Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח לדוגמא את היגואר XE, מתחרה ישירה בסדרה-3 (הנעה אחורית, 8 הילוכים באוטומט, מנוע 2 ליטר מוגדש וכו..) מתומחרת מעט מעל הבמוו (אולי אחרי הנחות התמחור שווה). כמה יחידות הם מכרו בשנה? אני אתפלא אם 5% ממספר הבמוו סדרה 3 שנמכרו.

ויגואר היא קצת יותר פרימיום מאלפא.

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, אבל אתה מבין שהתמחור של הג'וליה נגזר מתמחור היצרן?

 

יגואר יותר פרימיום באלפא? אחרי שתשב בהן, תגיע למסקנה הפוכה.

 

ליגואר יש מוניטין אמינות נוראי אך אין להם מותג חזק כמו שיש לאלפא. לצורך העניין, ה-XE גם סבלה מדחיות, מישהו דיבר על זה? התדיין? משהו? כמעט כלום. מנגד, תראה כמה רעש עושה הג'וליה. אין לזה אח ורע.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
קח לדוגמא את היגואר XE, מתחרה ישירה בסדרה-3 (הנעה אחורית, 8 הילוכים באוטומט, מנוע 2 ליטר מוגדש וכו..) מתומחרת מעט מעל הבמוו (אולי אחרי הנחות התמחור שווה). כמה יחידות הם מכרו בשנה? אני אתפלא אם 5% ממספר הבמוו סדרה 3 שנמכרו.

ויגואר היא קצת יותר פרימיום מאלפא.

 

CqxV-J9WYAAkFzP.jpg

פורסם
קח לדוגמא את היגואר XE, מתחרה ישירה בסדרה-3 (הנעה אחורית, 8 הילוכים באוטומט, מנוע 2 ליטר מוגדש וכו..) מתומחרת מעט מעל הבמוו (אולי אחרי הנחות התמחור שווה). כמה יחידות הם מכרו בשנה? אני אתפלא אם 5% ממספר הבמוו סדרה 3 שנמכרו.

ויגואר היא קצת יותר פרימיום מאלפא.

 

תשמע, אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתון של יותר פרימיום או פחות, בכל אופן בכל הנוגע לXE אז יש לנו אחת כזו בעסק, היא ממש לא מרגישה פרימיום, הרבה פלסטיקים קשים, ובכללי מין תחושה של ״סמל״ בלבד, לא מתקרב ללקצ׳ורי שאתה מרגיש בC או בסדרה 3.

באלפא אומנם טרם ישבתי, אבל אני בטוח שהיא תרגיש יותר פרימיום מהיגואר.

בכל אופן, הרעש וההייפ שיש סביב האלפא מטורף, לא זכור לי שמישהו בארץ או בעולם כל כך חיכה ליגואר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

התחושה הרווחת כאן לפיה התמחור הוא פונקציה של עוצמת תאוות הבצע של היבואן, נכונה בקושי בחלקה. יש לו ענין במכירת כמה שיותר חתיכות מכל מה שהוא מייבא, יש לזה חשבון כלכלי ותיק מאוד, במיוחד שמדובר בכלי רכב שממשיכים כידוע להעביר כסף ליבואן גם לאחר שנרכשו. לכן השאלה הראשונה היא המחיר שהיבואן עצמו משיג מהיצרן, יש כאלו שמצליחים לארגן מחירי חדירה ואז המחיר מאוד נוח, אפילו זול יחסית, יש שלא.

פורסם

יצא לי לראות ולשבת בג׳וליה פעמיים בשתי תערוכות שונות.

היא יפה ללא ספק, אבל אין לה את הסקס אפיל שיש ל159 או ל156 (עד היום). ה159 מושכת מבטים עד היום, והג׳וליה תעשה זאת מתוקף היותה אלפא חדשה ולא מוכרת, אבל אני בספק שהיא תעשה זאת עשר שנים או אפילו חמש שנים מהיום.

