Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים,

 

כפי שאתם יודעים ישראל מבורכת באנשים מפרגנים ישרים וטובים, ולכן ראו את הרכב היפה שלי ועקרו לי את הספייק מהגג (אני לא בטוח שזה השם של הדבר הזה ולכן גם מה שרשמתי בכותרת).

 

אני אצרף תמונה של זה ומקווה שמישהו יוכל לאשר לי שאכן קוראים לזה ספייק ואיפה אני יכול למצוא כזה דומה או לפחות משהו בסגנון כי עכשיו מה שיש לי במקום זה 3 ניטים ועוד כמה שריטות.

 

תמונה מצורפת (אגב זה כמו שיש לרוב דגמי ה-BMW על הגג):

 

carrp7.th.jpg

פורסם

נראה לי שבכל חנות לאביזרי רכב וקוסמטיקה תוכל למצוא (נראה לי כמו אופנה חדשה בשנה האחרונה).

מה שאני לא מבין מי צריך את זה בכלל אל תגיד לי שזה קשור לאוירודינמיקה ויציבות של הרכב.

במקומך הייתי הולך לפחח שיסתום את החורים ויעשה תיקון מקומי , ובכך מונע אי נעימות בפעם הבאה שיתלשו לך את זה.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

החלק הזה נקרא "אנטנה" בלועזית או "משושה" בעברית.

הוא משמש לשיפור קליטת גלי רדיו.

בכל מוסך ב.מ.וו יוכלו להזמין לך אנטנה חדשה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אנשים קודם כל תודה על התגובות.

 

זה ממש לא אנטנה וזה לא מחובר לשום דבר חוץ מלגג זה נותן יופי בלבד.

 

זה פשוט מוסיף ליופי של הרכב, ואם יש לכם עצבים לחפש בטריות מתאימות זה גם עושה אור כחול יפה בלילה אבל בדרך כלל אני לא מדליק את זה..

 

יש איזו חנות ספציפית באיזור ר"ג-ת"א-גבעתיים שבה אני יכול למצוא את החלק הזה?

 

כי אורגינל מהמוסך של BMW לבצע הזמנה נראה לי ידפקו לי חתיכת מחיר.

 

כמה זה אמור לעלות אגב?

פורסם

ב BMW זה פועל כאנטנה באמת, כן מחובר למערכת.

לכן אם אתה לא מתכוון לחבר את זה כאנטנה אין סיבה אפילו לבדוק את המחיר במוסך שב.מ.ו

אני בטוח שבכול חנות לקוסמטיקה יש את זה.

פורסם

החלק הזה הוא אנטנה ברכבי ב.מ.וו.

אם אצלך הוא לא מחובר לכלום, אז זה דמי. זה מיותר. גם אם יחשבו בטעות שיש לך ב.מ.וו בגלל האנטנה זה לא משפר את הקליטה.

מזכיר לי שכיצאו לראשונה "פלאפונים" אנשים היו מדביקים אנטנת דמי כדי שיחשבו שיש להם פלאפון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אחי זה ממש לא בשביל שיחשבו שיש לי BMW, זה פשוט מוסיף לי ליופי של האוטו זה מוצא חן בעייני וזה חשוב לי, איפה אני יכול למצוא חנות כזו של קוסמטיקה לאוטו יש לכם מקום ספציפי? אם אי אפשר להזכיר כאן שמות של חנויות אז בהודעה פרטית.. אודה לכם מאוד!

פורסם

תמצא כאלה בכל חנות לאביזרי רכב.

כל אזור רחוב המסגר/ריב"ל בת"א מלא בחנויות כאלה. חפש גם אצל מתקיני מערכות, סביר שתמצא גם אצלם.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

×
×
  • תוכן חדש...