באיבזור היא תיתן לקוראנית בראש: אצלי בלאון-4 יש (פרט ל 4X4) מערכות ABS, TCS סאנרוף, גיר 6 הילוכים, טונות של אירבגים (אני חושב 6), מערכת שמע נהדרת, מערכת בקרת אקלים, כיסאות קדמיים מעולים, והמון, אבל המווון כח ומומנט.

 

ליאור (לאון-4)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6494 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...