אגב, אני כבר שבועיים באיטליה וטרם נתקלתי (לצערי) באחת אפילו.

פורסם

הג׳וליה פשוט יפייפיה.

במידה והמחיר של הדגם הבסיסי יהיה מעל 240k יהיה לה קשה מאוד להיות פקטור בסגמנט וסמל״ת עושה רושם שבשלב הראשוני לפחות היא הולכת על תמחור גבוה.

כל ההייפ שקיים סביב הרכב הוא מחובבי אלפא ונהיגה מושבעים ובדיון הזה הוא מועצם פי אלף.

בחודש הקרוב נדע הרבה יותר עם ההשקה. לבינתיים, הייתי מוכן לאחת כזו בחנייה, גם בלי מפתח ורק בשביל הזכות לראות את העיצוב שלה.

פורסם
כן, אבל אתה מבין שהתמחור של הג'וליה נגזר מתמחור היצרן?

 

ליגואר יש מוניטין אמינות נוראי אך אין להם מותג חזק כמו שיש לאלפא. לצורך העניין, ה-XE גם סבלה מדחיות, מישהו דיבר על זה? התדיין? משהו? כמעט כלום. מנגד, תראה כמה רעש עושה הג'וליה. אין לזה אח ורע.

 

התחושה הרווחת כאן לפיה התמחור הוא פונקציה של עוצמת תאוות הבצע של היבואן, נכונה בקושי בחלקה. יש לו ענין במכירת כמה שיותר חתיכות מכל מה שהוא מייבא, יש לזה חשבון כלכלי ותיק מאוד, במיוחד שמדובר בכלי רכב שממשיכים כידוע להעביר כסף ליבואן גם לאחר שנרכשו. לכן השאלה הראשונה היא המחיר שהיבואן עצמו משיג מהיצרן, יש כאלו שמצליחים לארגן מחירי חדירה ואז המחיר מאוד נוח, אפילו זול יחסית, יש שלא.

אתם שניכם נפלתם עכשיו מהירח או שאתם לרגל יום הולדתי החלטתם להסתלבט עלינו?

 

אין כמעט רכב שיובא בשני העשורים האחרונים ע"י סמל"ת שלא הושק בקול תרועה רמה מלווה במחיר מונפץ ומופלץ ואחרי שחוסר המכירות גרם להם לרדת מהעץ ולטעום קצת מה HUMBLE PIE, או שהמחירים נחתכו משמעותית או שהסחורה נזרקה למגרשי מכוניות בכפרים בצפון.

 

 

בקשר ל"יגואר יש מוניטין אמינות נוראי", המוניטין נרכש בצדק מוחלט בימים עברו והיום הוא לא ממש רלוונטי.

 

אוי, איזה צרוף מקרים, בדיוק כמו לאלפא רומאו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
התחושה הרווחת כאן לפיה התמחור הוא פונקציה של עוצמת תאוות הבצע של היבואן, נכונה בקושי בחלקה. יש לו ענין במכירת כמה שיותר חתיכות מכל מה שהוא מייבא, יש לזה חשבון כלכלי ותיק מאוד, במיוחד שמדובר בכלי רכב שממשיכים כידוע להעביר כסף ליבואן גם לאחר שנרכשו. לכן השאלה הראשונה היא המחיר שהיבואן עצמו משיג מהיצרן, יש כאלו שמצליחים לארגן מחירי חדירה ואז המחיר מאוד נוח, אפילו זול יחסית, יש שלא.

 

אני רק אתקן לך בקטנה, זה לא ש"יש לו ענין במכירת כמה שיותר חתיכות מכל מה שהוא מייבא", אלא שיש לו ענין למכור את כל מה שהוא מייבא. ראה מקרה רנו ספורט. כאשר ההקצאה היא נמוכה, לא צפויה הפחתת מחיר. לא שאני יודע מה קורה בסמל"ת אבל בגירה בעקרון צודק...

 

אתם שניכם נפלתם עכשיו מהירח או שאתם לרגל יום הולדתי החלטתם להסתלבט עלינו?

