Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה נשאלת לאחר חיפוש, ולאחר שנשאלתי בנושא:

 

מה היתרונות(או חסרונות?)בין פלג אוניברסלי בעל אלקטרודה אחת, לבין פלג בעל שני אלקטרודות?

1- מבחינת ביצועים(בעירה כוח..)?

2- חיסכון בדלק?

3 אורך חיי הפלג?

ובכלל ,האם כדאי ומומלץ להרכיב פלג בעל שני אלקטרודות, במקרה זה מדובר על פזו 106 1.4

שנת יצור 99.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא יכול להביא חומר בנושא, אבל פעם בדקתי - אם אני זוכר נכון, זה גימיק ולא יותר מזה. לא ביצועים, לא חסכון, ולא אורך חיים. אורך חיים - פלאגי אירידיום, כל השאר לא מביאים מהפלאג במנועים תקינים (אפשר להגביר מתח ניצוץ וזרם מקסימלי מסופק, ולהגדיל את המרווח של הפלאג - זה מביא ביצועים, אבל מעט).

 

מצד שני, זה מהזכרון - אולי פיספסתי משהו.

פורסם

שלום רב

לגבי פגו 106 1.4 יש להרכיב פלג עים שתי אלקטרודות ngk - bkr6ek

בכול רכב יש להרכיב את הפלג היעודי שלו

לדבי הפלגים הניצוץ קופץ מהמרכז אל ה"רגל " שבצד וכאשר יש יותר "רגלים" זהו מבטיח ניצוץ תקין פלגים עים יותר "רגלים " מאחד הם בעלי אורך חיים גבוה יותר ומבטיחים פעולת הצתה תקינה חוזר אני לגבי שבכול רכב יש להרכיב את הפלג "שלו " ( אני מרכיב אך ורק ngk )

 

מקווה שעזרתי זיסו יוסי

פורסם

צביקה, כנס ללינק שבתוך הלינק. איך פספסת ?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=103726&highlight=%F4%EC%E0%E2

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ליוסי זיסו תודה על התשובה לרכב הורכב מצת בוש FR7LDC. מדובר כמובן על פזו 106 מודל 99.

 

לרז ידידי תודה על הקישור, שגם אני הייתי מעורב בו, האמת אני חיייב להודות שביצעתי תחילה חיפוש על המילים פלג בעל 3 אלקטרודות, האמת שעדיין לא נתקלתי בפלג בעל שני אלקטרודות.

העובדה שמצת יש להשתמש לפי הוראות יצרן בלבד ואין טעם לשדרג, כי היתרונות בכך בטלות בשישים ,

אם בכלל ידועה לי, אך השאלה נשאלת בגלל שאלה דומה שנשאלה בפןרום PSI, שבה נשאל, האם יש יתרונות בהרכבת פלג בעל שני אלקטרודות. מבחינת ביצועים, חיסכון בדלק ואורך חיי הפלג?!

אם יש למי יש מה להוסיף בנושא. במידע מוסמך, אודה לו מראש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • ספונסר פורום
פורסם

אין הבדל בביצועים,לא בחיסכון בדלק ולא באורך חיי הפלג.

 

זהו רק גימיק שיווקי.

החלק שנשחק בפלג זהו האלקטרודה המרכזית ולא ה"רגל" ככה שלא משנה כמה רגלים יש, אורך חיי המצת ישאר זהה.

אורן

פורסם

אורן, אתה צודק מאה אחוז אבל טועה בהסבר.

 

ההסבר התאורתי הוא שכשיש 3 רגליים אז בעצם מופקים 3 ניצוצות וזה כשלעצמו נותן בעירה יותר מלאה והרמונית של הדלק.

עד פה התאוריה וגרפים יפים באוטו-קאד, בשטח לא נמדדים שום שינויים בפלאגים האלה.

הגדילו לעשות פעם פאסט-קאר (מגזין שיפורי רכב אנגלי), הם לקחו רכב (עד כמה שזכור לי, אסקורט קוזוורט), והחליפו שם את כל רכיבי ההצתה (פלאגים,חוטי הצתה,קויל וכו')לחלקים משודרגים, משופרים ויקרים.

לאחר החלפת כל החלקים בעלות מטורפת של איזה 800 פאונד (!), הם מדדו עליה של 3 כ"ס ואפס שינוי בצריכת הדלק.

אני אנסה לחפור קצת מאוסף הפאסט-קארים שלי ואסרוק את הכתבה.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

ההסבר התאורתי הוא שכשיש 3 רגליים אז בעצם מופקים 3 ניצוצות

אתה טועה. יהיה רק ניצוץ אחד, בין האלקטרודה המרכזית לרגל הקרובה ביותר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אתה טועה. יהיה רק ניצוץ אחד, בין האלקטרודה המרכזית לרגל הקרובה ביותר.
:mm_yeah: :mm_yeah: הניצוץ הולך בדרך של התנגדות מינימלית. הוא לא ייצור נתיב נוסף.
פורסם

אם רוצים להשיג יותר מניצוץ אחד - קונים אלפא TWIN SPARK. שם באמת יש שני ניצוצות בכל צילינדר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מצת בעל אלקטרודות נוספות מוריד את האפשרות של איבודי ניצוץ misfire בעומס. לכן מוריד את רמות הפליטה ו"מלטש" את עבודת המנוע בעומס והאצה.

פורסם

צודקים, טעיתי!

 

מודה ועוזב,ירוחם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • ספונסר פורום
פורסם
מצת בעל אלקטרודות נוספות מוריד את האפשרות של איבודי ניצוץ misfire בעומס. לכן מוריד את רמות הפליטה ו"מלטש" את עבודת המנוע בעומס והאצה.
דניאל שלום, הסבר בבקשה למה פלג בעל אלקטרודות נוספות יקטינו את הסיכוי לאיבוד ניצוץ בהאצה?

בהנחה שמוסכם שיהיה ניצוץ אחד ולא כמספר האלקטרודת,אם כך, פלג רגיל בעל מרווח נכון יתפקד זהה לפלג בעל כמה אלקטרודות.

אורן

פורסם
מצת בעל אלקטרודות נוספות מוריד את האפשרות של איבודי ניצוץ misfire בעומס. לכן מוריד את רמות הפליטה ו"מלטש" את עבודת המנוע בעומס והאצה.

כל כך נכון.

ב205 שלי (מנוע KDX, בדומה ל106) עשיתי ניסוי קטן.

10K קילומטר על פלאגים "פשוטים" של בוש עם אלקטרודה בודדת.

20K נוספים על פלאגים עם אלקטרודה כפולה של דאנסו.

 

לא סתם משכתי עוד 10K על הפלאגים עם האלקטרודה הכפולה. ההבדל מורגש בתאוצה ובסל"ד גבוה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...