אין כמעט רכב שיובא בשני העשורים האחרונים ע"י סמל"ת שלא הושק בקול תרועה רמה מלווה במחיר מונפץ ומופלץ ואחרי שחוסר המכירות גרם להם לרדת מהעץ ולטעום קצת מה HUMBLE PIE, או שהמחירים נחתכו משמעותית או שהסחורה נזרקה למגרשי מכוניות בכפרים בצפון.

 

מעליב קצת שאתה לא קורא להם יותר "החברים של bar72", אבל אני מניח שהם וגם אני נתמודד עם זה :-)

אגב, כאשר מסרתי את שלי לאוטו-דיל, בטרייד, אפשר היה לראות בדיוק מה תומחר בעודף... [רכבי יד1 אפס ק"מ של סמלת ושל צ'מפיון]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני היום באווירת פיוס :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הג'ולייטה שמרה על מחירה לאורך השנים.

 

בנוגע למגרשים, אתה יכול למצוא היצע של כלל המותגים, לא רק אלו של סמל"ת.

 

יחד עם זאת, כמו כל חברה, גם סמל"ת עושים תחשיב. אם יש להם X יח' בשלב הראשון והם מאמינים שניתן למכור את כולן במחיר P, אז כך יהיה גם אם המחיר גבוה מדי לדעת חברי פורום מסוימים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

שוב, מה זה תמחור ריאלי?

 

יש כאן כאלו שחושבים 220K, יש כאלו (כמוני) שחושבים 250K

השאלה הפשוטה היא גם מה יהיה האבזור ובאמת כמה כלים כאלו סמל"ת רוצים למכור\קיבלו למכירה

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

הג'ולייטה שמרה על מחירה לאורך השנים.

 

יחד עם זאת, כמו כל חברה, גם סמל"ת עושים תחשיב. אם יש להם X יח' בשלב הראשון

והם מאמינים שניתן למכור את כולן במחיר P,

אז כך יהיה גם אם המחיר גבוה מדי לדעת חברי פורום מסוימים.

גם בג'ולייטה הם משחקים ומבלבלים במחירים וברמות הגימור.

כאשר קניתי את הדיסקנטיב לפני כ 4 שנים מחירה היה בסביבות ה +180K .

היום אין את הדגם, והדגמים במחיר הנ"ל חסרים תוספות אשר הגיעו בעבר.

לקבל את החבילה הקודמת מושך את המחירים ל מעל 195 - מדוע..

היבואן מזמין את המפרט מהיצרן - תמיד עיניין אותי, מי קובע את תפריט ההזמנה ב סמל"ת.

 

לגבי תמחור - נגמר הסיפור של העולם ואנחנו - יש אינטרנט, יש את ספורטיבו ומרק10.(הם משיגים הכל)

אנו יודעים את המחירים בספרד ובאנגליה ובבלגיה, ויודעים את המיסים במדינות הללו.

 

לכן אפשר להקיש את טווח המחירים - ותמיד סמל"ת בורחת מהתמחור, ולכן קשה להם למכור.

ברגע ש סמל"ת מיישרת מחירים למחירי השוק, ביחס לשאר העולם - וליבואנים בישראל.

פתאום הם מוכרים .. הרבה יותר.

 

ולכן שוב אני שואל - מי מתמחר שם את המחירים.

הרי מכירת יותר רכבים, מאפשרת להרויח יותר טיפולים במוסכים וחלקי חילוף.

יותר רכבים אומר, הנחות יותר גדולות מהיצרן של כמויות.

יותר רכבים בכביש אומר - הכנסה של המותג והרכבים יותר לתודעה..

אבל - זו סמל"ת.. כמה שנעריך את המותג, החברה הזו אלופה בהחלטות מוזרות.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לדעתי מי שמתמחר שם הוא פשוט גרידי. הוא מנסה גבוה ואז מתגמש. אולי זה נובע מההנחה שאלפא קונים מהלב. לא יודע עד כמה זה נכון כיום.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...